Citat:
Ursprungligen postat av
Fabriksbyggnad
Ja, hennes ord. Det har inte hänt. Hennes kommentar ” borde kunna det här nu”.
Nej, det har säkerligen inte hänt.
Att sitta i 18 timmar och analysera en våldtäkt som skett när man varit "däckad" och "tuppat av" (hon var alltså så full att det blev medicinskt farligt), det är ju inte heller seriöst eller trovärdigt.
De mängder alkokol som "Emma" påstår att de delade på, är faktiskt farliga för henne - hon är väl en normallång, normalbyggd kvinna, som super ihop med man..
Enligt hennes berättelse borde hon inte vara i skick att minnas, pussla ihop minnesbilder och lämna en seriös redogörelse. Drack hon så mycket som hon påstår, kan hon inte ha ett vettigt material att visa polisen.
Feminister blir galna när man tar upp sånt här. De tror att pruttfulla våldtäktsoffer ska ha en juridisk specialfil, som andra pruttfulla människor inte får. Feministerna tänker moraliskt och inte rationellt.
Det är ju inte raketvetenskap det här.. alla gör vi dumheter och råkar ut för saker när vi blåser 2 promille. Och de flesta av oss tar inget särskilt ansvar dagen efter, för vi kan inte, vi minns inte osv.. Vi skrattar och säger: "Berätta , hade jag kul?.." osv
Det är när vi utsätts för brott som vi plötsligt ändrar oss. Då få vi för oss att polisen och domstolen ska hjälpa oss at skingra alkoholdimmorna och kompensera för det halvpsykotiska tillstånd vi själva skapat.
Det är väl där "Emma" hamnat. Mycket beklagligt, men inget att göra åt.
Alla har vi varit out of control på fyllan, även jag. Jag kan faktiskt inte föreställa mig hur ett dagen-efter-förhör skulle se ut..
Jag tror iaf att "Emma" har ljugit eller överdrivit vid flera tillfällen. Har hon blivit våldtagen så har hon slarvat bort sin chans..