Citat:
Jag bryr mig inte för fem öre om du ändrar åsikt i framtiden. Det är helt ointressant för min del vad andra anser versus min åsikt:
Jag läser FUP och deltar i tråden likt andra trådar i abok. Där ligger mitt intresse.
Inte att få andra på tåget som du skrev om.
Det är inte ett forum för att skaffa anhängare.
Du har skrivit följande:
Om du har lust att värna om HD. Gör det, men du ska inte bry dig om vad jag skriver.
Att jag misstror HD? Att jag tror hon är inblandad och vet betydligt mer än hon påstår.
"allvarliga anklagelser".. Sen när blev det förbjudet?
Du kan ta och tagga ner med dina pekpinnar där du försöker styra upp. Sköt du ditt så sköter jag om mitt.
Jag läser FUP och deltar i tråden likt andra trådar i abok. Där ligger mitt intresse.
Inte att få andra på tåget som du skrev om.
Det är inte ett forum för att skaffa anhängare.
Du har skrivit följande:
Om du har lust att värna om HD. Gör det, men du ska inte bry dig om vad jag skriver.
Att jag misstror HD? Att jag tror hon är inblandad och vet betydligt mer än hon påstår.
"allvarliga anklagelser".. Sen när blev det förbjudet?
Du kan ta och tagga ner med dina pekpinnar där du försöker styra upp. Sköt du ditt så sköter jag om mitt.
Min mening är inte att styra, det hoppas jag att ingen missförstår. Jag förklarar varför jag tycker att man ska vara försiktig med de fakta vi har, visa hur vi tolkar och fr a att det är en spekulation. Och att jag tycker att man kan tänka på hur man skriver om personer som inte är misstänkta för mordet.
Precis som du tolkar mig. Du har inte kommenterat det jag tog upp i början av inlägget. Att du påstår flera saker väldigt fritt, utan att det stämmer. Både vad du själv menar att du skrivit, men också vad jag har skrivit.
Det är väl ganska "fritt tolkat" att påstå att jag har skrivit att du ökat ditt skrivande om HD utifrån den meningen jag skrev:
"Jag fär väl säga att sedan du kom in i tråden så har fokus på HD växlat från närapå noll till hundra."
Man kan också säga att vara aggressiv och nedlåtande mot motskribenter, att håna andra som tycker annat; är ett minst lika allvarligt sätt att "styra tråden"?
Det är väl ganska nedlåtande och styrnde att skriva som du gör:
"Om du har lust att värna om HD. Gör det, men du ska inte bry dig om vad jag skriver."
Kontentan av detta blir ju att jag inte får ifrågasätta det du skriver? Samtidigt ger du dig själv tillåtelse att tolka mig ganska fritt om jag får säga det.
Nu sätter jag punkt här, eftersom det har slutat med pajkastning. Vi kommer inte att komma någon vart, men jag känner för mitt eget bästa att det får räcka.