Citat:
Ursprungligen postat av
Someone1
Tyckte jag såg på ett av de första inläggen på Pernillas IG att en tjej som är make up artist skrev något om att ”hon hade ett finger med i spelet”. Så vet inte om hon tussade ihop dom, dvs att hon kanske sminkar Christian inför hans reklam uppdrag och har kommit i kontakt med honom på det sättet. Hur som helst en ytlig bekantskap.
Han är ju säljare så han kan snacka. Men det är allt. Var inte hans chef så jag vågar inte gå in på hur han slutade.
Precis, det var tydligen en makeup-tjej "Fanny" som tipsade om CB. Låter ganska ytligt.
Jag önskar PW all kärlek och lycka men iom att jag själv lämnat ett destruktivt/narcissistiskt förhållande bakom mig så gick ALLA mina varningsklockor igång vid blotta åsynen av karln: blicken, manéret (syns på IG) och bara det att han städar, fejjar och fixar frukost/lunch/middag ger mig creepy vibbar.
Mitt ex var sådan och den dagen jag ville sova länge eller bad honom sluta "städa upp" efter mig exploderade han - jag skulle fan bara vara tacksam att han kommit in i mitt "kaosiga" ( = PWs?) liv.
Nä, den där skumma mannen tror jag att hon i förlängningen kan vara utan. Lite väl mycket #dirtyjohn över honom.