2021-06-11, 12:28
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ha ha, då är jag med. Det verkar faktiskt som hon hittat något samarbete med Heat. Bilderna på maten är fullständigt med reklam och lovord. Hade Anna fått bestämma hade de fått en stjärna i Michelinguiden. Så det är tur att hon inte får bestämma. Det var kött, lax och potatissallad. Sedan får de kalla det för vad de vill.

Kul ändå att det kom lite folk som hon av okänd anledning inte visade igår. Men vem är Vanessas Gudmor? Aldrig hört talas om tanten förut.

Houston har funnits med länge och dyker upp vid högtidsstunder.
Anna brukar göra reklam för hennes företag som pysslar med nagellack.

För några år sedan firade Anna midsommar med sin gamla tandläkare, nu är det ett minne blott, för att inte tala om sin gamla frisör OCH
kusinsyster, alla försvann i ett magiskt moln... POFF ☁️
Undra när det magiska molnet drar över den nya frisören? 💇‍♀️
Om ett år, tre år?
Roberto däremot tycks kunna behålla sina vänner..
Senast redigerad av cece123 2021-06-11 kl. 13:24.
Citera
2021-06-11, 13:32
Medlem
Så märkligt att lägga till en egenskap på studentskylten och dessutom att välja ”vacker”. Studenten handlar om flit och bildning och inte om utseende. Dessutom elakt att sätta fokus på Vanessas utseende som ju inte direkt är vad som betecknas som klassiskt vackert vilket alla påminns om när Anna skriver så. Sonen har ju odlat något slags jätteskägg för att dölja bristen på haka men för Vanessa återstår bara tandställning.

Angående Annas taggar gissar jag att hon prutat priset lite grann mot generös reklam. Hennes plan är precis som med mattaffären att när fakturadatum närmar sig visa upp alla inlägg hon gjort och hinta att de faktiskt har alla sina nya kunde att tacka henne för så borde hon inte slippa betala??? Vi får se om det blir nya rättegång som efterspel även denna gång.
Citera
2021-06-11, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ha ha, då är jag med. Det verkar faktiskt som hon hittat något samarbete med Heat. Bilderna på maten är fullständigt med reklam och lovord. Hade Anna fått bestämma hade de fått en stjärna i Michelinguiden. Så det är tur att hon inte får bestämma. Det var kött, lax och potatissallad. Sedan får de kalla det för vad de vill.

Det såg även ut som det var väldigt mycket rester de hämtade idag. Undrar om hon inte hade koll på gästerna?

Blommorna tror jag inte hon fått gratis. Möjligen en liten rabatt. Men inte kan man väl hyra blommor? Det verkar ju otroligt kontraproduktivt. Blommor mår ju inte heller bra av att planteras om stup i kvarten. Men ingen skänker nog blommor till Anna i PR-syfte. Det var liksom inte Nobelfesten de firade... även om en del verkar tro det.

Kul ändå att det kom lite folk som hon av okänd anledning inte visade igår. Men vem är Vanessas Gudmor? Aldrig hört talas om tanten förut.

Det kan ju vara så enkelt som att svärfar sponsrat festen med en summa pengar som Anna fått förfoga över.

Och så har hon impuls bränt dem på blomsterarrangemang som tilltalade henne, men som inte passar på studenten och verkligen inte i deras sommarstugeträdgård.

Antagligen med upplägget "jag har 2000 kronor vad kan jag få/bränna dem på". Säkert med lite rabatt pga "göra reklam till mina 56 000 följare".
Citera
2021-06-11, 14:05
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Houston har funnits med länge och dyker upp vid högtidsstunder.
Anna brukar göra reklam för hennes företag som pysslar med nagellack.

För några år sedan firade Anna midsommar med sin gamla tandläkare, nu är det ett minne blott, för att inte tala om sin gamla frisör OCH
kusinsyster, alla försvann i ett magiskt moln... POFF ☁️
Undra när det magiska molnet drar över den nya frisören? 💇‍♀️
Om ett år, tre år?
Roberto däremot tycks kunna behålla sina vänner..

Tack för info. Ja, men då minns jag nagellacksdrotttningen. Vet inte varför hon förärades att bli Gudmoder, men jag är inte säker på att jag vill veta det heller.

Annas skrev faktiskt på en av bilderna "bästis" om My. Så det är på den nivån. Hennes bästa vän är en bipolär hoppetossa. Det är bra då Anna både får bry sig och får gränslös kärlek tillbaka. Hennes andra bästisar numera är... ett par pensionerade grannar. Kin verkar lägga sin energi på andra platser. Ja, sen är såklart Flisan en bästa väninnan också. Vad har man annars döttrar till?

Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Så märkligt att lägga till en egenskap på studentskylten och dessutom att välja ”vacker”. Studenten handlar om flit och bildning och inte om utseende. Dessutom elakt att sätta fokus på Vanessas utseende som ju inte direkt är vad som betecknas som klassiskt vackert vilket alla påminns om när Anna skriver så. Sonen har ju odlat något slags jätteskägg för att dölja bristen på haka men för Vanessa återstår bara tandställning.

Angående Annas taggar gissar jag att hon prutat priset lite grann mot generös reklam. Hennes plan är precis som med mattaffären att när fakturadatum närmar sig visa upp alla inlägg hon gjort och hinta att de faktiskt har alla sina nya kunde att tacka henne för så borde hon inte slippa betala??? Vi får se om det blir nya rättegång som efterspel även denna gång.
Tänkte inte på det först, men när du skriver det så är det ju helt sjukt. Min Vackra dotter... Särskilt snygg är hon ju inte heller. Ungdomligt söt idag. En ny Felicia om fem år.
Citera
2021-06-11, 14:22
Avslutad
Anna till frisören: ”tack för att du kom och delade vår dag!” Vår?
Citera
2021-06-11, 15:17
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna till frisören: ”tack för att du kom och delade vår dag!” Vår?

Hon har ju även skrivit studenten som jag
Anordnade igår… så ingen annan hjälpte henne? Heter väl annars studenten som Vi anordnade
Citera
2021-06-11, 15:46
Medlem
mer studentfoton

https://postimg.cc/gallery/0q670GQ
Citera
2021-06-11, 16:58
Medlem
Jag undrar så vart kusinsystern och kusinerna tagit vägen, nån som vet vad som har hänt?
Citera
2021-06-11, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
mer studentfoton

https://postimg.cc/gallery/0q670GQ
Ja på dom bilderna är det inte NÅGON som håller avstånd, hehe..
Citera
2021-06-11, 18:08
Avslutad
Sista bilden i hennes inlägg i sitt flöde, alltså inte story, av sig och Felicia är ju så fånig att det blir skrattretande. Fattar hon verkligen inte själv hur sjukt dumt och onaturligt det ser ut att stå sådär? Och att alla ju redan vet att hon är tjock så hon lurar liksom ingen? Äg din kropp i stället människa!
Citera
2021-06-11, 18:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Och "studenten" har gymnastikskor.
Lyxigt värre.
Det var det rätt många som hade när de hoppade och skuttade vid utspringet. Rätt lätt att förstå tycker jag. Vid mottagningen hemma hade V vanliga skor med kilklack.
Citera
2021-06-11, 18:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Anna ! Skåla med gästerna nu och slappna av lite . Du är fin . Så slappna av lite och sluta dra in magen och benen så du står framåtlutad . Det ser bara stelt ut och konstlat ut .

Nu när du skriver det så inser jag att Anna
ser lite bajs/kissnödig ut när hon står sådär.
Alltid med något hon ska skymma magen med.
Som tex med en väska edyl på senaste bilderna.
Men hon lär inte sluta, hur mycket hon än kör med att "Anna har lärt sig älska sig själv"
Så visar hon dagligen på IG att så inte är fallet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in