2025-09-24, 23:48
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Battreanmig.
Inte direkt en "nyhet" med vitlök och gräddfil.

Hallon och vinäger var det... saknar den redan.
Vitlök smakar alltid skitgott! Jag saknar inte Hallon och Vinäger men jag tog två påsar för det stod "limited edition" på påsen och jag gillar att testa nytt!
Citera
2026-01-25, 21:33
Medlem
Bennystraffsparks avatar
Anlänt en hel drös med nya chips från både OLW och Estrella i butikerna nu.
Har hittills testat OLWs Rödlök och gräddfil och den var väldigt bra. Släta chips, vilket jag uppskattar, och lite tyngre på löksmaken med gräddfilen mer i bakgrunden jämfört med deras vanliga sourcream & onion.
Citera
2026-01-25, 21:54
Medlem
OLW Hot chili cheddar var nog det tråkigaste och mest meningslösa jag någonsin smakat.
Citera
2026-02-16, 21:16
Medlem
Rebali179s avatar
OLW Schysst Käk Kebab & Vitlök var väl en Limited Edtion?
Hoppas den kommer tillbaka för den var riktigt god
Citera
2026-03-14, 18:20
Medlem
Sladdarens avatar
På sistone testat

Estrella ost ringar jalapeno. Garanterat succe och är här för att stanna i klass med nacho ost bollar och onion rings ang smakkvalite

Ostcrunch Cheddar Sour cream & Onion 200g Estrella är helt okej men känns inte som fulländad ang balansen i aromerna sött surt salt och fett , köper inte igen

Rödlök och gräddfil OLW. Nä det borde ha räfflat chipsen (ej bladtunna) med denna och den är för vass syra och för ytlig i smaken med rödlöken. Saknar djup
Citera
2026-03-21, 11:40
Medlem
Det finns inga äckliga chips enligt min mening, men det finns bara en smak jag vill äta och köper själv..och det är grillchips!
Senast jag testade en ny smak var det brynt smör och ramslök, god den med, men ingen större skillnad mot alla andra "Cream cheese/Sourcream" smaker.
Citera
2026-04-17, 21:49
Medlem
DisneyMouses avatar
Nån som testat Estrella cheese & mild jalapeño?
Är den god i så fall?
Citera
2026-04-18, 00:26
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mudaki
Besviken på lantchips nya Lagrad Ost. Sjukt svag smak. Känns nästan som lantchips lättsaltade utan salt

Intressant - jag är en kronisk översaltare, önskar alltid chips kunde vara lite saltare, men just dessa kunde jag knappt äta pga helt otroligt salta. Köpta idag. Undrar om de har ändrat receptet?
Citera
2026-04-20, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jessewn372
Intressant - jag är en kronisk översaltare, önskar alltid chips kunde vara lite saltare, men just dessa kunde jag knappt äta pga helt otroligt salta. Köpta idag. Undrar om de har ändrat receptet?
wow. mycket möjligt då jag köpte den (förmodligen) första batchen. var nära på att testa igen idag efter ditt inlägg men mindes hur besviken jag var och fegade ur haha
Citera
2026-04-20, 20:31
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisneyMouse
Nån som testat Estrella cheese & mild jalapeño?
Är den god i så fall?

Ja den är god. Om du gillar mild jalapeno så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in