2021-07-10, 16:58
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libanesa
Ni som använder er av scriptet "Snabbcentralen", upplever ni att sidan och meddelandena laddas in lite segare än utan scriptet?
Nej, däremot tar det en jävla tid att ladda in meddelanden som är 2-3 år gamla. Den där jävla homosapiens är ju helt omöjlig att svara på under 3 minuter.
2021-07-10, 17:24
Medlem
libanesas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Nej, däremot tar det en jävla tid att ladda in meddelanden som är 2-3 år gamla. Den där jävla homosapiens är ju helt omöjlig att svara på under 3 minuter.
Med scriptet på så tar det en halvsekund att skicka iväg meddelandet när man trycker på "skicka".
Utan scriptet skickas meddelandet iväg direkt.
2021-07-10, 18:11
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:

Läser man ens Homosapiens meddelanden? Att man ens försöker är beundransvärt onödigt haha. Sådana mess svarar man bara "Oh men vilken fin bild tack så mycket. Haha ja sant jag håller med, men vad är det du hittar på nu då min älskade lilla vän? Saknar dig så himla mycket!"

Eller du kanske sitter och lusläser hans mess? D
2021-07-10, 18:13
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Ni som jobbar på Oper4u, kan ni berätta lite om eran erfarenhet, hur förhåller dom sig till reglerna och riktlinjerna kring längd på meddelanden och så? Kan man ordbajsa och skriva kort eller hur ser dom på det?

De har blivit mer noga nu för tiden, skickar feedback hela tiden osv. De stänger kontot utan förvarning i Skype om du inte sköter dig.
2021-07-10, 19:14
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frekkinhead
Läser man ens Homosapiens meddelanden? Att man ens försöker är beundransvärt onödigt haha. Sådana mess svarar man bara "Oh men vilken fin bild tack så mycket. Haha ja sant jag håller med, men vad är det du hittar på nu då min älskade lilla vän? Saknar dig så himla mycket!"

Man blir så illa tvungen att läsa hans skit. Det tar evigheter innan man ens kan svara. Sist laggade hela min dator och jag blev utloggad på hans jobbiga meddelanden.
2021-07-10, 19:44
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:

Nej, jag skiter i hans meddelande, för min dator låser sig, eller rättare sagt, Chrome låser sig, sen funkar det för att sedan låsa sig igen. Det är just därför jag säger att det går inte svara på hans mess på under 3 minuter, vad fan vare du inte fattade? SVARA!!!!
2021-07-10, 19:47
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
De har blivit mer noga nu för tiden, skickar feedback hela tiden osv. De stänger kontot utan förvarning i Skype om du inte sköter dig.
Det du säger stämmer inte. De flesta får feedback en gång i månaden, och har du misskött dig så kan du få två gånger. Men de skulle inte stänga ditt konto utan förvarning.
2021-07-10, 21:13
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Det du säger stämmer inte. De flesta får feedback en gång i månaden, och har du misskött dig så kan du få två gånger. Men de skulle inte stänga ditt konto utan förvarning.

Ok, varför har det hänt alla mina 3 oper4u-konton då?
2021-07-10, 21:19
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ok, varför har det hänt alla mina 3 oper4u-konton då?
Det är vad du säger ja. Du är även en notorisk lögnare i denna tråden som i början skrev långa noveller om en massa skit bara.
2021-07-10, 21:45
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Det är så för alla i början. Tar man det någorlunda seriöst från början och vill göra ett bra jobb så är man typ skraj för att missa någonting. Med tiden kommer det bli lättare för dig. Det är inte svårt att nå 3-4000, gör du 500 mess om dagen så har du över 6000:- i veckan. Ett tips är att göra minst 50 stycken på natten, så att du har startat varje dag med lite grann. Tänk inte så mycket på vad du skriver, bara kör på! Haha, ja, det finns några speciella individer. Vänta bara på tills du får Torben i Gävle. Då kan det bli kladdigt

Nej, för mig är det bara att varje gubbe jag ser på stan nu identifierar jag som en target numera. Funderar typ "undra vad han sitter på för hemligheter". Många är ju från min stad som man skriver med, så det hade inte förvånat mig om man gick förbi någon man skrivit till.

De kostar oftast 15:- men om du köper 200 stycken så tror jag det är billigare.

Citat:
Du blir mentalt slutkörd för att du inte har snabbcentralen, jag blev galen inom 1 timme när jag körde utan, nu skriver jag snabbare och mer och kan sitta många timmar i följd utan några som helst problem.

Seriöst, vill du göra detta så ta ned det ASAP, jag skojar inte.

Tack för all info. Jag laddade precis ner scriptet från Snabbcentralen.
2021-07-10, 21:55
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Du blir mentalt slutkörd för att du inte har snabbcentralen, jag blev galen inom 1 timme när jag körde utan, nu skriver jag snabbare och mer och kan sitta många timmar i följd utan några som helst problem.

Seriöst, vill du göra detta så ta ned det ASAP, jag skojar inte.

Låter bra det med att bilderna syns.

Fan att ladda en 14k ultra hd upplöst bild på en kuk med trång förhud kan ta minuter från andra sidan jorden när det är mycket trafik.

Men snabbcentralen måste väl fortfarande ladda hela originalbilden för att sen visa den för dig som en miniatyr?
2021-07-10, 22:19
Medlem
Eoppoyzs avatar
Jag skapade ett meme baserat på jobbet. Jag är förvånad över att jag inte hittade något tidigare.

https://imgflip.com/i/5g2lbu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in