2021-05-30, 21:45
Medlem
Nicitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Anmäl den här som drugs:
https://www.instagram.com/stories/bl...7318884536911/
Om du menar detta som svar på mitt inlägg, så är det som sagt en receptbelagd medicin som ofta används vid adhd och är utskriven av en läkare.Varför skulle man anmäla det? Var ditt svar inte till mitt inlägg, ignorera mitt svar.
Citera
2021-05-30, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Fortsätt anmäla och slösa eran tid! Hans hatare brinner hela tiden!
Abbe själv är säkert kolugn eftersom han är dum i huvudet och f5ar den här tråden samt gör precis allt i den riktning så att ALLA fattar att det är just f5ar den här tråden han precis gör.. .. Hela tiden.

Tänkte lägga en beställning på nässprayen ikväll. Soft att bara sitta hemma och dosera lite upp i näsan så man blir brunare än vanligt när man går till Ica sen.

Abbe är min hjälte.. Det ÄR verkligen Magmys-nivå nu.

Att begränsa hans exponering är inte slöseri med tid
Citera
2021-05-30, 21:51
Medlem
Nicitas avatar
Anmälningarna av hans konton på ig, förstår jag inte alls. Vad uppnår ni med det? Han är ju tillbaka en kvart senare...
Citera
2021-05-30, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
Anmälningarna av hans konton på ig, förstår jag inte alls. Vad uppnår ni med det? Han är ju tillbaka en kvart senare...

Nu senast tog det ett par dagar, kostar 2 min att anmäla och kan leda till inkomstbortfall i flera dagar. Känns värt
Citera
2021-05-30, 22:22
Medlem
Fan vad bra han måste må av att folk i denna tråd pratar så mycket om honom. Det bästa vore om ingen brydde sig om denna iskalla, psykopat till mördare.
Citera
2021-05-30, 22:40
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirCastaloz
Fan vad bra han måste må av att folk i denna tråd pratar så mycket om honom. Det bästa vore om ingen brydde sig om denna iskalla, psykopat till mördare.

Fast alltså säga vad man vill om honom, men givetvis ska han inte glömmas bort och definitivt fortsättas pratas om med tanke på vilken exceptionellt vidrig människa han är.. Slutar man prata om Abbe så vet framtida generationer tillslut inte vem han är.. Och det vore att göra honom en tjänst, vilket är helt uppåt väggarna.

Sen finns det ju givetvis folk som är vänsterblivet förlåtande och gärna backar sådana som Anders Eklund, Breivik, Abbe etc..

Det bästa vore om folk brydde sig betydligt mer.
Citera
2021-05-30, 22:56
Medlem
Nicitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirCastaloz
Nu är ju inte detta direkt en hyllningstråd..
Vi alla, i denna tråden har olika sätt att belysa och hantera Abbe "Blattelito" Alsaadis framfart i livet, av olika skäl och förmodligen med olika mål. Jag tror mig ändå veta, av det jag läst att det vi har gemensamt, är att han aldrig någonsin ska få verka i tysthet. Om människor omkring honom, ändå väljer att beblanda sig med honom, så är det deras medvetna val. Han skulle förmodligen bli gladare än någon annan om denna tråden dog och hans förflutna slutade jaga honom, som en smällkäft i nyllet, för vem som helst som kan googla. Det kommer inte hända.

Uttalande efter frisläppande, där det framgår att han faktiskt får hjälp.
”Men ärligt så vet jag inte om nånting kan hjälpa en sån person som mig som är fullproppad av diagnoser, ett noll konsekvens tänk och impulsivitet.”
Senast redigerad av Nicita 2021-05-30 kl. 23:48.
Citera
2021-05-31, 07:44
Medlem
Byxbensgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicita
Uttalande efter frisläppande, där det framgår att han faktiskt får hjälp.
”Men ärligt så vet jag inte om nånting kan hjälpa en sån person som mig som är fullproppad av diagnoser, ett noll konsekvens tänk och impulsivitet.”

Han tror ju att det är något frikort till att bete sig hur han vill genom att "veta att han har diagnoserna". Riktigt efterbliven kille.
Citera
2021-05-31, 15:59
Medlem
Hallå där alla lojala Batteritofanz!

Från och med nu så går Abdala Batterito under ett par nya smeknamn. Det första är egentligen helt självklart då Abdala verkligen kämpat hårt för titeln som givetvis är BlatteBilBatteri, eller förkortningen BBB. Viktigt dock att om man väljer att använda sig av förkortningen BBB så rekommenderas att skriva (BlatteBilBatteri) efter inom parentes.

Så det blir exempel: "Jag hörde att BBB(BlatteBilBatteri) hade träffat en ny kille".

Viktigt att alla förstår vem det handlar om så att det inte råkar bli några missförstånd.

De andra smeknamnen är självklart, då han sökte sig till varmare breddgrader likt en flyttfågel,
Blatte-Fågelben eller Flamingo-Abbe. För jag kan inte vara den ända som lagt märke till vilket extremt mindervärdeskomplex BlatteBilBatteri har för sina taniga ben. Alltid när det filmas på gymmet och Flamingo-Abbe står och pressar triceps och hans spinkiga ben syns så slänger han in en lite längre text som han noga placerar där det döljer dom små vaderna så mycket som möjligt.
Så nu tycker jag BBB(BlatteBilBatteri) har fått tro sig komma undan med sina prepubertala flickben länge nog!

Det som gäller är alltså följande
Batterito
BlatteBilBatteri
BBB(BlatteBilBatteri)
Blatte-Fågelben
Flamingo-Abbe

Jag vill även passa på att tacka alla som genom att hålla tråden vid liv även håller Blatte-Fågelben kvar i verkligheten. Utan erat engagemang hade han snabbt svävat in i PsYkOsEn. Han må tycka det känns som vi motarbetar honom ibland men innerst inne vet både han och vi att allt vi gör, gör vi för att vi bryr oss om honom. Så stort tack! Ha nu en fin Måndag så håller vi tummarna för att Flamingo-Abbe bjuder oss på en vecka fullspäckad av bravader
Citera
2021-05-31, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatansElakaBrorsa

Från och med nu så går Abdala Batterito under ett par nya smeknamn. Det första är egentligen helt självklart då Abdala verkligen kämpat hårt för titeln som givetvis är BlatteBilBatteri, eller förkortningen BBB. Viktigt dock att om man väljer att använda sig av förkortningen BBB så rekommenderas att skriva (BlatteBilBatteri) efter inom parentes.

Så det blir exempel: "Jag hörde att BBB(BlatteBilBatteri) hade träffat en ny kille".

Viktigt att alla förstår vem det handlar om så att det inte råkar bli några missförstånd.

De andra smeknamnen är självklart, då han sökte sig till varmare breddgrader likt en flyttfågel,
Blatte-Fågelben eller Flamingo-Abbe. För jag kan inte vara den ända som lagt märke till vilket extremt mindervärdeskomplex BlatteBilBatteri har för sina taniga ben. Alltid när det filmas på gymmet och Flamingo-Abbe står och pressar triceps och hans spinkiga ben syns så slänger han in en lite längre text som han noga placerar där det döljer dom små vaderna så mycket som möjligt.
Så nu tycker jag BBB(BlatteBilBatteri) har fått tro sig komma undan med sina prepubertala flickben länge nog!

Batterito
BlatteBilBatteri
BBB(BlatteBilBatteri)
Blatte-Fågelben
Flamingo-Abbe

Jag vill även passa på att tacka alla som genom att hålla tråden vid liv även håller Blatte-Fågelben kvar i verkligheten. Utan erat engagemang hade han snabbt svävat in i PsYkOsEn. Han må tycka det känns som vi motarbetar honom ibland men innerst inne vet både han och vi att allt vi gör, gör vi för att vi bryr oss om honom. Så stort tack! Ha nu en fin Måndag så håller vi tummarna för att Flamingo-Abbe bjuder oss på en vecka fullspäckad av bravader

Kärt barn har många namn.

Abbe Bilbatterito
Abbe BlatteHIVo
Abbe LevaPåKredito
Abbe MördarKvinnorito
Citera
2021-05-31, 16:26
Medlem
brunnsangs avatar
Har Flamingo-Abbe blivit vräkt än?
Citera
2021-05-31, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatansElakaBrorsa

Batterito
BlatteBilBatteri
BBB(BlatteBilBatteri)
Blatte-Fågelben
Flamingo-Abbe

Riktigt bra initiativ måste jag säga! Självklart ska vi stötta Blatte-Fågelben hela vägen fram till slutet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in