2021-06-09, 18:11
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Fel Fel Fel - Incestuöse Göran Lambertz var sig själv

Konsigt att ingen har intervjuat denne insestuöse mans döttrar och
frågat hur deras uppväxt varit
Han är trash. Men så även hon.
Citera
2021-06-09, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Haha ja oj vad trovärdig EA är!!! Speciellt när allt hon säger är motbevisat sen flera månader tillbaka.

Är hon då trovärdig? Nej.

Är du dum i huvudet som tror det? Ja.

Om du tror allt hon säger är motbevisat så tror du på nåt för att du så gärna vill tro det. Faktum är att det inte alls är motbevisat.
Citera
2021-06-09, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Nej, hennes story håller inte ihop alls.

Nä, det håller jag inte med om.. GL behöver inget straff.

GL är en tokdåre av rang men i just detta fall bryr jag mig inte så mycket. Hans Quickologi-sekt är ett större problem än julafton 2020, enligt mig..

Jag tror bara att E ångrade sig och vi har ju fördomar, som hon kan använda ..

En ung söt kvinna vill aldrig ha en snubbe som GL, säger våra fördomar..

Jag tror bara att hon hade fyllesex med nån som var på tok för gammal för hennes dagen-efter-samvete.. om det är så, är hon verkligen inte den första person som tänker så

Ha ha jag har ingen respekt för GL egentligen, men jag kan tycka att han är tuff ändå, mitt i galenskapen. Hans presskonferens är ju redan en svensk klassiker..

Ha ha tänk dig at ta tjuren vid hornen sådär, inför mediapacket ..

Ocensurerad sammanfattning: "Ok hrm.. fan vad pinsamt, men jag råkade alltså bli stenkåt på den här unga kvinnan, som jag bara skulle vara kompis med .. jag borde inte stoppat in den, men jag stoppade in den, och nu vet ni det, men hon ville att jag skulle göra det. Jaha, några frågor?"

GL är en idiot på många sätt, men jag ger honom en guldstjärna ändå ha ha..
Jag hamnar som du i slutsatsen i denna såpa. Två ytterligheter möts. Som upplagt för drama. GL visade i Quick caset att omdömet är kasst. Spränglärd jurist och envis som en dåre. Ger sig aldrig. Hon porrfilms brud som satt i system att utnyttja män för pengar och uppmärksamhet. Hon var ju tillsammans med en av trollkarlarna Brynolf o Ljung. Manipulerar sin mobil ljuger och kör offerkoftan.
Citera
2021-06-09, 18:38
Medlem
Hur spränglärd jurist Lambertz är vet vi inte - JK har en hel stab av kvalificerade och hungriga jurister som jobbar för honom. HD har kvalificerade föredraganden som läser in målen och redovisar och ger
förslag.

Men nu har jag i alla fall tittat färdigt på den pinsamme Lambertz.

Om jag får ge dig ett sugmärke hjälper jag dig med juridiken i förtalsmålet (inte annars)

Tycker du jag skall berätta för stadiga damen att du sover kvar (jävla orm det där
också när det är Lolitasex På Gång Med Lagom Tur Flyt Och Tillräckligt Med Brännvin)

Lambertz blev besatt och förhäxad

Otrohet är förräderi

Jag ångrar mig - jag skall aldrig ha sex med dig något mer - jag lovade mig själv att detta'
inte skulle få hända nu skall jag till skåne till stadiga damen

Den som tömde sin pung in-ut-i Lolita mår och mådde bra - den som tog emot
sperman mår och mådde inte bra.

Oaktsam våldtäkt ligger mycket mycket nära till hands

Det är ju helt klart att Lambertz blev förhäxad av Lolita och han inte blev snärjd -
om någon blev snärjd snärjde han sig själv.
Citera
2021-06-09, 18:41
Medlem
Ingen som såg dokumentären på fyran kan väl komma till en annan slutsats än att Lambertz verkar extremt manipulativ och att kvinnan framstår som betydligt mer trovärdig.
Citera
2021-06-09, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alice09
Om du tror allt hon säger är motbevisat så tror du på nåt för att du så gärna vill tro det. Faktum är att det inte alls är motbevisat.

Det enda av vikt som inte känns helt sant av det som framkommit av kvällen är,
hur mycket hon drack och om hon även knaprat något piller. Jag kan ju missat detta och vet att en mängd de delat på nämnts men..

Är det någon som vet ifall hon vid anmälan av våldtäkt testades för div sjukdomar i syltburken?
För sjuk är hon om än så bara i huvudet.
Citera
2021-06-09, 18:45
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Leka sexlekar...

Jag är din pappa, du är min dotter.

Rollplay som förekommer i vilket hem som helst.
Jag fattar inte hur de kunde ha en far- dotterrelation när det var första gången de träffades på Julafton, den aktuella kvällen?
Citera
2021-06-09, 18:47
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Ingen som såg dokumentären på fyran kan väl komma till en annan slutsats än att Lambertz verkar extremt manipulativ och att kvinnan framstår som betydligt mer trovärdig.
Stort grattis! Hon har lyckats manipulera dig också
Citera
2021-06-09, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Jag fattar inte hur de kunde ha en far- dotterrelation när det var första gången de träffades på Julafton, den aktuella kvällen?

Nej, de hade väl träffats en gång tidigare?
Citera
2021-06-09, 18:49
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice09

Jo. Därav är utredningen mot GL nedlagd.
Citera
2021-06-09, 18:50
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Nej, de hade väl träffats en gång tidigare?

Men den mindes hon inte.
Citera
2021-06-09, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub

Den är vinklad. Mycket som inte framgår... eller sveps förbi på 2 röda när de hade möjlighet att ge en balanserad granskning. Typ som att läsa Aftonbladet och Expressen. Den nivån på journalistiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in