2021-06-06, 11:52
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WitchcultToday
Nu uppskattade jag inte AD öht. Och såg bara avsnitten - ville ej betala för att följa dem dygnet runt. Men hur gav han henne falska förhoppningar?

Tycker att i avsnitten man fick se sade han att han ej ville ha något, speciellt ej i huset osv och dissade henne konstant - och hon ville ej fatta.

Vad mer skall man göra? Om jag får frågan vem är snyggaste mannen (eller kvinnan i detta fall) alt. vem skulle jag kunna tänka mig att kila stadigt med under en "lek" och man måste välja bland en viss skara. Är det blodigt allvar då? Näe.

Madde är naiv och intensiv som få när det kommer till crushes och AD en fjantig och malplacerad autist

Madde har varit den snygga hela livet men otroligt osäker så har hållit sig undan folk, nu på senare år kommer paniken att hon är attraktiv men det börjar fallera då man fyller 35 snart och inte är lika fertil längre, det är en ångest som hon får jobba med men hon måste börja söka rätt killar nu.
Citera
2021-06-06, 13:26
Medlem
xrlpyts avatar
Nardos har visst tackat nej till Kattis midsommarfest, Katti sa något om förhinder på sin insta.. Visst. Jag tror snarare att Nardos och hennes fans har övertygat varandra om BB-huset och i synnerhet Katti var och är djupt rasistiska..
Citera
2021-06-06, 13:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tycker det är jävligt fult av Steffi att kalla Simon för fuckboy etc. Han har aldrig lovat henne något, eller gett falska förhoppningar a la Adrian. Tvärtom har han från första stund sagt att han inte vill ha något förhållande, och att hon inte är hans typ av tjej. Det är ju Steffi som i sitt huvud målat upp en bild om att det ska bli de två så fort Simon kommer ut ur huset. Hon har hängt med honom och hans kompisar, medan han inte haft nåt intresse av hennes kompisar.
Sen när det går upp för henne att det Simon hela tiden sagt faktiskt är sant, blir hon lack och smutskastar honom. Riktigt uselt, men inte första gången tjejer beter sig så.

Jag tror inte heller Simon har lovat henne något, han har varit undansvävande på insta osv, MEN man får ändå säga att han gav i alla fall en mixad signal i huset, nämligen hans ursäkt om att han inte ville bli kär i huset (eftersom han kanske skulle tvingas välja mellan en vän och en kärlek). I Steffis rosaskimrande ögon kan ju det tolkas som att han vill/kan bli kär utanför huset .......
Citera
2021-06-06, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror inte heller Simon har lovat henne något, han har varit undansvävande på insta osv, MEN man får ändå säga att han gav i alla fall en mixad signal i huset, nämligen hans ursäkt om att han inte ville bli kär i huset (eftersom han kanske skulle tvingas välja mellan en vän och en kärlek). I Steffis rosaskimrande ögon kan ju det tolkas som att han vill/kan bli kär utanför huset .......

Men där sa ju ändå Steffi i huset att om han inte tror det kan bli ngt på utsidan så skulle han säga det för då skulle hon gå vidare...verkar vara en liten cirkus där ändå...kollade precis på IG eftersom flera skrivit att de avföljt varandra...nu följer Steffi Simon igen iaf....fortsättning följer?🤪
Citera
2021-06-06, 14:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Men där sa ju ändå Steffi i huset att om han inte tror det kan bli ngt på utsidan så skulle han säga det för då skulle hon gå vidare...verkar vara en liten cirkus där ändå...kollade precis på IG eftersom flera skrivit att de avföljt varandra...nu följer Steffi Simon igen iaf....fortsättning följer?🤪
Följer hon rätt konto då? När jag kollade häromdagen följde hon bara något fan-konto till Simon.

edit: Jepp, det var rätt konto såg jag nu. Han följer dock inte henne........
Senast redigerad av xrlpyt 2021-06-06 kl. 14:12.
Citera
2021-06-06, 14:14
Medlem
Citat:
Följer hon rätt konto då? När jag kollade häromdagen följde hon bara något fan-konto till Simon.

Japp det är Simons konto hon följer...

Om jag får spekulera så har de säkert haft något töntigt fyllebråk och avföljt/blockat varandra direkt utan att snacka i vanligt tillstånd, och nu har hon ångrat sig...eller så har hon valt att börja följa igen för att slippa frågorna...
Citera
2021-06-06, 14:53
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Japp det är Simons konto hon följer...

Om jag får spekulera så har de säkert haft något töntigt fyllebråk och avföljt/blockat varandra direkt utan att snacka i vanligt tillstånd, och nu har hon ångrat sig...eller så har hon valt att börja följa igen för att slippa frågorna...

Hon kanske upprepar mönstret från huset, där hon ena dagen är strong independent woman, för att nästa dag (eller senare samma kväll) krypa tillbaka till Simon..
Citera
2021-06-06, 15:44
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

edit: Jepp, det var rätt konto såg jag nu. Han följer dock inte henne........
En undran; Hur ser man om någon följer en viss specifik person? Måste man scrolla igenom hela listan med tiotusentals namn eller finns det nån sökfunktion?
Citera
2021-06-06, 15:53
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Nardos live nu med Filip Dickman på Järvaveckan
Går att se efteråt.

https://www.youtube.com/watch?v=jR3fVVDkXcU

Går inte att se efteråt Hade velat se den för tydligen kastade hon även Katti under bussen? Katti som tror att det är frid och fröjd mellan dem?
Citera
2021-06-06, 15:56
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
En undran; Hur ser man om någon följer en viss specifik person? Måste man scrolla igenom hela listan med tiotusentals namn eller finns det nån sökfunktion?
Det går att söka efter hela eller delar av kontonamnet man är ute efter (det är så jag gjort i alla fall), men för just Steffi nyss så var Simon överst på hennes följer-lista.
Citera
2021-06-06, 15:59
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Det går att söka efter hela eller delar av kontonamnet man är ute efter (det är så jag gjort i alla fall), men för just Steffi nyss så var Simon överst på hennes följer-lista.
Hur gör man när man söker? Ursäkta en okunnig.
Citera
2021-06-06, 16:28
Medlem
Citat:
Hur gör man när man söker? Ursäkta en okunnig.

Och nu följer även Simon Steffi igen🤪
Man kan söka på vilka de följer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in