Citat:
Ursprungligen postat av
BajsBoo
Är du på riktigt? Skulle jag lägga upp ”bevis” här menar du 😂
Om du är så intresserad så hitta någon som lägger dig till i nätverket, 300 dollar har du väl råd att förlora du som är ”höginkomsttagare”
Jag lägger gärna mer pengar än så på "dumheter" , men jag har ingen lust att ge det till etablerade bedragare,
ponzi och pyramidspel är förödande för familjer och människor som är naiva, korkade och tyvärr många gånger fattiga.
Citat:
Men kommer uppdatera här, jag gick med i torsdags och mina trades börjar på tisdag så väl bli på onsdag jag ser lite action på kontot.
haha, mm ha det så kul med din "dashboard"... så kan du slantrucka ickapp med de andra bedragarna.
Citat:
Det roliga är om jag skriver att jag förlorat allt så kommer du tro mig men skriver jag att jag dubblat så kommer du säga att jag ljuger.
Du måste vara mer efterbliven än de flesta, dåligt med syra på navelhöjd förmodar jag....
jag har ju redan skrivit, att antingen hinner du stjäla pengar från mer efterblivna än dig (vilket iför inte är så sannolikt, det är ju ett bedrägeri med nått år på nacken,) eller så stjäl någon mindre efterbliven (säger iför inte så mycket) som kom in före dina pengar,
Mexxarna i scammen tar sin cut oavsett...
Citat:
Egentligen borde jag göra som jag gör med alla mina andra affärer/investeringar, jag snackar bara med likasinnade som håller på med samma eller liknande investeringar, men skall göra ett undantag och lägga upp info här (i vartfall de första månaderna).
gör du det, håller vi tummarna för att pengarna du stjäl inte generar ett självmord eller en förstörd familj, det är ju inte helt ovanligt när naiva idioter sätter sina sissta slantar.