2007-07-16, 00:14
Bannlyst
Jag lade av bara för att börja nu för ett par veckor sen igen dock har jag ladrig nått max lvl är lvl 56 hunter för tillfället men det känns inte som att det finns något som gör att spelet otroligt mycket roligare när jag kommer till 70.
Sen är spelet för mycket grind för mig och jag har grindat D2 i 3 år så jag kanske börjar ledsna på spelupplägget

Det jag tycker var mest trisst är att när TBC kom ut blev vanliga världen (Azeroth?) helt öde och tom och då står jag där med min 56 char och kan lika gärna spela första bästa singleplayer rpg för det är roligare än att grinda upp sin char själv i en mmorpg värld...

slutsats jag ledsnade på grinden

Nä bring on D3 så kanske man blir en no lifer igen
Citera
2007-07-16, 00:22
Medlem
Har raidat i över ett 1½ år nu, på high end nivå. Var med och fällde allt från Lucifron till senare Kel'Thuzad ett par veckor innan TBC, var med en bit in i SSC nu i TBC också. Hade aldrig problem med att ha ett aktivt social liv, flickvän och träning sidan om. Hjälpte väll en del att jag köpte guld och slapp en hel del grinding.

Slutade nu för ett par månader sedan när jag helt enkelt inte orkade ha schemalagda aktiviteter flera timmar varje kväll. Var inget problem att sluta.
Citera
2007-07-16, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaleido
Hey! WoW är ju ett spel som det nu snackas mkt om här o var...

Många spelar, andra inte... Vad fick just DIG att inte börja spela lr sluta spela?

Själv så slutade jag pågrund av att jag var trött på grind,långa instancer och grind grind grind hela dagarna...

Dom nerfade min klass till helvetet och PvP i WoW är så obalanserat så man dör... + Alla små kiddies som nu börjar joina Horde sidan kunde dom inte hålla sig till och dampa runt på alliance så man slipper noobs som inte kan heala lr tanka osv?

Är riktigt sur... Tkr wow var mkt bättre innan exp... Blizzard har ett så bra spel som dom bara förstör med små skit
Jag började inte spela p.g.a. att det inte var fri programvara.
Citera
2007-07-16, 00:50
Medlem
steef5s avatar
Det verkar vara ett tråkigt spel, så jag har aldrig börjat spela......ser också väldigt tråkigt ut när andra spelar, bara gå runt med en gubbe i en värld, kul?
Citera
2007-07-16, 02:41
Medlem
Zebraspankers avatar
Det är ett skitspel i grund och botten.

Testade någon sorts tiodagars trail, det var skit. Quests, quests, quests, quests, quests och åter quests.. finns få saker som är lika tråkigt och så linjärt som att göra alla dessa quests.
.. eftersom man aldrig hinner göra någonting på tio dagar i något MMPOG så spelade jag lite på freeshards. Det var rätt dött spel, löjlig grafik, löjligt koncept, sämsta MMPORPGet jag någonsin har upplevt - och då är det sämre än Star Wars Galaxies.
Citera
2007-07-16, 03:17
Medlem
Sahfires avatar
Började inte spela pga jag inte vill betala *igen* för att jag använder internet.
Citera
2007-07-16, 03:45
Medlem
Jag slutade spela för över ett år sen, innan Ahn'Qiraj släpptes.

Jag var guildmaster över ett stort, respekterat och mycket framgångsrikt guild, och var jämt tillgänglig och grejade alltid med något. Det var jävligt kul och jag trivdes, men jag presterade dåligt på jobbet, och tjejen blev ständigt bortprioriterad pga raider eller liknande. En dag orkade jag inte mer, sålde kontot och fick lite pengar för all nerlagd tid.

Wow var jävligt kul men jag ångrar inte mitt beslut.
Citera
2007-07-16, 06:54
Medlem
BERNFs avatar
Spelet ser ut som en serie för barn. Nej tacka vet jag kalle anka
Citera
2007-07-16, 10:20
Medlem
lockbots avatar
Lade av för drygt fyra månader sen. Hade mer eller mindre lagt av innan TBC men lockades tillbaka. Måste säga vägen till lvl 70 i TBC var jäkligt kul, med varierande quests och spännande miljöer, men när man väl nått lvl 70 och endast raidande återstod samt dessutom befann sig i ett guild där interna grupper drog åt olika håll insåg jag till slut att det var dags att lägga av igen - den här gången för gott.
Citera
2007-07-16, 14:52
Medlem
Flourians avatar
Jag sa nej därför att jag såg vilken misär alla som spelade det begav sig in i.
Citera
2007-07-16, 14:59
Medlem
kvadds avatar
Jag slutade för det var riktigt trist, alla quests gick ut på samma sak och det var sällan man såg något väldigt påhittigt. Att grinda är nog bland det tråkigaste som finns också.

Jag gjorde en avslutning genom att skicka all armor och sånt till en kompis som spelade en massa och streaka i Orgrimmar.
Citera
2007-07-16, 15:03
insomnias avatar
För att det suger kuk. WoW tar den dessutom i tvåan, så billiga spel spelar inte jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in