2021-05-31, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Har Flamingo-Abbe blivit vräkt än?

Nja inte än tror jag inte. Men det skulle definitivt inte förvåna mig om BBB(BlatteBilBatteri) lagt räkningarna på hög och skitit i att betala. Det känns lite som hans grej. Kanske inte än, men det kommer med 99% sannolikhet ske förr eller senare när Flamingo-Abbe investerat alla sina lånade tillgångar i crypto
Citera
2021-05-31, 16:53
Medlem
JamSanchezs avatar
Om det finns något han skulle kunna göra för att komma vidare i livet, så borde han lägga ner social media, flytta till ett land där ingen vet vilken satans jävla idiot han är. Samt byta namn. Han kommer ju aldrig bli rich n famous på Instagram eller med all annan skit han håller med på.

Han kämpar ju med näbb och klor för att hänga fast vid sin image och allt slutar ju i en fantastisk fadäs utan dess like, dock människoliv som gått till spillo samt traumatiska men för den stackars dottern.

Att han inte har kommit fram till något av dessa alternativ själv än, är ju imponerande. Han kör på som Mogge Johansson, blundar så hårt han kan och hoppas på det bästa. Det visar ju vilken typ av fullständig idiot han är.
Citera
2021-05-31, 17:00
Medlem
Såg precis att Blatte-Fågelbens schizofrena sida tagit över på hans instagramstory. Han la nämligen upp en bild på med texten "Win in silence... Let them think you are losing"
Första misstaget gör han direkt när han lägger upp bilden. Andra missen är ju att han praktiskt taget skrutit om exakt allt han kunnat tänka på. Han har häcklat och hånat sina följare samtidigt som han målar upp sin gradiosa självbild som om han vore ekonomiskt oberoende.

Hur ska man kunna ta honom på allvar? Är det någon som vet om Flamingo-Abbe ens förstår engelska?
Citera
2021-05-31, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamSanchez
Om det finns något han skulle kunna göra för att komma vidare i livet, så borde han lägga ner social media, flytta till ett land där ingen vet vilken satans jävla idiot han är. Samt byta namn. Han kommer ju aldrig bli rich n famous på Instagram eller med all annan skit han håller med på.

Han kämpar ju med näbb och klor för att hänga fast vid sin image och allt slutar ju i en fantastisk fadäs utan dess like, dock människoliv som gått till spillo samt traumatiska men för den stackars dottern.

Att han inte har kommit fram till något av dessa alternativ själv än, är ju imponerande. Han kör på som Mogge Johansson, blundar så hårt han kan och hoppas på det bästa. Det visar ju vilken typ av fullständig idiot han är.

Jag tror att BlatteBilBatteris hjärta stannar om han lägger ner sociala medier. Han är så beroende av uppmärksamhet att han skulle dö av sorg ifall influencerkarriären dog. Ungefär som gamlingar som varit gifta i 50-60 år. När den ena dör, är det inte ovanligt att den andra går bort pga hjärtesorg några månader senare.
Citera
2021-05-31, 17:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlattelitoTortyrVM
Jag tror att BlatteBilBatteris hjärta stannar om han lägger ner sociala medier. Han är så beroende av uppmärksamhet att han skulle dö av sorg ifall influencerkarriären dog. Ungefär som gamlingar som varit gifta i 50-60 år. När den ena dör, är det inte ovanligt att den andra går bort pga hjärtesorg några månader senare.

Instagram har ju stängt ner hans konto hur många ggr som helst, kommer alltid tillbaka. Således ingen risk att det skulle försvinna permanent.
Citera
2021-05-31, 18:34
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SatansElakaBrorsa
Hallå där alla lojala Batteritofanz!

Från och med nu så går Abdala Batterito under ett par nya smeknamn. Det första är egentligen helt självklart då Abdala verkligen kämpat hårt för titeln som givetvis är BlatteBilBatteri, eller förkortningen BBB. Viktigt dock att om man väljer att använda sig av förkortningen BBB så rekommenderas att skriva (BlatteBilBatteri) efter inom parentes.

Så det blir exempel: "Jag hörde att BBB(BlatteBilBatteri) hade träffat en ny kille".

Viktigt att alla förstår vem det handlar om så att det inte råkar bli några missförstånd.

De andra smeknamnen är självklart, då han sökte sig till varmare breddgrader likt en flyttfågel,
Blatte-Fågelben eller Flamingo-Abbe. För jag kan inte vara den ända som lagt märke till vilket extremt mindervärdeskomplex BlatteBilBatteri har för sina taniga ben. Alltid när det filmas på gymmet och Flamingo-Abbe står och pressar triceps och hans spinkiga ben syns så slänger han in en lite längre text som han noga placerar där det döljer dom små vaderna så mycket som möjligt.
Så nu tycker jag BBB(BlatteBilBatteri) har fått tro sig komma undan med sina prepubertala flickben länge nog!

Det som gäller är alltså följande
Batterito
BlatteBilBatteri
BBB(BlatteBilBatteri)
Blatte-Fågelben
Flamingo-Abbe

Jag vill även passa på att tacka alla som genom att hålla tråden vid liv även håller Blatte-Fågelben kvar i verkligheten. Utan erat engagemang hade han snabbt svävat in i PsYkOsEn. Han må tycka det känns som vi motarbetar honom ibland men innerst inne vet både han och vi att allt vi gör, gör vi för att vi bryr oss om honom. Så stort tack! Ha nu en fin Måndag så håller vi tummarna för att Flamingo-Abbe bjuder oss på en vecka fullspäckad av bravader

Tack! Men jag tycker nog alla dessa namn är för snälla, speciellt namnet Abbe som ju är Madickens kompis för alla som kan sin Astrid L.
Enligt mig är det enda namnet han bör kallas hans egna, dvs Abdalla.
Det är fult, skämmigt, depraverande och det absolut sista han vill heta. Därför perfekt.
Citera
2021-05-31, 18:49
Medlem
XtraXs avatar
Nu hotar (nån från västerort) att anmäla Abdalla för våldtäkt, misshandel och HOT. Men men denna gången är han helt ren och har en duktig advokat så han hoppas på ett fett skadestånd.
Citera
2021-05-31, 20:02
Medlem
XtraXs avatar
Haha det är så komiskt på förpackningen till den jäkla nässprayen så står det.

Sola mindre men bli brunare och längre.

Kan tro det är SFI Abbe som författat.
Citera
2021-05-31, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha det är så komiskt på förpackningen till den jäkla nässprayen så står det.

Sola mindre men bli brunare och längre.

Kan tro det är SFI Abbe som författat.
Undra hur mycket längre man blir av nässprayen Hahaha!!!
Citera
2021-05-31, 20:12
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bensel07
Undra hur mycket längre man blir av nässprayen Hahaha!!!

Haha det är frågan det, hade inte haft nåt emot att vara 5 cm längre kanske ska testa en flaska nu när de kostar under 1000 lappen.
Citera
2021-05-31, 20:52
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Instagram har ju stängt ner hans konto hur många ggr som helst, kommer alltid tillbaka. Således ingen risk att det skulle försvinna permanent.
Nej han verkar få hur många chanser som helst. Så vi lär få dras med honom i en evighet.
Citera
2021-05-31, 22:10
Medlem
Abbes penisförlängarspray. Penisen blir så lång att du kan sätta på dig själv i röven så att den blir alldeles brun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in