2021-06-09, 17:03
Medlem
NiccoJs avatar
Om inte annat tycker jag Lambertz ska få sitta inne ett tag pga hans äcklande om att han är hennes pappa o sedan tryckt på henne.
Hon kan också få sitta inne pga tveksam historia o sin kärlek till äcklet Lambertz.
Citera
2021-06-09, 17:06
Medlem
Knut-Annes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Eftersom EA måste falskeligen anmäla män för våldtäkt för att gå runt ekonomiskt, så tror jag att vi kan vara eniga i att hennes karriär inom porren inte är särskilt lyckad?

Sen vet jag inte riktigt vart du läser in att jag gillar filmen? Härligt amatörsex? Det har ingenting med min uppfattning att göra.
Jag var lite skämtsam i mitt inlägg.
Citera
2021-06-09, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Ja, hennes ord. Det har inte hänt. Hennes kommentar ” borde kunna det här nu”.

Nej, det har säkerligen inte hänt.

Att sitta i 18 timmar och analysera en våldtäkt som skett när man varit "däckad" och "tuppat av" (hon var alltså så full att det blev medicinskt farligt), det är ju inte heller seriöst eller trovärdigt.

De mängder alkokol som "Emma" påstår att de delade på, är faktiskt farliga för henne - hon är väl en normallång, normalbyggd kvinna, som super ihop med man..

Enligt hennes berättelse borde hon inte vara i skick att minnas, pussla ihop minnesbilder och lämna en seriös redogörelse. Drack hon så mycket som hon påstår, kan hon inte ha ett vettigt material att visa polisen.

Feminister blir galna när man tar upp sånt här. De tror att pruttfulla våldtäktsoffer ska ha en juridisk specialfil, som andra pruttfulla människor inte får. Feministerna tänker moraliskt och inte rationellt.

Det är ju inte raketvetenskap det här.. alla gör vi dumheter och råkar ut för saker när vi blåser 2 promille. Och de flesta av oss tar inget särskilt ansvar dagen efter, för vi kan inte, vi minns inte osv.. Vi skrattar och säger: "Berätta , hade jag kul?.." osv

Det är när vi utsätts för brott som vi plötsligt ändrar oss. Då få vi för oss att polisen och domstolen ska hjälpa oss at skingra alkoholdimmorna och kompensera för det halvpsykotiska tillstånd vi själva skapat.

Det är väl där "Emma" hamnat. Mycket beklagligt, men inget att göra åt.

Alla har vi varit out of control på fyllan, även jag. Jag kan faktiskt inte föreställa mig hur ett dagen-efter-förhör skulle se ut..

Jag tror iaf att "Emma" har ljugit eller överdrivit vid flera tillfällen. Har hon blivit våldtagen så har hon slarvat bort sin chans..
Senast redigerad av Eremona2.0 2021-06-09 kl. 17:18.
Citera
2021-06-09, 17:16
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Nej, det har säkerligen inte hänt.

Att sitta i 18 timmar och analysera en våldtäkt som skett när man varit "däckad" och "tuppat av" (hon var alltså så full att det blev medicinskt farligt), det är ju inte heller seriöst eller trovärdigt.

De mängder alkokol som "Emma" påstår att de delade på, är faktiskt farliga för henne - hon är väl en normallång, normalbyggd kvinna, som super ihop med man..

Enligt hennes berättelse borde hon inte vara i skick att minnas, pussla ihop minnesbilder och lämna en seriös redogörelse. Drack hon så mycket som hon påstår, kan hon inte ha ett vettigt material att visa polisen.

Feminister blir galna när man tar upp sånt här. De tror att pruttfulla våldtäktsoffer ska ha en juridisk specialfil, som andra pruttfulla människor inte får. Feministerna tänker moraliskt och inte rationellt.

Det är ju inte raketvetenskap det här.. alla gör vi dumheter och råkar ut för saker när vi blåser 2 promille. Och de flesta av oss tar inget särskilt ansvar dagen efter, för vi kan inte, vi minns inte osv.. Vi skrattar och säger: "Berätta , hade jag kul?.." osv

Det är när vi utsätts för brott som vi plötsligt ändrar oss. Då få vi för oss att polisen och domstolen ska hjälpa oss at skingra alkoholdimmorna och kompensera för det halvpsykotiska tillstånd vi själva skapat.

Det är väl där "Emma" hamnat. Mycket beklagligt, men inget att göra åt.

Alla har vi varit out of control på fyllan, även jag. Jag kan faktiskt inte föreställa mig hur ett dagen-efter-förhör skulle se ut...

Jag tror iaf att "Emma" har ljugit eller överdrivit vid flera tillfällen. Har hon blivit våldtagen så har hon slarvat bort sin chans..

Glöm inte efterkonstruktion. Vi pratar veckor och månader. Hennes intervju är sjukt pinsam och fylld av lögner.

Må G ändå straffas.
Citera
2021-06-09, 17:22
Medlem
Citat:
Glöm inte efterkonstruktion. Vi pratar veckor och månader. Hennes intervju är sjukt pinsam och fylld av lögner.

Må G ändå straffas.

Nej, hennes story håller inte ihop alls.

Nä, det håller jag inte med om.. GL behöver inget straff.

GL är en tokdåre av rang men i just detta fall bryr jag mig inte så mycket. Hans Quickologi-sekt är ett större problem än julafton 2020, enligt mig..

Jag tror bara att E ångrade sig och vi har ju fördomar, som hon kan använda ..

En ung söt kvinna vill aldrig ha en snubbe som GL, säger våra fördomar..

Jag tror bara att hon hade fyllesex med nån som var på tok för gammal för hennes dagen-efter-samvete.. om det är så, är hon verkligen inte den första person som tänker så

Ha ha jag har ingen respekt för GL egentligen, men jag kan tycka att han är tuff ändå, mitt i galenskapen. Hans presskonferens är ju redan en svensk klassiker..

Ha ha tänk dig at ta tjuren vid hornen sådär, inför mediapacket ..

Ocensurerad sammanfattning: "Ok hrm.. fan vad pinsamt, men jag råkade alltså bli stenkåt på den här unga kvinnan, som jag bara skulle vara kompis med .. jag borde inte stoppat in den, men jag stoppade in den, och nu vet ni det, men hon ville att jag skulle göra det. Jaha, några frågor?"

GL är en idiot på många sätt, men jag ger honom en guldstjärna ändå ha ha..
Senast redigerad av Eremona2.0 2021-06-09 kl. 17:29.
Citera
2021-06-09, 17:39
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
... OK, låt oss titta fram bakom skämskudden - PLAY

Edit: GLs bortviftande av deras sex dagen efter är... man skruvar på sig.

Ja, man skruvar på sig, jag har också nära till skam för annans del men idag har mina enstaka tankar varit till de inblandades exhibitionistiska persona. Som åskådare är jag mer bekväm med eländet idag än jag var igår. GL skriver febrilt för att belysa saken (samtidigt hör jag ett förnämligt brummande över sin stinna prestation). Och samtidigt facetimar EA och tar emot kondoleanser, nöjd med ljussättningen, ponytalen, lipglosset och gråten.
Citera
2021-06-09, 17:45
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Leka sexlekar...

Jag är din pappa, du är min dotter.

Rollplay som förekommer i vilket hem som helst.
Citera
2021-06-09, 18:05
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisbrottaren
... Det börjar faktiskt bli sannolikt att han egentligen varit så förslagen att han sett hennes försök att snärja honom och själv gillrat en slugare fälla för att avslöja lögnaren...:

Hehe. Yeah! Det vore att dra ett ess upp ur radhusets källarförråd...
Göran tycks ju ha levt ett liv i elitens dus utan vanligt återkommande livsbrus. Han tycks hantera det här lika bra som han hanterar kvinna ett till tre på livets väg. Han har sannolikt blivit, ja vad kallas det idag, groomad av EA en längre tid. Och på julafton var han over the top och on fire, on duty för allt den väna varelsen behövde.
Citera
2021-06-09, 18:06
Medlem
Sett Kalla Fakta och finner ”Emma” vara absolut trovärdig.

Göran Lambert kommer förmodligen att få en diagnos snart, nåt har hänt med hans hjärna dom senaste 10 åren. Började visa sig med Quickfallet. Karln har tappat det totalt. Han kan ju omöjligt ha varit så här omdömeslös och korkad under hela sin karriär utan att det skulle ha märkts.
Citera
2021-06-09, 18:08
Medlem
Citat:
Leka sexlekar...

Jag är din pappa, du är min dotter.

Rollplay som förekommer i vilket hem som helst.

Fel Fel Fel - Incestuöse Göran Lambertz var sig själv

Konsigt att ingen har intervjuat denne insestuöse mans döttrar och
frågat hur deras uppväxt varit
Citera
2021-06-09, 18:09
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Men nu ska vi väl tycka synd om ankläppen? Hon blev våldtagen. Förhörs i18 timmar. Skyddas av polis. Får TV-tid och enligt rättssystemet är hon en tjallare? Inget offer enligt lag.

Jag flyttar till Finland.
Citera
2021-06-09, 18:11
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alice09
Sett Kalla Fakta och finner ”Emma” vara absolut trovärdig.

Göran Lambert kommer förmodligen att få en diagnos snart, nåt har hänt med hans hjärna dom senaste 10 åren. Började visa sig med Quickfallet. Karln har tappat det totalt. Han kan ju omöjligt ha varit så här omdömeslös och korkad under hela sin karriär utan att det skulle ha märkts.

Haha ja oj vad trovärdig EA är!!! Speciellt när allt hon säger är motbevisat sen flera månader tillbaka.

Är hon då trovärdig? Nej.

Är du dum i huvudet som tror det? Ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in