2021-05-09, 20:48
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Det är för mycket lägerelds-TV på söndagar. Gubbarna vill inte missa sina program. Men håll ut en vecka till, älskling, för snart kommer värmen...och pensionen

Då jävlar sker jannes återkomst och gör succé bland kvinnorna, eller?
2021-05-09, 21:16
Medlem
Vilka alternativ finns till Chattcentralen?
Vill prova lite olika..
2021-05-09, 21:29
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Då jävlar sker jannes återkomst och gör succé bland kvinnorna, eller?
Känns som att varannan target heter Janne eller Kjell, vem exakt menar du?
2021-05-09, 21:38
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Känns som att varannan target heter Janne eller Kjell, vem exakt menar du?

True.

One and only legend, 5-frågors Janne.
2021-05-09, 21:42
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Vilka alternativ finns till Chattcentralen?
Vill prova lite olika..

Utöver CC kan jag bara Operador.
Vad jag har hört från en vän som är Admin där är att de har lägre krav och troligtvis lägre betalt per meddelande.
Inget krav om antal tecken utan man anpassar efter klientens meddelande och kan då få iväg en drös.
2021-05-09, 22:53
Medlem
Masfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Vet att Elin varit i blåsväder förut, ledningen har stenkoll på henne för att hon har en tendens att banna folk för skitsaker, hon blir mindre och mindre gillad för varje månad som går.

Hoppas hon får sparken snart =) I övrigt svarar hon inte heller när jag frågar henne grejer eller ber om hjälp.. Hon suger
2021-05-09, 22:58
Medlem
Masfobis avatar
Det som är mest chockerande med detta jobb är hur svindlande många gubbar det är som tror att tjejer ska tappa trosorna på en gång så fort de tar en suddig bild underifrån där de visar sin röda kuk och dubbelhakan vibrerar i bakgrunden? Är inte detta helt sjukt LOL

Haha och det sorgliga är när killar som är typ 19 är inne på sidan :/ Fan använd inte ditt barnbidrag på detta, skaffa tinder eller nåt.
2021-05-09, 22:58
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masfobi
Hoppas hon får sparken snart =) I övrigt svarar hon inte heller när jag frågar henne grejer eller ber om hjälp.. Hon suger
Hade du fått många tillsägelser innan du blev avstängd?
2021-05-09, 23:00
Medlem
Masfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Hade du fått många tillsägelser innan du blev avstängd?

Jag har fått en innan Av en annan och då berodde det på upprepning.
2021-05-09, 23:00
Medlem
anre24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masfobi
Det som är mest chockerande med detta jobb är hur svindlande många gubbar det är som tror att tjejer ska tappa trosorna på en gång så fort de tar en suddig bild underifrån där de visar sin röda kuk och dubbelhakan vibrerar i bakgrunden? Är inte detta helt sjukt LOL

Haha och det sorgliga är när killar som är typ 19 är inne på sidan :/ Fan använd inte ditt barnbidrag på detta, skaffa tinder eller nåt.

Sidorna är ju amatörmässigt byggda. Bilderna är ju tagna från porrstjärnor. Jag ska ge mig in i denna bransch nästa vecka. Behöver ett extraknäck.
2021-05-09, 23:02
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
True.

One and only legend, 5-frågors Janne.
Du kan få honom varje gång han dyker upp, varsegod. Vet inte om det finns någon mer irriterande. Kanske "badanakenidag" och Kjell i Dorotea. Men annars är nog fan Janne på första plats.
2021-05-09, 23:04
Medlem
Masfobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Sidorna är ju amatörmässigt byggda. Bilderna är ju tagna från porrstjärnor. Jag ska ge mig in i denna bransch nästa vecka. Behöver ett extraknäck.

Jo visst är det så, men det finns även en del players som är Anna-Lena 75 faktiskt. Antar att de ska locka män som söker på "mature ladies" eller nåt. Lycka till

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in