Citat:
Hela du är patetisk, sitter och skriver spaltmeter om något du inte ens vill medverka i 🙄,, du är väl bara avundsjuk för att du antingen inte får, eller har råd eller är för feg för att vara med.Du säger att Bluff å Båg inte trejdar , ett annat klappmongo hävdar att dom trejdar...
Hur skall ni ha det?
Om du läst mitt inlägg ordentligt så ser du att EverFX fått sitt tillstånd indraget och får inte bedriva verksamhet längre (Hoppsan!) så vilket företag är det som trejdar enligt dig om det inte är Cash FX eller Ever FX?
Välkommen att anmäla...
Cash FX = Bluff å Båg AB eftersom det endast är en bluff och ingenting annat
Men stackars klappmongo. Svårt att läsa länkar ordentligt?
(Rådgivning är det inte frågan om)
https://www.fi.se/sv/vara-register/f...-registrering/
"För att få driva ett företag som erbjuder finansiella tjänster krävs i de flesta fall tillstånd från FI. Det gäller banker, betaltjänstföretag, företag som verkar inom börs och clearing, fondbolag, fonder, försäkringsbolag, försäkringsförmedlare, hypoteksinstitut, konsumentkreditinstitut, kreditmarknadsföretag, utgivare av elektroniska pengar och värdepappersbolag."
Om Bluff å Båg AB (Cash FX) inte är dom som erbjuder den finansiella verksamheten och trejdar med dina och alla andra klappmongons pengar-
Vilket företag är det då som erbjuder och driver den finansiella verksamheten?
Det är EXTREMT viktigt att veta detta för alla klappmongon - eftersom det är detta företag som har ansvar för alla klappmongons pengar.
Att "åka fast" i Sverige för Pyramidspel - den risken är i princip obefintlig.
Däremot så finns det ett otal som åkt dit med en ordentlig härlig skatteskuld.
(exempel: https://www.svd.se/56-000-svenskar-o...rujas-pengatag
Onecoin medlem som fick sin klocka beslagtagen av KFM)
Däremot så tappar klappmongon sina vänliga vänner , dom tappar kontakt med sina familjer och får ett tragiskt trist liv. Detta eftersom det hela går ut på "Positioner , positioner , positioner" och klappmongon försöker lura med sina närmsta för att få den ouppnåliga passiva inkomsten.
Hur skall ni ha det?
Om du läst mitt inlägg ordentligt så ser du att EverFX fått sitt tillstånd indraget och får inte bedriva verksamhet längre (Hoppsan!) så vilket företag är det som trejdar enligt dig om det inte är Cash FX eller Ever FX?
Välkommen att anmäla...
Cash FX = Bluff å Båg AB eftersom det endast är en bluff och ingenting annat
Men stackars klappmongo. Svårt att läsa länkar ordentligt?
(Rådgivning är det inte frågan om)
https://www.fi.se/sv/vara-register/f...-registrering/
"För att få driva ett företag som erbjuder finansiella tjänster krävs i de flesta fall tillstånd från FI. Det gäller banker, betaltjänstföretag, företag som verkar inom börs och clearing, fondbolag, fonder, försäkringsbolag, försäkringsförmedlare, hypoteksinstitut, konsumentkreditinstitut, kreditmarknadsföretag, utgivare av elektroniska pengar och värdepappersbolag."
Om Bluff å Båg AB (Cash FX) inte är dom som erbjuder den finansiella verksamheten och trejdar med dina och alla andra klappmongons pengar-
Vilket företag är det då som erbjuder och driver den finansiella verksamheten?
Det är EXTREMT viktigt att veta detta för alla klappmongon - eftersom det är detta företag som har ansvar för alla klappmongons pengar.
Att "åka fast" i Sverige för Pyramidspel - den risken är i princip obefintlig.
Däremot så finns det ett otal som åkt dit med en ordentlig härlig skatteskuld.
(exempel: https://www.svd.se/56-000-svenskar-o...rujas-pengatag
Onecoin medlem som fick sin klocka beslagtagen av KFM)
Däremot så tappar klappmongon sina vänliga vänner , dom tappar kontakt med sina familjer och får ett tragiskt trist liv. Detta eftersom det hela går ut på "Positioner , positioner , positioner" och klappmongon försöker lura med sina närmsta för att få den ouppnåliga passiva inkomsten.
Nästa vecka skall jag pumpa in 50k i Daxio SportBot, för ett par dagar sedan så växlade jag till mig XRP för 55 tusen, för nån månad sedan gick jag in med 10 tusen dollar i CFX Group,,, du kan ju fundera över hur jag har råd med detta om jag vore en fegis som inte vågar hoppa på möjligheterna när de dyker upp.
Inte nog med att du har komplex, du e en fattig krake oxå, vissa är dömda till fattigdom för att de förtjänar det.. klappmongo