Citat:
Ursprungligen postat av
ibis99
Mest nyfiken... Finns det en tabell eller vad.. Ganska ofta det omnämns som lite, medel eller stor.
Min kuk ser antagligen stor ut i en späd kvinnas hand, men hade varit väldigt liten i en rysk kul-stötares hand...
Sitter här med måttbandet !!!
Släpp måttbandet, greppa kuken och runka litet istället medans du tänker på en threesome med en späd kvinna och hennes ryska kulstötar-flickvän.
Det finns statistik om penisstorlek som tyvärr har litet hål i sig, ofta för att folk fått rapportera själva och ibland för att det bara är vissa grupper som gladeligen tar sig till mätningscentralen och dom antagligen inte är så värst representativa för hela massan.
Micropenis finns ju och där är det ju en medicinsk fråga och har det inte kommit upp i nåns liv så har man det inte. Enorma kukar finns med, och har man inte haft problem med sex så är nog inte det nåt man har heller.
(har en bekant som btw gjorde en operation för att få sin kuk mindre. Han kunde helt enkelt inte bekvämt ha sex eftersom den var för stor och mest problematiskt för lång - vilket gjorde att han slog i livmodershalsöppningen vilket gör förjävla ont bara - så han fick liksom försiktigt lirka och trixa som bäst och kondomer var knappt att tänka på)
Det finns enligt mig, och mina efterforskningar på kukar tre storlekar: micropenis, brukskuk, alldeles för stor. Den sista och den första får man reda på automatiskt och ofta ges medicinsk hjälp med. Den i mitten har bara problemet att folk tror en centimeter hit och dit gör skillnad och snubbar som inte har erfarenheter med andras kukar brukar nojja för den