Citat:
Ursprungligen postat av
SatansElakaBrorsa
Hallå där alla lojala Batteritofanz!
Från och med nu så går
Abdala Batterito under ett par nya smeknamn. Det första är egentligen helt självklart då Abdala verkligen kämpat hårt för titeln som givetvis är
BlatteBilBatteri, eller förkortningen
BBB. Viktigt dock att om man väljer att använda sig av förkortningen
BBB så rekommenderas att skriva
(BlatteBilBatteri) efter inom parentes.
Så det blir exempel: "Jag hörde att
BBB(BlatteBilBatteri) hade träffat en ny kille".
Viktigt att alla förstår vem det handlar om så att det inte råkar bli några missförstånd.
De andra smeknamnen är självklart, då han sökte sig till varmare breddgrader likt en flyttfågel,
Blatte-Fågelben eller
Flamingo-Abbe. För jag kan inte vara den ända som lagt märke till vilket extremt mindervärdeskomplex BlatteBilBatteri har för sina taniga ben. Alltid när det filmas på gymmet och Flamingo-Abbe står och pressar triceps och hans spinkiga ben syns så slänger han in en lite längre text som han noga placerar där det döljer dom små vaderna så mycket som möjligt.
Så nu tycker jag BBB(BlatteBilBatteri) har fått tro sig komma undan med sina prepubertala flickben länge nog!
Det som gäller är alltså följande
Batterito
BlatteBilBatteri
BBB(BlatteBilBatteri)
Blatte-Fågelben
Flamingo-Abbe
Jag vill även passa på att tacka alla som genom att hålla tråden vid liv även håller Blatte-Fågelben kvar i verkligheten. Utan erat engagemang hade han snabbt svävat in i PsYkOsEn. Han må tycka det känns som vi motarbetar honom ibland men innerst inne vet både han och vi att allt vi gör, gör vi för att vi bryr oss om honom. Så stort tack! Ha nu en fin Måndag så håller vi tummarna för att Flamingo-Abbe bjuder oss på en vecka fullspäckad av bravader

Tack! Men jag tycker nog alla dessa namn är för snälla, speciellt namnet Abbe som ju är Madickens kompis för alla som kan sin Astrid L.
Enligt mig är det enda namnet han bör kallas hans egna, dvs Abdalla.
Det är fult, skämmigt, depraverande och det absolut sista han vill heta. Därför perfekt.