2021-06-27, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Är själv ganska måttligt utrustad. Har dock läst att de flesta tjejer inte kan få orgasm genom penetration men ligger själv på 100 % av de jag legat med så något borde varit rätt. De jag legat med har också velat ha kuk för att avsluta ligget.

Du låter rätt självsäker, om det nu är 100%. Är det då en person du legat med? Det är ju rätt väsentligt att ta med det.

Sen kan jag ju tillägga att bara för att tjejen säger att hon har kommit genom penetration behöver ju faktiskt inte stämma. Hon kan ju säga det för att inte göra dig besviken. Hon kan lika väl tycka att du är dålig, låtsas att hon kommit för att du ska sluta. Då gör hon dig glad men främst hon slipper ditt ”försök” för att få henne att komma.

Det är ju inte direkt svårt att fejka en orgasm som tjej.
Tror inte att du är någon sexgud.
Däremot kan din fru fejka orgasmer för att hon inte vill såra dig. Så hon kan ärva ett hus värd minst en miljon dollar, som du nämt i ditt tidigare inlägg.
Senast redigerad av Elocone 2021-06-27 kl. 23:25.
Citera
2021-06-27, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Släpp måttbandet, greppa kuken och runka litet istället medans du tänker på en threesome med en späd kvinna och hennes ryska kulstötar-flickvän.

Det finns statistik om penisstorlek som tyvärr har litet hål i sig, ofta för att folk fått rapportera själva och ibland för att det bara är vissa grupper som gladeligen tar sig till mätningscentralen och dom antagligen inte är så värst representativa för hela massan.
Micropenis finns ju och där är det ju en medicinsk fråga och har det inte kommit upp i nåns liv så har man det inte. Enorma kukar finns med, och har man inte haft problem med sex så är nog inte det nåt man har heller.
(har en bekant som btw gjorde en operation för att få sin kuk mindre. Han kunde helt enkelt inte bekvämt ha sex eftersom den var för stor och mest problematiskt för lång - vilket gjorde att han slog i livmodershalsöppningen vilket gör förjävla ont bara - så han fick liksom försiktigt lirka och trixa som bäst och kondomer var knappt att tänka på)

Det finns enligt mig, och mina efterforskningar på kukar tre storlekar: micropenis, brukskuk, alldeles för stor. Den sista och den första får man reda på automatiskt och ofta ges medicinsk hjälp med. Den i mitten har bara problemet att folk tror en centimeter hit och dit gör skillnad och snubbar som inte har erfarenheter med andras kukar brukar nojja för den

Bästa inlägget i tråden. Kvinnor som på allvar nobbar en för att man inte har 18-20 cm är ändå ingen förlust.
Citera
2021-06-27, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Första gången i bägge scenarion. Har ett par tjejer jag legat med som dissat killar när de dragit ner brallorna

Låter helt knäppt tycker jag. Oavsett om man har en mindre kuk, så kan det ändå vara skönt. Det gäller att hitta en ställning så man ändå kommer in djupt. Men även om att göra varandra riktigt kåt så är någon centimeter hit och dit ingen fara. Är den däremot bara någon centimeter (vilket jag knappast tror att du har när du har stånd) så kan du som jag sa tidigare, se till att träna på att ge njutning på annat sätt. Slicka(om du gillar det), använd händerna, sexleksaker.

Sen är det inte bara storleken som räknas, det är hur du hanterar ditt ”verktyg”.

Fokusera inte mer på att du har en liten kuk, bli mer självsäker, experimentera med tjejen och fråga vad hon gillar. Vågar du inte det hör du kanske på hennes andning eller ser på kroppsspråket.
Citera
2021-06-27, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gutegirl
Eftersom det på mer eller minder daglig basis ploppar upp trådar som behandlar det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter så verkar det finnas ett behov av en slags mastodonttråd som man dryfta frågor av den typen i.
Här är den stora storlekstråden. Trådar som handlar om det manliga könsorganets längd, bredd, tjocklek, storlek, omkrets och diameter kommer att flyttas hit om det inte är en väldigt unik frågeställning det rör sig om.

Mvh
Moderator

Kort kuk som är begränsad till få ställningar och lätt halkar ur är väl problemet.

Tjockleken är väl skitsamma.
Citera
2021-06-28, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Låter helt knäppt tycker jag. Oavsett om man har en mindre kuk, så kan det ändå vara skönt. Det gäller att hitta en ställning så man ändå kommer in djupt. Men även om att göra varandra riktigt kåt så är någon centimeter hit och dit ingen fara. Är den däremot bara någon centimeter (vilket jag knappast tror att du har när du har stånd) så kan du som jag sa tidigare, se till att träna på att ge njutning på annat sätt. Slicka(om du gillar det), använd händerna, sexleksaker.

Sen är det inte bara storleken som räknas, det är hur du hanterar ditt ”verktyg”.

Fokusera inte mer på att du har en liten kuk, bli mer självsäker, experimentera med tjejen och fråga vad hon gillar. Vågar du inte det hör du kanske på hennes andning eller ser på kroppsspråket.

Hmmm jag personligen har inte en så liten kuk ca 20 cm. Är tjejer jag legat med som säger att de dissat killar med små diks
Citera
2021-06-28, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jhonnytherocker
Kort kuk som är begränsad till få ställningar och lätt halkar ur är väl problemet.

Tjockleken är väl skitsamma.

En bra ställning ifall mannen har en något kort kuk, droppen. Googla för bästa beskrivning.
Då kommer den in så långt det bara går, och då får man användning av den längd man har.
Citera
2021-06-28, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Hmmm jag personligen har inte en så liten kuk ca 20 cm. Är tjejer jag legat med som säger att de dissat killar med små diks

Då är det inget du har gått miste om. Skit i dessa brudar! Allt över 15 centimeter är normalt eller stort.

Annars sitter felet hos brudarna. De kanske är för slappa så de måste ha gigantiska snoppar. Men då har de inte jätte många killar att ligga med, rent procentuellt.

Först ska de träffa en kille, därefter komma så nära att de ser och möter hans kuk. Vilket redan där är sjukt, för att sen ge honom nobben. Är ju fjantigt. Klickar man bra, räcker det.

Men en följdfråga. När de då har klätt av sig naken, går de bara iväg? Eller frågar de innan hur stor kuk mannen har? Tycker inte det låter så trovärdigt. Mer något påhittat av tjejerna..
Citera
2021-06-30, 21:16
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Du låter rätt självsäker, om det nu är 100%. Är det då en person du legat med? Det är ju rätt väsentligt att ta med det.

Sen kan jag ju tillägga att bara för att tjejen säger att hon har kommit genom penetration behöver ju faktiskt inte stämma. Hon kan ju säga det för att inte göra dig besviken. Hon kan lika väl tycka att du är dålig, låtsas att hon kommit för att du ska sluta. Då gör hon dig glad men främst hon slipper ditt ”försök” för att få henne att komma.

Det är ju inte direkt svårt att fejka en orgasm som tjej.
Tror inte att du är någon sexgud.
Däremot kan din fru fejka orgasmer för att hon inte vill såra dig. Så hon kan ärva ett hus värd minst en miljon dollar, som du nämt i ditt tidigare inlägg.

Kan hålla med om att gruppen jag legat med inte håller som statistisk försöksgrupp eftersom de är för få. Har dock haft relationer med samtliga, 3 månader som minst o 15 år som mest (pågående). Att de skulle palla fejka efter ett 50 tal ligg, nja…
Citera
2021-07-02, 01:37
Medlem
Hade sex tidigare idag med en nice, väldigt väldoftande och framför allt välhängd man. Något jag dock märkte mellan omgångarna när vi låg och gosade var hans icke-erigerade penis, som jag myshöll i min hand.
Den fick precis plats, ungefär samma storlek som en vanlig roll on-deo, som vilken annan slak och sladdrig under-medel-snopp som helst.
För att en stund senare vid erigerat tillstånd ha växt sig till… tja, det fyrdubbla? 22x17cm kanske? Får inte runt min hand i varje fall och måste bromsa om han kommer för djupt.

Men alltså fascinationen i detta. Flödet, hur mycket huden måste expandera, är den stenhård och skitstor av blod alltså? Eller är jag helt väck?
Är ju liksom ingen annan kroppsdel som kan göra så, så snabbt, så mycket, för att sedan återgå till ett sorts normaltillstånd. Tycker det är så sjukt coolt. Och sexigt.
Citera
2021-07-02, 01:43
Medlem
Citat:
Då är det inget du har gått miste om. Skit i dessa brudar! Allt över 15 centimeter är normalt eller stort.

Annars sitter felet hos brudarna. De kanske är för slappa så de måste ha gigantiska snoppar. Men då har de inte jätte många killar att ligga med, rent procentuellt.

Först ska de träffa en kille, därefter komma så nära att de ser och möter hans kuk. Vilket redan där är sjukt, för att sen ge honom nobben. Är ju fjantigt. Klickar man bra, räcker det.

Men en följdfråga. När de då har klätt av sig naken, går de bara iväg? Eller frågar de innan hur stor kuk mannen har? Tycker inte det låter så trovärdigt. Mer något påhittat av tjejerna..
Jag har fått sjuka orgasmer av storleken mindre på penisar, nästan bättre med normalstora än gigantiska.
En var så stor så det inte ens kändes kul, kände mig spettad efteråt och kändes som det på riktigt stod mig upp i halsen. Avböjde en andra gång och sade bara att det inte kändes rätt.

Tror inte tjejer dissar en ”för liten” före sex bara av blotta åsynen i så stor utsträckning, och gör de det är det som sagt inget att ha. Då är man förmodligen trångsynt, tråkig och slapp i annat med.
Senast redigerad av justenter 2021-07-02 kl. 01:46.
Citera
2021-07-02, 02:55
Medlem
Kongruensbojds avatar
Trodde aldrig jag skulle skriva i denna tråd, men…

Såg en TV4-dokumentär för en kanske 15 år sen som var brittisk med delvis svenska inslag där en (adopterad) svensk kille genomgick en penisförlängning. Mandomen blev någon centimeter längre så det verkade rätt meningslöst hela projektet, men snubben var nöjd. (Han var typ lankes eller nåt; är de blygsamt utrustade?)

I alla fall, i denna dokumentär menade expertisen att män i allmänhet är nöjda med längden på sitt stånd, men vill ha en längre slakis för de där stunderna de duschar tillsammans med andra män.
Läser man i denna tråd verkar detta synsätt helt ställts på ända. Är det så, och i så fall varför?
Citera
2021-07-02, 14:03
Medlem
K-Glitchens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Trodde aldrig jag skulle skriva i denna tråd, men…

Såg en TV4-dokumentär för en kanske 15 år sen som var brittisk med delvis svenska inslag där en (adopterad) svensk kille genomgick en penisförlängning. Mandomen blev någon centimeter längre så det verkade rätt meningslöst hela projektet, men snubben var nöjd. (Han var typ lankes eller nåt; är de blygsamt utrustade?)

I alla fall, i denna dokumentär menade expertisen att män i allmänhet är nöjda med längden på sitt stånd, men vill ha en längre slakis för de där stunderna de duschar tillsammans med andra män.
Läser man i denna tråd verkar detta synsätt helt ställts på ända. Är det så, och i så fall varför?

Jag är säker på att det ligger mycket i det som sades i den dokumentären.
Det finns penisar som kallas för blodkuk och köttkuk.

Köttkuk:

En köttkuk är den som är stor i slakt tillstånd, kan hänga typ 15-16 cm. Dom här killarna brukar ha trånga badbyxor och tajta jeans för att framhäva konturerna av sin apparat.
Tjejerna går i gång på detta såklart eftersom de allra flesta tjejer blir upphetsade av stora bulor.
Utan att ha nån statistik eller vetenskap i ämnet över huvud taget så gissar jag att att minst 99% av alla män, både hetro och bögar, skulle vilja besitta en köttkuk. Undertecknad också.
Köttkukar växer dock inte så mycket i erigerat tillstånd, eller åtminstone inte lika mycket som en blodkuk

Blodkuk:

En blodkuk är mindre i slakt tillstånd. En del penisar är t om väldigt små. En blodkuk kan däremot växa väldigt mycket i erigerat tillstånd. En del växer till helt ofattbara volymer och växer över dubbelt på längd och bredd. Killar med blodkukar är inte dom som bär tajta badbyxor precis eftersom de inte har några bulor att skryta med.
Det lustiga i det hela är dock att en kille med en liten penis i duschen mycket väl kan ha en större penis än Mr Universum som sitter bredbent i bastun med sin köttiga kuk som alltså inte blir speciellt mycket större än så.

Tjejer säger att dom inte bryr sig speciellt mycket om en penis i slakt tillstånd men det tror jag inte på för 5 öre.
Personligen skulle jag hellre ha en köttig kuk i slakt tillstånd även om den inte blir så mycket större än en liten snopp på 5-6 cm även om den så skulle bli 25 i erigerat tillstånd.
Men det är väl kanske bara jag det?
Har själv en rätt liten tjock snopp på typ 9/12.5 i slakt ( alltså mer tjock än lång) och blir 17/14 i erigerat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in