2021-06-27, 13:13
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Nu är jag nyfiken, vad räknas som liten kuk, medel eller big bam slangbella?

Tror måttstocken är "fria fantasier och vilt överspetsad mätning". Seriöst allt förutom sjukligt stora eller sjukligt små är "normal brukskuk" - och med tanke på att kvinnor som ligger med män inte direkt har solida chanser att komma vid bara vaginalt sex så får nog alla av er heterosnubbar jubba med tungmusklerna litet mer än ni tror.

Jobba på mun- och fingerteknikerna istället för att stirra er blinda på kuken i spegeln
Citera
2021-06-27, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo
Alla kukar är lika stora, det är hur gött hon suger som avgör vad hon får.

Hade önskat att du hade rätt där.
Citera
2021-06-27, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Tror måttstocken är "fria fantasier och vilt överspetsad mätning". Seriöst allt förutom sjukligt stora eller sjukligt små är "normal brukskuk" - och med tanke på att kvinnor som ligger med män inte direkt har solida chanser att komma vid bara vaginalt sex så får nog alla av er heterosnubbar jubba med tungmusklerna litet mer än ni tror.

Jobba på mun- och fingerteknikerna istället för att stirra er blinda på kuken i spegeln

Mest nyfiken... Finns det en tabell eller vad.. Ganska ofta det omnämns som lite, medel eller stor.

Min kuk ser antagligen stor ut i en späd kvinnas hand, men hade varit väldigt liten i en rysk kul-stötares hand...
Sitter här med måttbandet !!!
Citera
2021-06-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honken55
Det funkar. Ligger med en finska numera....

Klart det kan vara lite problematiskt med någon som horat ut sig och legat med 300 grabbar eller fött barn och är som stekpanna i fittan (man känner botten men inte kanterna) men har inte dragits till dessa lössläppta fruntimmer 😉

Ända klagomålet jag fått om storleken var från en brasilianska för en mängd år sedan som tyckte den var lite liten att suga på.... Hon fick da den i 2an sen och då gnydde hon... 😜

Om musen är slapp, så skyll inte på kuken. Det är musens ägare som är lat och inte gjort sina knipövningar.
Citera
2021-06-27, 13:59
Avstängd
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Mest nyfiken... Finns det en tabell eller vad.. Ganska ofta det omnämns som lite, medel eller stor.

Min kuk ser antagligen stor ut i en späd kvinnas hand, men hade varit väldigt liten i en rysk kul-stötares hand...
Sitter här med måttbandet !!!

Släpp måttbandet, greppa kuken och runka litet istället medans du tänker på en threesome med en späd kvinna och hennes ryska kulstötar-flickvän.

Det finns statistik om penisstorlek som tyvärr har litet hål i sig, ofta för att folk fått rapportera själva och ibland för att det bara är vissa grupper som gladeligen tar sig till mätningscentralen och dom antagligen inte är så värst representativa för hela massan.
Micropenis finns ju och där är det ju en medicinsk fråga och har det inte kommit upp i nåns liv så har man det inte. Enorma kukar finns med, och har man inte haft problem med sex så är nog inte det nåt man har heller.
(har en bekant som btw gjorde en operation för att få sin kuk mindre. Han kunde helt enkelt inte bekvämt ha sex eftersom den var för stor och mest problematiskt för lång - vilket gjorde att han slog i livmodershalsöppningen vilket gör förjävla ont bara - så han fick liksom försiktigt lirka och trixa som bäst och kondomer var knappt att tänka på)

Det finns enligt mig, och mina efterforskningar på kukar tre storlekar: micropenis, brukskuk, alldeles för stor. Den sista och den första får man reda på automatiskt och ofta ges medicinsk hjälp med. Den i mitten har bara problemet att folk tror en centimeter hit och dit gör skillnad och snubbar som inte har erfarenheter med andras kukar brukar nojja för den
Senast redigerad av triptyken 2021-06-27 kl. 14:01.
Citera
2021-06-27, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elocone
Tänker du på tjejer du raggar upp för att bara ha sex med eller tjejer som du i leder ett förhållande med?

Första gången i bägge scenarion. Har ett par tjejer jag legat med som dissat killar när de dragit ner brallorna
Citera
2021-06-27, 16:54
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Skäms ni när ni drar ner byxorna före sex med en ny tjej? Har ni blivit nobbade pga er kukstorlek?
I slakt eller hårt tillstånd?
Inte säkert man får stånd av att bara dra ner byxorna före sex! Och oftast har man det lite mörklagt i rummet med ny brud för att kunna avgöra storleken om man nu inte har en micropenis vill säga!
Citera
2021-06-27, 17:37
Medlem
Många tjejer jag känner har berättat för mig om storleken på folks kukar som jag känner. Varför gör dom så??
"Jonas kändes knappt" typ ett exempel.

Vi killar pratar ju snusk hela dagarna. Men skulle aldrig i mitt liv berätta om något ex eller någon annan jag legat med.

Så har du en liten kuk. Så var beredd på att alla kommer få veta det..

Ot är att har du en liten så kommer hon kanske inte säga det direkt till dig. Men prata om det till andra..
Citera
2021-06-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberDay
Många tjejer jag känner har berättat för mig om storleken på folks kukar som jag känner. Varför gör dom så??
"Jonas kändes knappt" typ ett exempel.

Vi killar pratar ju snusk hela dagarna. Men skulle aldrig i mitt liv berätta om något ex eller någon annan jag legat med.

Så har du en liten kuk. Så var beredd på att alla kommer få veta det..

Ot är att har du en liten så kommer hon kanske inte säga det direkt till dig. Men prata om det till andra..

Ni pratar snusk hela dagarna men aldrig om någon ni haft sex med? Varför inte?
Är det verkligen så hemskt att prata om ens sexliv?
Citera
2021-06-27, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Ni pratar snusk hela dagarna men aldrig om någon ni haft sex med? Varför inte?
Är det verkligen så hemskt att prata om ens sexliv?

Av respekt. Och självklart beror det på situationen.

Men i det stora hela så pratar vi killar mindre än vad tjejerna gör.
Citera
2021-06-27, 21:16
Medlem
tarek90s avatar
Alla tjejer är olika säger en tjej att man har liten kuknap kan man ju säga

”Ville precis fråga dig om du nyligen fött barn?”
Citera
2021-06-27, 22:17
Medlem
NiccoJs avatar
Är själv ganska måttligt utrustad. Har dock läst att de flesta tjejer inte kan få orgasm genom penetration men ligger själv på 100 % av de jag legat med så något borde varit rätt. De jag legat med har också velat ha kuk för att avsluta ligget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in