Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Jag kan skriva ett par gratis också. Jädrar vad dåligt med skvaller det är här. Såg att Dompa skulle ut och resa. Tror vi på grabbresa utomlands eller en tur till Ystad kanske? Hade jag varit nykär och äntligen kunnat umgås på riktigt hade i alla fall jag velat spendera mer tid än vad de (utifrån Instagram i alla fall) verkar gjort hittills.
Jag gillar inte riktigt Dennis sätt och bettende. Han prata om att han var så kär och kunde flytta till Ystad m.m. Sen när hon inte vann big brother så lät han inte lika kär. Sen på finalfesten såg jag hur han dansade med Tanja på ett klipp och hon hoppa upp med benen omkring honom och kramade han så mycket. Har sett hur han tittat på Tanja förut. Sen den gången i bb huset när han la sig hos Tanja och fick Emelie att gråta. Då gick han tillbaka hennes säng sen. Totalt opålitlig. Tror aldrig att den mannen skulle hålla sig till en tjej. Sen sa hans bror i en live att han brorsan ville rösta på Tanja och brorsan gillade Tanja för hon är så snäll m.m och någon sa i liven typ men du ska väl rösta nu på Emelie, Dennis seriöst, skrev någon. Sen sa han att han skulle det.
Ska han nu roa sig utomlands istället för att åka till henne?
Tycker han tillhör skräp, en papperskorg. Inte värd henne.
Hon är för fin för vacker för att få en man som inte bryr sig tillräckligt. Han bryr sig knappt om hennes bilder på Instagram heller. Det finns massa andra bättre drömkillar där ute istället, som säkert skulle göra allt för vackra Emelie. Tror att han är en douchebag kille till 100 procent och kommer alltid att vara.