2021-06-08, 21:54
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Vad skulle kvinnan tjänat på att falskanmäla honom?

Ungefär 100 papp från försäkringsbolaget och minst lika mycket till vid fällande dom.

Citat:
Ursprungligen postat av goddi
Med den nya samtyckeslagen är det uppenbart att Göran är skyldig! Det blev som han hoppades på! En skit full tjej snygg tjej i hans våld! Är man så sugen får man gå till prostituerade!

Nej. Större risk att 30 åriga spritludret är skyldig till våldtäkt. Hon har utnyttjat en gammal svag pensionär som var dyngrak. Skäms på dig!

Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Men de tidigare anmälningar har väl inget med den aktuella händelsen med Lambertz att göra. Jag är själv tjej i hennes ålder. Jag tycker att hon gjorde ett ärligt och sant intryck i TV intervjun. Strongt av henne att ställa upp. Inte minst genom att hon lever under beskydd. Inte konstigt när individer som du ger sej tillkänna och vädrar ditt hat.

Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Du och jag kan ha olika uppfattningar om henne och hennes medverkan i Kalla fakta. Lambertz har ju tidigare fått hålla hov framför kamerorna.Låt vara att mm själv arrangerade detta.Tycker det är bra att hon får ge sin version.

Haha, du är ju helt efterbliven

Psykfallet till kvinna har redan gett sin version - när hon försökte snärja GL och falskeligen anmäla honom för våldtäkt. Hur många gånger är det rimligt att hon förtalar och plågar GL? I all oändlighet?

GL är frikänd och utredningen nedlagd. Kvinnan är däremot nyligen dömd för grovt förtal i ett annat av hennes s.k. våldtäktsmål. Snart kommer hon även bli dömd för falsk tillvitelse - då blir det fängelse för häxan.

Du har valt fel kvinna att kämpa för, lilla gumman..
Senast redigerad av Vaxad 2021-06-08 kl. 21:58.
Citera
2021-06-08, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trongen
Herregud. Svenska män har den vidrigaste kvinnosynen. Era kommentarer är vidriga.

Glasklart att hennes version av händelsen stämmer.

Du måste ju vara sjuk i huvudet som tycker att hennes version är glasklar.

Det ända som är glasklart är att du är en manshatande feminist.
Citera
2021-06-08, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag tror mest hon är personlighetsmässigt trasig med noll förmåga att förutse vad som kan ske, hon väljer fel män och i fel sammanhang samt blandar in alldeles för mycket kemi i ekvationen - hennes sätt att "göra slut" är att blanda in väninnor så att dom tillsammans kan enas om vilket svin han var. Göran är nog den av hennes senaste 10-15 älskare som gjort henne minst illa...
r

Hmm, jo inledningsvis sa hon ju nåt om att ”förutom mina tre nödkontakter var han (Lambertz) en av de som jag hade mest kontakt med” (alltså innan julaftonsfirandet).

”Nödkontakter”? Vem har sånt, vilka är det?

Vänninor som assisterar henne/varandra i utvärderandet av de senaste sexeskapaderna?
Citera
2021-06-08, 21:56
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkankHunter
Jag tror hon är fullt medveten om vad hon gör. Kvinnlig psykopat/narcissist som hyser ett extremt hat mot män som hon hjärntvättats till genom extremvänstern/feminismen.

Tillvägagångssätten/sättet talar för det.
Jo, men för dum för att lösa sina (livs-)problem på annat sätt än såhär - noll ordning på sitt liv, rent långsiktigt, verkar det som...
Citera
2021-06-08, 21:58
Medlem
Nån som vet vem hon är?
Orkar inte bläddra tillbaka
Citera
2021-06-08, 21:58
Medlem
Kainotophobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
r

Hmm, jo inledningsvis sa hon ju nåt om att ”förutom mina tre nödkontakter var han (Lambertz) en av de som jag hade mest kontakt med” (alltså innan julaftonsfirandet).

Vänninor som assisterar henne/varandra i utvärderandet av de senaste sexeskapaderna?

För mig verkar det obegripligt att ha en person som man träffat EN gång i verkliga livet som nödkontakt? Jag skulle föredra någon som jag verkligen känner, men igen, jag är väl gammalmodig 🤷🏻‍♀️
Citera
2021-06-08, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
r

Som folköl för en alkis att ta till på en Söndag när det krisar. Trasiga människor har sådant. Ofta väl planerat dessutom.
Citera
Medlem
Kainotophobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Nån som vet vem hon är?
Orkar inte bläddra tillbaka

Tänk på regel 1.12. Undvik att posta namn. Initialer räcker.

Uttalande från admin här:

(FB) Spekulationer om målsägandens identitet i GL-fallet brott mot 1.12?

Fick upp den texten innan jag skrev i tråden, tolkar det som att det är mot reglerna att efterforska/ lämna ut namn. Så skulle inte efterfråga den infon 🙂
Citera
Medlem
Elegwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palmborn
https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA
Är det bekräftat att detta är samma kvinna?
Låter läskigt likt tillvägagångssättet som beskrivs i kvällens program ..

Det stämmer. Det är fallet som nu blivit förtalsmålet mot EA.
Citera
Medlem
biancaJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kainotophobia
För mig verkar det obegripligt att ha en person som man träffat EN gång i verkliga livet som nödkontakt? Jag skulle föredra någon som jag verkligen känner, men igen, jag är väl gammalmodig 🤷🏻‍♀️

Hon ljuger som en häst galopperar
Citera
2021-06-08, 22:05
Medlem
En hundraprocentig honeytrap!
Även om Lambertz förstås är väldigt sliskig!
Citera
2021-06-08, 22:06
Medlem
NecessaryEvils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
EAs exman Lektyrfotografen skriver mycket om mentalt sjuka kvinnor på sin blogg: https://lennartmsjoberg.blogg.se/

4)
Två år i frihet!
För två år sen idag så slog jag ett rekord i att gråta!
2015 var året då jag grät t.o.m. två gånger...
Första gången när det stod klart att vårt barn var dött i min dåvarande hustrus mage. Det var vårt första missfall!
Några månader senare så var missfall nummer två ett faktum, och min frus humör gjorde det omöjligt att vara hemma. Jag flydde så mycket jag kunde, men saknade henne iaf när jag var borta. När jag väl kom hem så var hon kärleksfull i flera minuter, men sen började bråken igen...
För två år sen på dagen så urartade det då hon krossade mitt nylagda köksgolv med ett glas, hällde drygt en liter mjölk över hela köket, och flög på mig bakifrån så jag slog mitt huvud i hennes skrivbord!
Någonstans mellan krossandet av golvet och mjölken gav jag upp vårt förhållande, och mina tårar slutade inte rinna. Har aldrig gråtit så mycket i mitt liv! Var närapå svimfärdig...
Nu var svartsjuka, hot, våld, utpressning, lögner, snusk, borta ur mitt liv så varför grät jag?
Svaret är att jag aldrig älskat någon så mycket i mitt liv trots alla hennes diagnoser!
Nu får jag sova på nätterna när jag ska upp några timmar senare, har blivit lugn och min mage har inte längre besvär, mitt hus är inte längre en förvaringsplats för skräp, har aldrig haft mer pengar då jag slipper försörja någon som sket i VEM som försörjde henne bara hon hade mat för dagen, mina saker "råkar" inte längre gå sönder, jag har inte längre en känsla av att jag ska bli dödad i ett av hennes utbrott (eller få veta att hon tänker stoppa in en penna i mina ögon/klippa av mina tår med en sekatör när jag sover, eller elda upp mitt hus osv osv osv)...
Hoppas för allas skull att hon finner frid i sin själ - själv har jag fått tillbaka min frid...
Tack Gud för en andra chans i livet!

Jag hittar inte det här inlägget längre på bloggen, det är borttaget. Dock finns ett blogginlägg från mars i år där hennes exman skriver följande:

”När en mycket sjuk själ hör av sig om att mina gamla blogginlägg skulle förstöra hennes "karriär"/privatliv så är verkligheten mer absurd än fiction!
Att vara ökänd för att spela offer och försöka driva in skadestånd från alla naiva män man möter är INTE ett yrke!
Kanske dags att se om sitt liv om nämndemän börjar nicka igenkännande, och den man har mest kontakt med är ens gamla advokat som stannat kvar (av någon anledning) i alla år?
Jag har tagit bort ditt namn då jag aldrig vill förknippas med någon som du. Du är det värsta som hänt i mitt långa liv. Vi hade roliga stunder, jag tyckte du var rolig och otroligt smart, men skadorna du hela tiden skapar gör att priset blir för högt för att ha någon kontakt med dig!
Jag hade nyss över 10000 besökare till min blogg PER DAG! Det är typ 9990 fler än vanligt, och att förknippas med all skit som du hela tiden skapar i ditt liv är inte intressant!
Det är nästan fascinerande att det hela tiden händer så oerhört mycket tragiskt i ditt liv och att du alltid är det stackars "offret"! Jag som lärt känna dig vill påstå att du kanske aldrig ens varit ett offer utan att allt handlar om att utmåla dig själv som något som ska väcka empati? Nåväl, jag var naiv och jag vet nu att fler velat tro att det finns något gott i din själ.... Tiden visar dock alltid vad du är!
Alla dina handlingar och alla dina val har skapat ditt liv! Är du nöjd med ditt liv? Inte! Skyll då inte hela tiden på andra utan sluta med all destruktiv skit som du tror ska inbringa pengar.
Mitt livs sämsta val var att försöka hjälpa dig! Något sänt gör jag aldrig om....”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in