Citat:
Ursprungligen postat av
ciprus
Han är en våldtäktsman. Ingen människa skulle frivilligt knulla med honom. Han måste vara Sveriges fulaste människa.
Hur som helst så är jag färdig i denna tråd nu. Riktigt värdelös diskussion. Jag och GW är överens om att smsen från GL till EA är erkännanden som bekräftar EAs story. Allt annat puckat som Göran kläcker ur sig hjälper inte hans case direkt. Även i #metoo grupperna på FB så är alla överens om att GL är skyldig till våldtäkt. Precis allt talar för det. Vi är alla eniga om det.
Jag hoppas innerligt att EAs anhöriga kastrerar honom eller råkar få honom att "försvinna". Ingen orkar med våldtäktsgörans bloggande eller miffoböcker. Våldtäktsgöran behöver få konsekvenser för sina handlingar. Pronto.
men alla känner inte samma och du kan inte veta att ingen i hela världen skulle vilja ha sex med honom
och när man är så påverkad som EA säger hon var så kan man ta andra val än annars spärrar släpper folk blir snyggare och människor kan tända på situationen tabut åldersskillnader allt möjligt
och smsen kan också tyda på att han ansåg att han borde inte haft sex med henne samtyckande då och han ångra
sig i efterhand det kanske kändes olämpligt av flera skäl och dessutom otrogen men jag förstår att de skulle kunna vara de erkännande du säger, men de behöver ju inte vara det