2021-05-31, 22:10
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Haha det är frågan det, hade inte haft nåt emot att vara 5 cm längre kanske ska testa en flaska nu när de kostar under 1000 lappen.

Glöm inte koden "Blåst20" för 0% rabatt.
Citera
2021-05-31, 22:33
Medlem
Ryktena säger att Olof K är i Malaga och träffar kredito. Ska han kanske bli irakierns nya sugar daddy?
Citera
2021-05-31, 22:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Haha det är så komiskt på förpackningen till den jäkla nässprayen så står det.

Sola mindre men bli brunare och längre.

Kan tro det är SFI Abbe som författat.
Herregud vad efterblivet, klart det är han. Ingen annan kan skriva så.
Citera
2021-05-31, 23:52
Medlem
Citat:
Haha det är så komiskt på förpackningen till den jäkla nässprayen så står det.

Sola mindre men bli brunare och längre.

Kan tro det är SFI Abbe som författat.
Omg
Det måste helt klart vara den där Batterito, som börjar bli tunnhårig, som har skrivit.
Tack för infon, det gjorde mitt nattpass lite roligare
Citera
2021-06-01, 02:03
Medlem
Liten vit skit blir lång och brun av Abbes nässpray.
Citera
2021-06-01, 09:12
Medlem
Citat:
Nu hotar (nån från västerort) att anmäla Abdalla för våldtäkt, misshandel och HOT. Men men denna gången är han helt ren och har en duktig advokat så han hoppas på ett fett skadestånd.

Samma advokat som enligt printscreen stavar precis som Abdalla.

Jag tror att Abdalla FAKKAT alla oss hatare och skaffat sig en juridikexamen och nu kommer stämma alla oss med sig själv som advokat!

Såg nu att man får en SHOUTOUT av kung Abdalla om man köper hans solspray med hans kod.

För ynka 1000 kronor får jag alltså en shoutout av advokat Abdalla BilBatterito SAMT kan bli basketproffs då sprayen gör mig både brun och lång.

Finns inga ord för hur mycket gott denna mannen gör oss. Han är typ Jesus.
Citera
2021-06-01, 09:16
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Samma advokat som enligt printscreen stavar precis som Abdalla.

Jag tror att Abdalla FAKKAT alla oss hatare och skaffat sig en juridikexamen och nu kommer stämma alla oss med sig själv som advokat!

Såg nu att man får en SHOUTOUT av kung Abdalla om man köper hans solspray med hans kod.

För ynka 1000 kronor får jag alltså en shoutout av advokat Abdalla BilBatterito SAMT kan bli basketproffs då sprayen gör mig både brun och lång.

Finns inga ord för hur mycket gott denna mannen gör oss. Han är typ Jesus.

Haha, säger ju att han funderar på att gå in i ”alkohol branschen”. Passar ju bra om han likt Jesus kan göra vatten till vin
Citera
2021-06-01, 09:24
Medlem
Citat:
Haha, säger ju att han funderar på att gå in i ”alkohol branschen”. Passar ju bra om han likt Jesus kan göra vatten till vin

Han är den enda muslimen i världen som kan bli alkoholmiljardär OCH fira ramadan som den bästa muslimen utan mat och knark!
Citera
2021-06-01, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary.Glitter
Han är den enda muslimen i världen som kan bli alkoholmiljardär OCH fira ramadan som den bästa muslimen utan mat och knark!

Senaste ramadan höll han sig i typ 2 dagar, han är en sån otroligt hardcore muslim.
Citera
2021-06-01, 10:09
Medlem
seaman69s avatar
Inte mkt nytt från myrkramaren vagelito, han brände hela månadspengen genom att faktiskt köpa mat inte bara ta kort på en full kundvagn, lånepengarna börjar sina nu försöker han med ”shoutouts” och ”han följer ditt konto” om du köper, vad ska han göra härnäst sälja sin röv? Kanske därför han lärde känna de spanska homogänget?
Citera
2021-06-01, 10:30
Medlem
Om nu affärerna med brun och långspray går så bra varför behöver han erbjuda shoutouts. Sen är nog en shoutout det sista man vill ha av Abdalla. Är nog som ni säger pengarna sinar och desperationen ökar.
Citera
2021-06-01, 11:02
Medlem
Orsaken till att Abdala Batterito BBB BlatteBilBatteri Blatte-Fågelben Flamingo-Abbe AlSaadi nu lockas(övertygar honom om att han kommer tjäna ofantliga summor) och leds in i alkoholbranschen är pga att han ska fastna i ett alkoholmissbruk vilket i sin tur kommer leda in honom på andra missbruksvägar, våld och impulsiva brott. Abbe i alkoholbranschen mina damer och herrar, är END GAMET.

Min gissning på när och hur döden inträffar är att man vill få honom pissfull, sedan ska han ut och åka sportbil och frontalkrocka i 280 blås. Abdala utan bälte flyger ut genom framrutan, slungas 40-50 meter och mosas längs asfalten på marbellas gator.

Rubrikerna i Aftonbladet och Expressen: Känd influencer död i frontalkrock i Marbella
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in