2021-06-14, 15:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Han är uppenbarligen inte stabil.
Men hon som vid flera tillfällen falskanmält oskyldiga & dessutom suttit tvångsintagen på psyket flera gånger.
Hennes version finner du mer trovärdig?
Citera
2021-06-14, 15:41
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Okej.

Vad anser du då om att Lambertz erkände på pressträffen att han tafsade och kladdade på henne mot hennes vilja och att hon avvisade honom? Han "kladdade lite, kramade om henne, pussade på hennes kind och huvud" fast att EA avvisade GL "som man bör".

Hans egna ord.

Ja, att det är standard och en del av "parningsdansen". Dvs. att mannen avancerar, kvinnan spelar svårfångad.

Nu spelade dock kvinnan svårfångad "med flit" för att få in det på hennes ljudinspelning.

Som sagt, greppar efter halmstrån. Totalt fel case och kvinna att göra det i.
Citera
2021-06-14, 15:42
Bannlyst
Citat:

Okej.

Vad anser du då om att Lambertz erkände på pressträffen att han tafsade och kladdade på henne mot hennes vilja och att hon avvisade honom? Han "kladdade lite, kramade om henne, pussade på hennes kind och huvud" fast att EA avvisade GL "som man bör".

Hans egna ord.

Varför ljuger du? Lambertz sa uttryckligen att han inte tafsade.
Citera
2021-06-14, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ja, att det är standard och en del av "parningsdansen". Dvs. att mannen avancerar, kvinnan spelar svårfångad.

Nu spelade dock kvinnan svårfångad "med flit" för att få in det på hennes ljudinspelning.

Som sagt, greppar efter halmstrån. Totalt fel case och kvinna att göra det i.
Fräscht. Nu fattar jag varför ni försvarar våldtäktsmannen. Ni är ju precis lika våldtäktsbenägna själva.

"Våldtäkt??? Uäähhn naehh, hon ba lekte svårfångad och han ba parningsdansa!!!! Standard ju!!!!"

Är ni inavlade bönder hela högen eller vadå?
Citera
2021-06-14, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Varför ljuger du? Lambertz sa uttryckligen att han inte tafsade.
👌 Det var det jag väntade på.

Nu är ni vakna. Vad säger ni om följande uttalande då:

Citat:
Min berättelse är att, om vi nu ska ta precis det som hände. Vi blev ganska berusade. Och jag är lite kladdig av mig när jag blir berusad. Och jag hade sagt det till henne. Och hon hade avvisat mina kramar, så här som jag menar med kladdig. Inte tafsat, gör jag inte, men jag kladdar liksom sådär. Kramar om, pussar på kinden, och huvudet och sådär. Och det avvisade hon, på det sätt som man bör göra så att säga. Som man förväntar sig, helt adekvat.
Citera
2021-06-14, 16:09
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Fräscht. Nu fattar jag varför ni försvarar våldtäktsmannen. Ni är ju precis lika våldtäktsbenägna själva.

"Våldtäkt??? Uäähhn naehh, hon ba lekte svårfångad och han ba parningsdansa!!!! Standard ju!!!!"

Det finns ingen våldtäktsman i den här affären.
Citera
2021-06-14, 16:22
Medlem
Moruroas avatar
Citat:
Vilket skräp.

Står ju att målsägande är anonym. Kan vara vem som helst.

Vadå polisen? Det där är en försvarsadvokat som håller föredrag och lär ut hur man ska tänka och arbeta som försvarsadvokat.

Försvarsadvokater JOBBAR med att försvara våldtäktsmän som Lambertz och mördare som Möller.

Allt detta är ju utrett för tre månader sedan. Ingen människa kan vara så dum som ciprus så hen trollar nog.
Mata inte detta troll!
Citera
2021-06-14, 16:23
Medlem
Vaxads avatar
Citat:

Nja, snarare du som är en PK-skadad och galen feminist.

Har du seriösat missat att det är en del i parningsdansen att "kladda" eller bli mer närgången med en kvinna? Eller spelar du bara dum?

Du kanske gillar lite mer pang på rödbettan iofs? Bara att ta fram kuken och daska dig i pannan med andra ord
Citera
2021-06-14, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det finns ingen våldtäktsman i den här affären.
Han är en våldtäktsman. Ingen människa skulle frivilligt knulla med honom. Han måste vara Sveriges fulaste människa.

Hur som helst så är jag färdig i denna tråd nu. Riktigt värdelös diskussion. Jag och GW är överens om att smsen från GL till EA är erkännanden som bekräftar EAs story. Allt annat puckat som Göran kläcker ur sig hjälper inte hans case direkt. Även i #metoo grupperna på FB så är alla överens om att GL är skyldig till våldtäkt. Precis allt talar för det. Vi är alla eniga om det.

Jag hoppas innerligt att EAs anhöriga kastrerar honom eller råkar få honom att "försvinna". Ingen orkar med våldtäktsgörans bloggande eller miffoböcker. Våldtäktsgöran behöver få konsekvenser för sina handlingar. Pronto.
Senast redigerad av ciprus 2021-06-14 kl. 16:32.
Citera
2021-06-14, 16:50
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
Jag kan inte hjälpa dig med svaret i just detta fall, men liknande.
Där har advokaten uppmanat den tilltalade att ej motanmäla då det skulle göra mer skada än nytta. Skadeståndet är lågt och lidandet av en utdragen process stor. Dessutom är det ett risktagande då man ofta får driva ett sådant ärende för egna pengar.
Om det är svårt att bevisa att en våldtäkt ägt rum så är det än svårare att bevisa att den ej ägt rum, om båda bevisligen funnits på samma plats, vid samma tidpunkt.
Tänker inte du på förtalsmål här? Såvitt jag vet faller falsk angivelse/tillvitelse, som kan vara aktuellt här, under allmänt åtal. De drivs av åklagare som andra brott. När det gäller bevisningen håller jag helt med dig om att det är mycket svårbevisade brott.
Citera
2021-06-14, 17:21
Medlem
Citat:
Han är en våldtäktsman. Ingen människa skulle frivilligt knulla med honom. Han måste vara Sveriges fulaste människa.

Hur som helst så är jag färdig i denna tråd nu. Riktigt värdelös diskussion. Jag och GW är överens om att smsen från GL till EA är erkännanden som bekräftar EAs story. Allt annat puckat som Göran kläcker ur sig hjälper inte hans case direkt. Även i #metoo grupperna på FB så är alla överens om att GL är skyldig till våldtäkt. Precis allt talar för det. Vi är alla eniga om det.

Jag hoppas innerligt att EAs anhöriga kastrerar honom eller råkar få honom att "försvinna". Ingen orkar med våldtäktsgörans bloggande eller miffoböcker. Våldtäktsgöran behöver få konsekvenser för sina handlingar. Pronto.
men alla känner inte samma och du kan inte veta att ingen i hela världen skulle vilja ha sex med honom
och när man är så påverkad som EA säger hon var så kan man ta andra val än annars spärrar släpper folk blir snyggare och människor kan tända på situationen tabut åldersskillnader allt möjligt
och smsen kan också tyda på att han ansåg att han borde inte haft sex med henne samtyckande då och han ångra
sig i efterhand det kanske kändes olämpligt av flera skäl och dessutom otrogen men jag förstår att de skulle kunna vara de erkännande du säger, men de behöver ju inte vara det
Citera
2021-06-14, 17:39
Avslutad
Citat:

Om du överhuvudtaget sätter tilltro till fanskapet och fläskberget GW Persson då sjunker ditt anseende till absolut ingenting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in