Citat:
Ursprungligen postat av
Kongruensbojd
Trodde aldrig jag skulle skriva i denna tråd, men…
Såg en TV4-dokumentär för en kanske 15 år sen som var brittisk med delvis svenska inslag där en (adopterad) svensk kille genomgick en penisförlängning. Mandomen blev någon centimeter längre så det verkade rätt meningslöst hela projektet, men snubben var nöjd. (Han var typ lankes eller nåt; är de blygsamt utrustade?)
I alla fall, i denna dokumentär menade expertisen att män i allmänhet är nöjda med längden på sitt stånd, men vill ha en längre slakis för de där stunderna de duschar tillsammans med andra män.
Läser man i denna tråd verkar detta synsätt helt ställts på ända. Är det så, och i så fall varför?
Jag är säker på att det ligger mycket i det som sades i den dokumentären.
Det finns penisar som kallas för
blodkuk och
köttkuk.
Köttkuk:
En köttkuk är den som är stor i slakt tillstånd, kan hänga typ 15-16 cm. Dom här killarna brukar ha trånga badbyxor och tajta jeans för att framhäva konturerna av sin apparat.
Tjejerna går i gång på detta såklart eftersom de allra flesta tjejer blir upphetsade av stora bulor.
Utan att ha nån statistik eller vetenskap i ämnet över huvud taget så gissar jag att att minst 99% av alla män, både hetro och bögar, skulle vilja besitta en köttkuk. Undertecknad också.
Köttkukar växer dock inte så mycket i erigerat tillstånd, eller åtminstone inte lika mycket som en
blodkuk
Blodkuk:
En blodkuk är mindre i slakt tillstånd. En del penisar är t om väldigt små. En blodkuk kan däremot växa väldigt mycket i erigerat tillstånd. En del växer till helt ofattbara volymer och växer över dubbelt på längd och bredd. Killar med blodkukar är inte dom som bär tajta badbyxor precis eftersom de inte har några bulor att skryta med.
Det lustiga i det hela är dock att en kille med en liten penis i duschen mycket väl kan ha en större penis än Mr Universum som sitter bredbent i bastun med sin köttiga kuk som alltså inte blir speciellt mycket större än så.
Tjejer säger att dom inte bryr sig speciellt mycket om en penis i slakt tillstånd men det tror jag inte på för 5 öre.
Personligen skulle jag hellre ha en köttig kuk i slakt tillstånd även om den inte blir så mycket större än en liten snopp på 5-6 cm även om den så skulle bli 25 i erigerat tillstånd.
Men det är väl kanske bara jag det?
Har själv en rätt liten tjock snopp på typ 9/12.5 i slakt ( alltså mer tjock än lång) och blir 17/14 i erigerat.