2021-05-31, 18:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Vill ni sponsra Simon som behöver en ny IPhone och IPads kostar bara 180:- så får ni höra hans röst.
Vilken liten tiggaralkis, han kan sök jobb på McDonalds eller liknande

Har sett att även Katti & Alex håller på med den där memmo-video-hälsnings-skiten
Citera
2021-05-31, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Har sett att även Katti & Alex håller på med den där memmo-video-hälsnings-skiten
Tänk ett memmo från...Flashback! 🤩🤩🤩
Citera
2021-05-31, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tänk ett memmo från...Flashback! 🤩🤩🤩
"Hej horunge. Ha en skitdålig dag. Jag ser och får reda på...ALLT. You can hide... but not disapear..." 🤣🤣🤣 skojjar...
Citera
2021-05-31, 19:57
Medlem
Citat:
"Hej horunge. Ha en skitdålig dag. Jag ser och får reda på...ALLT. You can hide... but not disapear..." 🤣🤣🤣 skojjar...
”Hej lilla fitta. Hoppas att du for en usel dag, om du inte är snäll kommer jag för evigt skriva hatiska kommentarer om dig på Flashback. Just de, grattis på födelsedagen.”

Jag skiter i om de har Memmo eller inte, blir mer fundersam på vem som betalar för att gå ett meddelande. Jag skulle möjligtvis kunna beställa grov någon obskyr person (på fyllan) bara för att jävlas med någon i min familj eller polare. Såg på Kattis Instagram om några kärringar som beställt en av Katti och vad helt lyriska och pratade om hur ”starstrucked” av detta. Sådan människor borde inte ha rätt att rösta.
Citera
2021-05-31, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
”Hej lilla fitta. Hoppas att du for en usel dag, om du inte är snäll kommer jag för evigt skriva hatiska kommentarer om dig på Flashback. Just de, grattis på födelsedagen.”

Jag skiter i om de har Memmo eller inte, blir mer fundersam på vem som betalar för att gå ett meddelande. Jag skulle möjligtvis kunna beställa grov någon obskyr person (på fyllan) bara för att jävlas med någon i min familj eller polare. Såg på Kattis Instagram om några kärringar som beställt en av Katti och vad helt lyriska och pratade om hur ”starstrucked” av detta. Sådan människor borde inte ha rätt att rösta.
Du och jag, en tanke två Flashback, foreever...😱👍🤣🤣🤣🤣
Citera
2021-05-31, 20:02
Medlem
Citat:

Jag vill bara beställa en. Till alla jag är arg på: horunge, dra åt helvete. Den är gratis, från mig! 🥰🥰🥰🥰🥰
Citera
2021-05-31, 20:05
Medlem
Citat:

Ketchup...vart tog du vägen..?😳
Citera
2021-05-31, 20:08
Medlem
Citat:
Jag vill bara beställa en. Till alla jag är arg på: horunge, dra åt helvete. Den är gratis, från mig! 🥰🥰🥰🥰🥰
Jag kan skriva ett par gratis också. Jädrar vad dåligt med skvaller det är här. Såg att Dompa skulle ut och resa. Tror vi på grabbresa utomlands eller en tur till Ystad kanske? Hade jag varit nykär och äntligen kunnat umgås på riktigt hade i alla fall jag velat spendera mer tid än vad de (utifrån Instagram i alla fall) verkar gjort hittills.
Citera
2021-05-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ketchup...vart tog du vägen..?😳
Jag är här. Har inte samma fart nu när liven inte finns längre. Då tar min gamla hjärna lite mer tid på sig.
Citera
2021-05-31, 20:34
Medlem
Citat:
Jag kan skriva ett par gratis också. Jädrar vad dåligt med skvaller det är här. Såg att Dompa skulle ut och resa. Tror vi på grabbresa utomlands eller en tur till Ystad kanske? Hade jag varit nykär och äntligen kunnat umgås på riktigt hade i alla fall jag velat spendera mer tid än vad de (utifrån Instagram i alla fall) verkar gjort hittills.

Återstår att se om han är i Ystad eller åkte någon helt annanstans. Håller med om att de verkar inte umgås så mycket (utifrån Instagram). Vi får helt enkelt se.
Mer skvaller här förfan, varför är det så dött här???? Folk har väl lite skvaller bakom örat!!
Citera
2021-05-31, 20:44
Medlem
Citat:
Jag gillar inte riktigt Dennis sätt och bettende. Han prata om att han var så kär och kunde flytta till Ystad m.m. Sen när hon inte vann big brother så lät han inte lika kär. Sen på finalfesten såg jag hur han dansade med Tanja på ett klipp och hon hoppa upp med benen omkring honom och kramade han så mycket. Har sett hur han tittat på Tanja förut. Sen den gången i bb huset när han la sig hos Tanja och fick Emelie att gråta. Då gick han tillbaka hennes säng sen. Totalt opålitlig. Tror aldrig att den mannen skulle hålla sig till en tjej. Sen sa hans bror i en live att han brorsan ville rösta på Tanja och brorsan gillade Tanja för hon är så snäll m.m och någon sa i liven typ men du ska väl rösta nu på Emelie, Dennis seriöst, skrev någon. Sen sa han att han skulle det.
Ska han nu roa sig utomlands istället för att åka till henne?
Tycker han tillhör skräp, en papperskorg. Inte värd henne.
Hon är för fin för vacker för att få en man som inte bryr sig tillräckligt. Han bryr sig knappt om hennes bilder på Instagram heller. Det finns massa andra bättre drömkillar där ute istället, som säkert skulle göra allt för vackra Emelie. Tror att han är en douchebag kille till 100 procent och kommer alltid att vara.
Senast redigerad av mimmikatten 2021-05-31 kl. 20:52.
Citera
2021-05-31, 21:01
Medlem
Citat:

Man kan åka till en flygplats i annat syfte också. Till exempel att hämta upp någon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in