Flashback bygger pepparkakshus!
2021-06-06, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Korta människor vill hävda sig?. Ser att du inte läst psykolog heller (vilket jag gjort).
Vad är det är jag säljer?
Är den som säljer sig till sin arbetsgivare också hora (misstänker du lever på bidrag).
Ser att du inte heller förstår ordet ”torsk”, du kan omöjligt va etnisk svensk med så undermålig förståelse av det svenska språket.
Jag är 100% svensk så långt tillbaka det går att släktforska.
Jag har hög IQ är mångmiljonär och chefsställning på mitt jobb, äger dessutom flera företag.
En halvmille är låginkomsttagare, räcker du jobbar skift på en fabrik för att komma upp i den lönen, personligen skulle jag aldrig låta mig bli anställd till en sådan lön.
Jag har noll behov av att hävda mig på ett anonymt forum (man borde va klar för psykakuten om man tycker det är viktigt att hävda sig på ett forum där ingen vet vem man är och man inte vet vilka de andra är), privat har jag inget behov av att hävda mig heller, jag har allt jag vill ha, flott villa, sommarstuga vid en sjö, hus på Phuket, massor av fritid, fantastiskt umgänge (är medlem i två Ordnar med folk med liknande intresse som mig själv). Gör Balansräkning på min privata ekonomi var månad och tillgångarna ökar konstant och har gjort så i massor av år.
Och DU har tillfört noll till tråden, du sitter bara och slänger ur dig oförskämdheter med noll fakta och sitter och inbillar/ljuger ihop saker som inte är sant. Om du vill ha fakta och tillgång till sidan så kan du få det med ynka 300 dollar, gör det så slipper du sitta och gissa, till och med din lilla lön på 500k så borde det gå skramla fram 300 dollar.

Haha, declasse om det nu inte var en ”kortis”...

Så inget att bidra med till tråden ?
Kanske kan du hjälpa din mexikanska (”mastertrader”) taxichaffis och Huscar the pimp att stryka några av varningarna (nått 20 tal i dagsläget).

Patetisk....
Senast redigerad av slö 2021-06-06 kl. 10:52.
Citera
2021-06-06, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Haha, declasse om det nu inte var en ”kortis”...

Så inget att bidra med till tråden ?
Kanske kan du hjälpa din mexikanska (”mastertrader”) taxichaffis och Huscar the pimp att stryka några av varningarna (nått 20 tal i dagsläget).

Patetisk....
Nej finns inga varningar, däremot så har de inte licens att bedriva finansiella tjänster men eftersom de inte bedriver finansiella tjänster utan låter annan trader göra detta så kan du ju aldrig få licens heller, ungefär som din polare är fastighetsmäklare men inte du men du har ett stort kontaktnät där folk litar på dig och du gör en deal med mäklaren att du får 1% av hans vinst på alla kunder du ger honom, exakt samma sak,, men räknar inte med att du skall förstå, du är ekonomiskidiot (som så många andra som inte förstår sig på investeringar),, men nu fick du ett bra tips, snacka med din polare som är fastighetsmäklare att han ger dig 2%, ge sedan 1% till kunderna du fixar åt honom, alla lyckliga och alla tjänar (men då är väl alla horor och tjuvar enligt din bristande logik).
Citera
2021-06-06, 11:21
Medlem
Citat:
Hur har det gått för dig?

Går snart upp till ett 10k
Citera
2021-06-06, 12:22
Medlem
Citat:
Nej finns inga varningar, däremot så har de inte licens att bedriva finansiella tjänster men eftersom de inte bedriver finansiella tjänster utan låter annan trader göra detta så kan du ju aldrig få licens heller, ungefär som din polare är fastighetsmäklare men inte du men du har ett stort kontaktnät där folk litar på dig och du gör en deal med mäklaren att du får 1% av hans vinst på alla kunder du ger honom, exakt samma sak,, men räknar inte med att du skall förstå, du är ekonomiskidiot (som så många andra som inte förstår sig på investeringar),, men nu fick du ett bra tips, snacka med din polare som är fastighetsmäklare att han ger dig 2%, ge sedan 1% till kunderna du fixar åt honom, alla lyckliga och alla tjänar (men då är väl alla horor och tjuvar enligt din bristande logik).

Så var är tradern som gör affärer, är det den mexikanska taxichaffisen (Javier Leito) igen?

Jag förstår att du inte vet vad du pratar om, och det är naturligtvis så att man varnar för ett bedrägligt företag, anledningen till att de inte har någon license för att pyssla med finansiella instrument är givetvis för att där inte görs några affärer.

vare sig när de ljög om att everfx gjorde dem, eller efter.

din jämförelse haltar, i flera avseenden, eller har du för vana att hosta up 10`000 i bitcoins för att få 1% av din mäklares arvode när du "hittar" en ny kund till honom, låter lite som något en pimp skulle göra....

Men det är lungt , du kan komma tillbaks när det är över och berätta om alla pengar du hann stjäla, eller hur mycket pengar du har över så det var bara nice att vaska lite på mexikanare....

Som du ser är du ju en riktig vinnare.....
Senast redigerad av slö 2021-06-06 kl. 12:24.
Citera
2021-06-07, 08:42
Medlem
Citat:
Så var är tradern som gör affärer, är det den mexikanska taxichaffisen (Javier Leito) igen?

Jag förstår att du inte vet vad du pratar om, och det är naturligtvis så att man varnar för ett bedrägligt företag, anledningen till att de inte har någon license för att pyssla med finansiella instrument är givetvis för att där inte görs några affärer.

vare sig när de ljög om att everfx gjorde dem, eller efter.

din jämförelse haltar, i flera avseenden, eller har du för vana att hosta up 10`000 i bitcoins för att få 1% av din mäklares arvode när du "hittar" en ny kund till honom, låter lite som något en pimp skulle göra....

Men det är lungt , du kan komma tillbaks när det är över och berätta om alla pengar du hann stjäla, eller hur mycket pengar du har över så det var bara nice att vaska lite på mexikanare....

Som du ser är du ju en riktig vinnare.....
Jo jag har för vana att kasta upp 10000 dollar i investeringar där jag har chans att få avkastning, att du inte gör det har jag förstått, är därför du är fattig och jag rik 😊
Citera
2021-06-07, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dejavu89
Går snart upp till ett 10k
Har du tagit ut pengar eller hela tiden uppgraderat?
Citera
2021-06-07, 08:49
Medlem
Citat:
Jo jag har för vana att kasta upp 10000 dollar i investeringar där jag har chans att få avkastning, att du inte gör det har jag förstått, är därför du är fattig och jag rik 😊

Du borde testa onecoin, eller om du är för smart Dagcoin...
Citera
2021-06-07, 09:00
Medlem
Citat:
Du borde testa onecoin, eller om du är för smart Dagcoin...
Nej tack
Citera
2021-06-07, 09:01
Medlem
Citat:
Nej tack

Varför inte då , det är ett mycket populärare bedrägeri, bara lite varningar som du endå inte bryr dig om.

insta 1000% värdeökning
Citera
2021-06-07, 09:42
Medlem
Citat:
Varför inte då , det är ett mycket populärare bedrägeri, bara lite varningar som du endå inte bryr dig om.

insta 1000% värdeökning
Starta en tråd vetja
Citera
2021-06-07, 09:57
Medlem
Citat:
Starta en tråd vetja

finns redan en, jag kan bara inte förstå hur någon som endå bortser ifrån om det är ett bedrägeri som berikar kriminella (och kriminella organisatiner) väljer bort de "fina" investeringarna och sattsar på mexikanska luffarscams.

heroin, vapen och människohandel ska vara lukerativa "investeringar".....
om du nu har en "thing" för muskiga mexicanska scams men "ser ner" på annan kriminalitet....

kanske om du skaffar dig "cojones" & platåskor?
Citera
2021-06-07, 10:15
Medlem
Citat:
finns redan en, jag kan bara inte förstå hur någon som endå bortser ifrån om det är ett bedrägeri som berikar kriminella (och kriminella organisatiner) väljer bort de "fina" investeringarna och sattsar på mexikanska luffarscams.

heroin, vapen och människohandel ska vara lukerativa "investeringar".....
om du nu har en "thing" för muskiga mexicanska scams men "ser ner" på annan kriminalitet....

kanske om du skaffar dig "cojones" & platåskor?
Ändå heter det

Får inte begå kriminella handlingar , gör jag det blir jag utesluten ur mitt Ordenssällskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in