2021-06-10, 15:26
Medlem
intesomdetsyness avatar
Hur många var det som fick mailet om ambassadör?
Tankar?
2021-06-10, 15:45
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Gör man sitt jobb får man ingen skit bara du som gnäller som en tonårsflicka på hormoner.

Nice bitsafe kom in tidigt.

Jag gör mitt jobb, har över 170 tecken i varje mess, ställer minst 2-3 frågor osv., loggar allt... Kvittar vad man gör, har coach Felix behov av att få runka så kommer han attackera någon random operatör, bara är så.

PS: Du låter som någon som är rädd för att fråga target vad han heter efter 3 veckors konversation och namnet inte är loggat, haha. Jag vågar i alla fall fråga, jag frågar: VAD HETER DU FÖRRESTEN?!
Senast redigerad av frekkinhead 2021-06-10 kl. 16:32.
2021-06-10, 15:47
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Hur många var det som fick mailet om ambassadör?
Tankar?

Ja jag tror nog alla mina vänner och familj på min Facebook kommer bli väldigt glada och stolta när de ser att jag promotar att bli sexchattsoperatör!
2021-06-10, 15:49
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Ja jag tror nog alla mina vänner och familj på min Facebook kommer bli väldigt glada och stolta när de ser att jag promotar att bli sexchattsoperatör!

Haha exakt min tanke.
Sen få in mer folk för några korvören, under tiden som man tappar trafik och kö? Är det smart det?
2021-06-10, 17:54
Medlem
.
2021-06-10, 19:20
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Nej men dom kan väl inte mena att man ska annonsera på sin Facebook och insta? Vem ska man ha som lockbild. Smulle eller Janne, kanske Amir. Mina vänner skulle få en infarkt om dom visste vad jag gjorde
2021-06-10, 22:15
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nej men dom kan väl inte mena att man ska annonsera på sin Facebook och insta? Vem ska man ha som lockbild. Smulle eller Janne, kanske Amir. Mina vänner skulle få en infarkt om dom visste vad jag gjorde

Visa en bild på Smulle när han ligger i sin båt, och sen under ska det stå Det här kan bli du! Bli chattoperatör, Jobba hemifrån!

Vilken jävla dröm
2021-06-11, 05:03
Medlem
se8035s avatar
Skönt då har man blivit ambassadör. Kul att de har ett alternativ som man kan kryssa i där det står Flashback. De är självklart medvetna om tråden.
Lite extra skadar inte och jag spelar med öppna kort så delar gärna allt på insta/fb.
2021-06-11, 06:30
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Skönt då har man blivit ambassadör. Kul att de har ett alternativ som man kan kryssa i där det står Flashback. De är självklart medvetna om tråden.
Lite extra skadar inte och jag spelar med öppna kort så delar gärna allt på insta/fb.

same here broder.

redan rekryterat min mormor och farsans kompis, fick in 12 eur. fett najs
2021-06-11, 12:54
Medlem
Hayworthians avatar
Är det fullt ös fortfarande med Smulle, Amir och company? Det är nästan så jag saknar allihopa.
Tanken att sitta hemma igen och tjäna $$$ istället för att gå runt bland svettiga människor lockar just nu.
2021-06-11, 13:32
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
same here broder.

redan rekryterat min mormor och farsans kompis, fick in 12 eur. fett najs

helt klart värt 6 eur för att minska kön för sig själv efter sommaren
man behöver ju inte pengar i framtiden
2021-06-11, 14:18
Medlem
Har fullgjort utbildningen samt det första 150 meddelanden men har inte haft motivation tidigare att köra igång men hade verkligen varit behov av pengar nu haha.

Men de enda jag funderar på är det, som en annan har nuddat vid tidigare. Enligt nya regler så ska utländska arbetsgivare börja betala skatt åt sina svenska "anställda", efter skriftlig kontakt med Skatteverket gäller det även frilansare så länge man inte är egen företagare. Så då är ju frågan, vågar man gå på vad skatteverket säger och slippa vara paranoid?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in