Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-06-23, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
https://stoppapressarna.se/svenskt/christians-fula-karlekssvek-mot-pernilla-wahlgren

Men jisses, vad är detta för hutlöst dålig artikel. Göra höna aven fjäder, typ...
Citera
2021-06-23, 21:07
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Bra början. Not. Tycker synd om P, hon behöver inte en parasit till.
Hon har väl aldrig haft ihop det med en parasit. Hennes yngsta sons pappa är en jädrigt bra kille.

Emilio har väl inte skinnat henne på pengar?

Hon är lite sjuk… sliter av sig håret, kan inte passa tider etc. Hon mår piss
Citera
2021-06-23, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Hon har väl aldrig haft ihop det med en parasit. Hennes yngsta sons pappa är en jädrigt bra kille.

Emilio har väl inte skinnat henne på pengar?

Hon är lite sjuk… sliter av sig håret, kan inte passa tider etc. Hon mår piss
Nu menade jag första maken. Han var väl en parasit, otrogen, elak och jävlig.
Citera
2021-06-23, 22:43
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Nu menade jag första maken. Han var väl en parasit, otrogen, elak och jävlig.

Sant! Men hon var också otrogen.

Kul att hon nu snärjer rövhålet iklädd pyjamas med sina snygga vänner.

Hur länge orkar han innan flygvärdinna hägrar?
Citera
2021-06-24, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Sant! Men hon var också otrogen.

Kul att hon nu snärjer rövhålet iklädd pyjamas med sina snygga vänner.

Hur länge orkar han innan flygvärdinna hägrar?
Han kanske är gardera med andra damer vid sidan om. Från flygvärdinna till P är som natt och dag.
Citera
2021-06-24, 14:37
Medlem
exoticspices avatar
Hoppas verkligen Pernilla tar sitt förnuft till fånga och bryter, innan hon blir för känslomässigt knuten till karln och faller för hårt utan att hon själv inser det.
Citera
2021-06-24, 16:14
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Vem jobbar Bianca med? Nu verkar hon ha fått hjälp i studion för Benjamins musik.

Han känner stora sångerskor.

Fint att han ger Bianca en tugga av sin egen talang.
Citera
2021-06-26, 13:15
Medlem
"Clever" boy - nu har CB gått från blysam (Måste man vara med i Wahlgrens värld?!) till att fotas öppet på PWs Instagram.

I ett inslag sitter han på "Ljugarbänken" med pappa W och storebror W och ser inte helt bekväm ut. Tror jag det. 🙈

Jag fick dessutom ett erbjudande om Lewa-produkter på just Insta idag - nej tack! 😂
Citera
2021-06-26, 16:02
Verkligen obehagligt hur hela Wahlgren-klanen sitter och hyllar Benjamins sommarprat samtidigt som Bianca för skit så fort hon öppnar munnen om sina föräldrar. Benji hyllas och har rätt till sin upplevelse (vilket är helt rätt givetvis!!!) men mamma P får psykbryt och medhåll från gammeltackorna så fort Bianca säger något. Obehagligt att behandla sina barn så orättvist. Och obehagligt att höra Benjamin berätta om vilka sjuka bråk Pernilla alltid hade med hans syskon.
Citera
2021-06-26, 16:19
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
"Clever" boy - nu har CB gått från blysam (Måste man vara med i Wahlgrens värld?!) till att fotas öppet på PWs Instagram.

I ett inslag sitter han på "Ljugarbänken" med pappa W och storebror W och ser inte helt bekväm ut. Tror jag det. 🙈

Jag fick dessutom ett erbjudande om Lewa-produkter på just Insta idag - nej tack! 😂

Han skrev också under bilden något i stil med ”Du har fångat mitt hjärta”

Gör vuxna människor så på IG? För mig känns det sjukt obehagligt
Citera
2021-06-26, 20:06
Medlem
Utan att dra några paralleller till Åkersbergas stolthet med det förtroendegivande leendet så vill jag bara stillsamt påpeka att jag faktiskt är mycket förvånad över att Pernilla inte blivit utnyttjad tidigare. Man behöver inte titta många minuter på Wahlgrens värld för att slås av hur naiv och barnsligt enkel hon verkar vara. Att inte en radda kändiskåta manliga golddiggers stått på rad är riktigt märkligt. Hon är ju en enkel biljett rakt in i Sveriges största kändisavel och dessutom lockar täta turer till huset i Spanien och snart nya Nilla McMansion.
Citera
2021-06-26, 20:10
Medlem
Jag tycker det är sorgligt att Pernilla bara viftar bort information som folk försöker nå fram med gällande Christian. Jag fattar att hon och familjen utstått mycket genom åren och att hon inte litar på främmande människor, att hon tror att alla är troll och personer som vill förstöra. Men verkligheten är inte så. Visst finns det idioter men det gäller inte alla. Jag är en gammal kollega till Christian och i mina ögon är han dessvärre varken hunk eller ett kap. Skulle någon av mina tjejkompisar dejta honom hade jag avrått dem direkt. Rätt intressant att de träffats via gemensamma vänner. Undra hur lång vänskap det handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in