2020-08-03, 13:37
Medlem
Suchkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Vad har ni för Response ratio på nya moderatie? På ett ungefär..
Upp emot 80%. Någonting har hänt för det är typ konstant meddelanden. Senaste halvårer har det varit ett mess per 10 minuter...
2020-08-03, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
Upp emot 80%. Någonting har hänt för det är typ konstant meddelanden. Senaste halvårer har det varit ett mess per 10 minuter...

Ah nice, då ligger man ok till.

Det är sommar kompis, opsen har semester och skriver inte, gubbarna har semester och skriver hela tiden.
2020-08-03, 15:39
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
Nice, visum via jobb låter vettigt

Är 35 så festar inte lika mycket längre men gärna en del colombianas och cripy.
Älskar korruption, i moraliska nivåer.

Haha bra ålder för att komma hit, brudarna är galna i utlänningar och bra gräs, creepy är rätt kasst dock, finns organiskt att köpa också. Här kan man muta sig ur det mesta, poliserna har ungefär samma IQ som våra targets, trafikkontrollerna sker bara för att samla på sig mutpengar för att festa med sina sidechicks. Men låter spännande att flera är sugna, blir vi 4-5 st till att börja med och lägger upp bilder på stället och vad vi gör så lär ju fler strömma in? Arbetstiderna här blir ju bättre, deadline alltså kl 00:00 i Sverige, just då är klockan 17:00 här, då stänger jag ner och gör vad jag vill resten utav dagen.
2020-08-03, 15:44
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Kan vi inte öppna ett labb i djungeln och börja beckna lite?

Varför öppna labb när kilot kostar 1000 USD? Däremot en gigantisk cannabisodling, blev lagligt förra månaden.
2020-08-03, 16:13
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MayoZambada
Haha bra ålder för att komma hit, brudarna är galna i utlänningar och bra gräs, creepy är rätt kasst dock, finns organiskt att köpa också. Här kan man muta sig ur det mesta, poliserna har ungefär samma IQ som våra targets, trafikkontrollerna sker bara för att samla på sig mutpengar för att festa med sina sidechicks. Men låter spännande att flera är sugna, blir vi 4-5 st till att börja med och lägger upp bilder på stället och vad vi gör så lär ju fler strömma in? Arbetstiderna här blir ju bättre, deadline alltså kl 00:00 i Sverige, just då är klockan 17:00 här, då stänger jag ner och gör vad jag vill resten utav dagen.

Jo jag har haft ett par
Ok, kvalitet är ett måste.
Men såg att det vart lagligt, så vi fixar en ställe med en solig plats!
Hell, det låter som paradiset som du beskriver det.
2020-08-03, 16:27
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Jo jag har haft ett par
Ok, kvalitet är ett måste.
Men såg att det vart lagligt, så vi fixar en ställe med en solig plats!
Hell, det låter som paradiset som du beskriver det.

Yes, har odlat några plantor själv, växer riktigt bra här, 12/12 året runt men blir riktigt stora växter asså. Tänkte att vi hyr nåt nice ställe på kusten, i staden Manta i Manabi provinsen. Bodde där och gick i skolan i 3 år när jag var yngre, så känner väldigt mycket chicas där om man säger så Hittade precis ett place med 4-5 sovrum terrass, 5 olika pooler, havsutsikt, alla möjliga idrottsplaner, gym, och en massa mer grejer för 1300 USD, blir ju 260 per skalle, rätt vettigt, då är man granne med stadens fotbollsstjärnor också.
2020-08-03, 19:33
Medlem
Citat:
Varför öppna labb när kilot kostar 1000 USD? Däremot en gigantisk cannabisodling, blev lagligt förra månaden.

Orten blåser mig han skickar för 2000 usd
2020-08-03, 19:41
Medlem
MayoZambadas avatar
Citat:
Orten blåser mig han skickar för 2000 usd

Hahah, vissa erbjuder för 800 USD också, helt sjukt vad tillgång det finns här.
2020-08-03, 21:17
Medlem
spermaoffrets avatar
Älskar denna tråden.

Kommer inte sno era jobb dock 😆
2020-08-03, 21:50
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Bara o välja ställe här hehe, allt är i samma stadsdel och du har tillgång till precis allt som finns innanför murarna. Bara överklass folk bor där. Heter Ciudad del Mar. https://www.plusvalia.com/en-alquiler-q-ciudad-del-mar.html

Finns det rika ensamma chicas som vill ha sällskap tror du?
Hur är det med affärer och mat, restauranger etc. Lätt som fan eller bökigt?
2020-08-03, 22:05
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Finns det rika ensamma chicas som vill ha sällskap tror du?
Hur är det med affärer och mat, restauranger etc. Lätt som fan eller bökigt?

Ecuador är ett extremt fattigt land. Varför skulle en rik ecuadoriansk tjej skulle vara intresserad av en chattoperatör från Sverige?
2020-08-03, 22:23
Medlem
toalettrullen14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Ecuador är ett extremt fattigt land. Varför skulle en rik ecuadoriansk tjej skulle vara intresserad av en chattoperatör från Sverige?

För att vi skandinaver är så fruktansvärt söta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in