Citat:
Ursprungligen postat av
ciprus
Jag skiter väl i hennes skulder.
Kan du skicka något som bekräftar att hon parasiterar på äldre män? Vem är det som anmält henne för falsk våldtäktsanklagan annat än Lambertz själv?
Varsågod och släng fram det bara.
Framslängt:
Mannen beskriver hur han nu hittat ett lugn sedan han och Lambertz-kvinnan gick skilda vägar.
– Nu får jag sova på nätterna när jag ska upp några timmar senare, har blivit lugn och min mage har inte längre besvär, mitt hus är inte längre en förvaringsplats för skräp,
har aldrig haft mer pengar då jag slipper försörja någon som sket i VEM som försörjde henne bara hon hade mat för dagen, mina saker "råkar" inte längre gå sönder, skriver han och fortsätter att berätta om den skräck och terror han upplevde under sitt äktenskap.
– Jag har inte längre en känsla av att jag ska bli dödad i ett av hennes utbrott (eller få veta att hon tänker stoppa in en penna i mina ögon/klippa av mina tår med en sekatör när jag sover, eller elda upp mitt hus osv osv osv)...
-Att vara ökänd för att
spela offer och försöka driva in skadestånd från alla naiva män man möter är INTE ett yrke!
-Det är nästan fascinerande att det hela tiden händer så oerhört mycket tragiskt i ditt liv och att du alltid är det stackars "offret"! Jag som lärt känna dig vill påstå att du kanske aldrig ens varit ett offer utan att allt handlar om att utmåla dig själv som något som ska väcka empati? Nåväl, jag var naiv och jag vet nu att fler velat tro att det finns något gott i din själ.... Tiden visar dock alltid vad du är!
Alla dina handlingar och alla dina val har skapat ditt liv! Är du nöjd med ditt liv? Inte! Skyll då inte hela tiden på andra utan sluta med
all destruktiv skit som du tror ska inbringa pengar.
https://lennartmsjoberg.blogg.se/
En riktig rysare.
Stoppa Pressarna kan nu avslöja att Lambertz-kvinnan var knivbeväpnad under sexakten.
Den äldre mannen fruktade för sitt liv.
Kvinnan ska ha vägrat flytta ut ur den övernattningslägenhet som mannen hade tillgång till genom sitt företag som är verksamt inom underhållningsbranschen.
Den 29-åriga kvinnan sa sonika nej till att lämna lägenheten när det tog slut, hon bytte lås till bostaden och det har beskrivits som att hon ”barrikaderade” sig i våningen.
Hon ska även ha krävt pengar för att flytta – ett beteende som för tankarna till utpressning.
Till slut lyckade ex-pojkvännen få kvinnan att ge sig av – trodde han.
Vid ett tillfälle efter relationen med den 29-åriga kvinnan tog sig ex-pojkvännen till den omstridda övernattningslägenheten i sällskap med en ny kvinna.
De hade varit ute och festat och hade tänkt sig att mysa till det lite gemensamt i våningen – mannen låg vid den här tiden i skilsmässa, varför han inte kunde ta kvinnan till sin ordinarie bostad.
Natten avlöpte i enlighet med de romantiska planer som paret hyst, de idkade älskog i sängen och somnade därefter tätt omslingrade.
När de vaknade kom det en obehaglig överraskning. Mycket obehaglig.
Plötsligt ser paret hur Lambertz-kvinnan kryper fram under sängen – med en stor kniv i handen. Förskräckta hör de kvinnan utbrista:
– Här ligger ni och myser, nu ska jag gå till köket och göra kaffe, sa Lambertz-kvinnan och gick ut i köket – fortfarande med kniven i handen.
För ex-pojkvännen och hans nyfunna damsällskap har erfarenheten satt spår.
– Han fruktade för sitt liv, det var helt fruktansvärt för honom, berättar en vän till mannen.
Ex-pojkvännen var tvungen att söka psykologhjälp efter förhållandet med Lambertz-kvinnan som beskrivs som en riktigt obehaglig person av vänner till egenföretagaren.
– Vi kallade henne ”Psykot”, hon var helt oberäknelig och samtidigt väldigt manipulativ. Hon är nog van vid att få sin vilja igenom, speciellt gentemot män, säger Stoppa Pressarnas källa.
https://stoppapressarna.se/svenskt/ex-maken-talar-ut-om-lambertz-kvinnans-terror
Psykfallet har väl orsakat tillräckligt lidande tycker du inte det? Att hon dessutom paratiserar på våldtäcktsoffers trovärdighet genom att fegt gömma sig bakom verkliga offer lidande är fullständigt oacceptabelt.