2007-07-05, 22:01
Bannlyst
Hey! WoW är ju ett spel som det nu snackas mkt om här o var...

Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?

Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...

Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?

Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit
Citera
2007-07-05, 22:03
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Blev matt av registreringssidan, kom bara till steg två sen pallade jag inte att fortsätta. Klarar mig utan ett skitspel som man måste spela konstant för att finna det roligt, sen är det allmänt inte ett jättebra spel, folk inser bara inte det...

Flama mig?
Citera
2007-07-05, 22:04
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Tar mycket tid, man blir asocial och mongo. Om inte alla ens vänner spelar det då det faktiskt kan vara en social sak att göra.

Sux.
Citera
2007-07-05, 22:04
Medlem
Zawamuras avatar
Lirat i ca 1,5år. Har raidat allt som fanns innan expansionen samt upp till Gruul i tbc. Har helt enkelt tröttnat efter 2st karaktärer till 70 och några 30-40 alts.
Citera
2007-07-05, 22:05
Medlem
LadyTieras avatar
spelade sedan starten, slutade för ett halvår sedan, det var bara inte kul längre, kände bara för att sluta
Citera
2007-07-05, 22:10
Medlem
Hurris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Hey! WoW är ju ett spel som det nu snackas mkt om här o var...

Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?

Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...

Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?

Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit

1. Min dator klarade inte av spelet
2. Jag vet att om jag börjar med ett spel har jag skitsvårt att sluta, som med CS Har dock varit off från CS i 2 år nu. Känns riktigt skönt.
3. Inge FPS
Citera
2007-07-05, 22:14
Medlem
Mr_Crowleys avatar
Jag spelar inte spel där man måste betala varje månad. Dels tycker jag att det räcker att köpa spelet en gång och dels så tror jag att man spelar mer än man borde för att få valuta för pengarna.
Citera
2007-07-05, 22:16
Medlem
Lance Dances avatar
Lirade ett litet tag, men fan vad tråkigt du är helt ensam och ska på egen hand göra en massa quests och döda monster. Fast jag kom aldrig upp till lvl 60/70, så jag vet inte riktigt om hela spelet var så.
Citera
2007-07-05, 22:16
Medlem
xnines avatar
Spelade till början av förra sommaren, då hade jag raidat det mesta som fanns (ej Nax), vår guild dog och jag fann inte spelet särskilt underhållande längre. Försökte mig på TBC men det var ju inte särskilt kul.

Det jag saknar är MC/BWL tiden, då det var riktigt kul att spela, och vår realm (Vashj) hade riktig sammanhållning..
Citera
2007-07-05, 22:18
Bannlyst
Spelade från starten, tills för ett par veckor sedan. Lessnade totalt, och hade helt enkelt inte tid med att raida längre. Och eftersom att raidandet var det som jag tyckte var kul, så var det lika bra att lägga ner.
Citera
2007-07-05, 22:20
Medlem
TheGoodDoctors avatar
Betalningssättet.
Citera
2007-07-05, 22:21
Medlem
tetrominos avatar
Tar mycket tid, man blir asocial och mongo.

Tar på tok för mycket tid, man blir asocial och mongo. Finns mycket bättre saker att göra irl. Är man arton år gammal/tonåring ska man fan ut i livet och ha roligt innan det riktiga livet börjar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in