2021-04-07, 16:35
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det där är definitionen av ett tjackluder.

Tragiskt.
Citera
2021-04-07, 16:36
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Fick innåt penis av den där bilden, herregud. Trasiga pundarbrudar finns det gott om och fyfan så avtändande det är, speciellt när dom har så lite stake och vett innanför pannbenet att de underkastar sig BilBatterito.

Tragiskt, förstört hela livet för sig.
Citera
2021-04-07, 16:37
Medlem
Jag kommer ihåg när jag gick i andra klass i lågstadiet. Jag hade kommit hem efter 6 veckor utomlands tillbaka till skolan och sa "oj va kallt ni har det" till mina klasskamrater och jag ångrade mig direkt - 9 år gammal. Abbe är 25+ och gör samma sak än idag. Inge dåligt efterbliven.

Som vuxen bör man få rejält med ångest av det beteendet, för folk som mår sämre än alla andra men måste låtsas som att de har det bättre men alla med IQ högre än en gatsten förstår misslyckandet. Samma anledning som man måste fejka allt annat i livet när ångesten bankar på dörren att man är på något sätt bättre än hatarna fast dessutom ständigt misslyckas. Vilket livsöde.
Citera
2021-04-07, 17:09
Medlem
Protienpulvers avatar
Varför så tyst på sin instagram?
Citera
2021-04-07, 17:14
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
https://ibb.co/FWMvQXn

HAHAHAHA oj snacka om WT.

Abbe letar inte bland bottenskrapet han letar under.

Edit: HAHAHA
Citera
2021-04-07, 18:02
Medlem
ACHOOOOOs avatar
Citat:
Fick innåt penis av den där bilden, herregud. Trasiga pundarbrudar finns det gott om och fyfan så avtändande det är, speciellt när dom har så lite stake och vett innanför pannbenet att de underkastar sig BilBatterito.
Haha, vad snackar du om? Nog för att hon är trash, men så jävla hemskt var det verkligen inte.
Citera
2021-04-07, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ACHOOOOO
Haha, vad snackar du om? Nog för att hon är trash, men så jävla hemskt var det verkligen inte.

Tur vi har olika smak, annars hade WT brudarna sluppit vara just WT brudar. Men dom behövs.
Citera
2021-04-07, 18:09
Medlem
ACHOOOOOs avatar
Citat:
Tur vi har olika smak, annars hade WT brudarna sluppit vara just WT brudar. Men dom behövs.
Hon har en sjysst kropp, det får du väl hålla med om? Inte en tia direkt, men inte heller en femma.
Citera
2021-04-07, 18:12
Medlem
Citat:
Hon har en sjysst kropp, det får du väl hålla med om? Inte en tia direkt, men inte heller en femma.

Absolut inte min smak alls, köpta bröst, köpta osmakliga läppar, undernärd vilket hämmar naturliga vackra kurvor. Om man nu ska döma kvinnan efter utseende, men det som sitter mellan ögonen ger mig spy i munnen.
Senast redigerad av highepoxy 2021-04-07 kl. 18:14.
Citera
2021-04-07, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Ingen här imponeras av Abdalla Batterito. Däremot drar han uppenbarligen in pengar, och det är detta jag och några andra vill ha svar på, hur han får sina pengar. Jag tar då upp att det verkar gå bra för Batteriet nu, att han till skillnad från ryktena i tråden faktiskt verkar ha både boende och pengar. Detta verkar inte vara tillåtet och man bemöts då med "du verkar imponeras av Blattelito" kommentarer från genierna i tråden.

Om det inte framgick för er mindre begåvade, så försöker jag alltså få igång en seriös diskussion kring hur och var Abdalla Batterito får tag på pengar för att finansiera sin nuvarande livsstil. Detta gör jag alltså inte för att jag imponeras av honom utan för att han ska få myndigheterna på sig (spanska såväl som svenska). Helt otroligt att man måste matskeda er självklarheterna.

Vad säger du om den här teorin då: Batterito kanske är pimp daddy åt sin nuvarande flickvän? Han horar ut henne, ger henne "kärlek" och beskydd i utbyte medan cashen rullar in. Kan det vara en möjlighet tror du eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2021-04-07, 18:22
Bannlyst
Citat:
Vilka låga krav du har. Hennes kropp är bara en klottrad fyrkant. Osymmetriska bröst, mage, ingen röv. För att inte tala om det absolut värsta som överträffar allt; en icke-fungerande hjärna.

Förövrigt har jag inga speciella krav på att en tjej ska ha värsta kroppen. Räcker gottväl att hon är spinkig, någorlunda vacker i ansiktet och framförallt smart och klok i skallen med integritet. Utan en massa äckliga tatueringar.

Hennes riktiga ansikte ser du på hennes FB för typ 4-5 år sedan. Inte fager alls.
Citera
2021-04-07, 18:25
Medlem
ACHOOOOOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Vilka låga krav du har. Hennes kropp är bara en klottrad fyrkant. Osymmetriska bröst, mage, ingen röv. För att inte tala om det absolut värsta som överträffar allt; en icke-fungerande hjärna.

Förövrigt har jag inga speciella krav på att en tjej ska ha värsta kroppen. Räcker gottväl att hon är spinkig, någorlunda vacker i ansiktet och framförallt smart och klok i skallen med integritet. Utan en massa äckliga tatueringar.

Hennes riktiga ansikte ser du på hennes FB för typ 4-5 år sedan. Inte fager alls.
Hon är ful i plytet och läpparna ser konstiga ut, jag pratade bara om kroppen... Men men, smaken är som baken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in