2021-04-06, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bouncingwiththat44
Urbanizacion Camarate Golf, 11, 29690 Casares, Málaga, Spanien

Adressen till lägenhetshotellet han uppehåller sig på, för den som är intresserad.

Stämmer det verkligen med bilderna som han delar med sig av på storys?
Citera
2021-04-06, 14:51
Bannlyst
Alltså är ni fullständgt dumma i huvudet? Ni vill ta ner hans instagram. Men ändå så skriver ni hela tiden i den här tråden och bidrar till hans popularitet.

Såg till med en idiot här som menade sig hata kvinnomördaren men ändå följde hans instagram.

Sluta skriv i tråden. Låt honom försvinna i glömska. Just nu dyker tråden upp hela tiden för att ni hjärndöda kretiner fortsätter skriva i den.
Citera
2021-04-06, 15:06
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArrigoSacchi
Alltså är ni fullständgt dumma i huvudet? Ni vill ta ner hans instagram. Men ändå så skriver ni hela tiden i den här tråden och bidrar till hans popularitet.

Såg till med en idiot här som menade sig hata kvinnomördaren men ändå följde hans instagram.

Sluta skriv i tråden. Låt honom försvinna i glömska. Just nu dyker tråden upp hela tiden för att ni hjärndöda kretiner fortsätter skriva i den.

Har själv skrivit något liknade, att det bästa straffet åt Abbe vore att totalt ignorera honom. Och som den uppmärksamhetshora är tar det knäcken på honom.

Sedan kan jag egentligen inte förstå det stora intresset för honom eller någon annan internet kändis.
Citera
2021-04-06, 23:31
Medlem
theshades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Människor som i ett enda inlägg svarar på varenda jävla delar av ett citat är extremt oseriösa att ha att göra med i en diskussion. Skriv ett enda långt sammanhängande inlägg med styckeindelning istället. Fan går du på gymnasiet eller?

Ingen här förnekar att batteriet sover under ett tak i Spanien och äter 10 kronors jordgubbar med lite nutella eller att han har en bunt cash i fickan. Faktum är att huset inte är hans, bilen inte är hans och pengarna inte är hans. Vi behöver inte bevisa ett skit. Det är så uppenbart som det bara kan bli.

Du däremot verkar imponeras av detta som om det är något svårt att kunna chilla i södra spanien i en lägenhet med pool och lite pengar. Skillnaden är att vanligt hederligt folk jobbar 9-17 måndag-fredag och tar hand om barn, familj och betalar av bolånet. Att batteriet förstört sitt liv och inte kan skaffa sig en stabil familj, jobb, vit inkomst, framtid ställer honom inför en situation där han inte har något att förlora. I kombination med att han fortfarande kan förföra dumma brudar så får han ut lån och kanske får in pengar via bedrägerier/harjakt. Sen tar han bilen och åker ner till Spanien på 20 timmar där han hyr en billig lägenhet på airbnb. Sen köper han jordgubbar och nutella på andras pengar. Vad är så komplicerat med det?

Allt du skriver låter väldigt vettigt utefter vad jag sett.

Jag kollade igenom hans senaste Insta-stories och fick precis den bilden.

I en av klippen låg en bunt sedlar i en toalettstol av någon anledning och enligt honom "har det hänt förr" att han tappat pengar i toan (hatar själv när det händer) och "det är ok att spola ner en röding, tusen men inte tio tusen" så han plockar upp.

Kändes spontant som att han placerat pengarna i toan bara för att få fram att han inte är så nogräknad med att spola ner pengar i toaletten.

Sen reagerade jag på alla de stories som är printscreens på där fans skriver ungefär att de brukade hata honom, eller började följa för att de hakade på hatet, men att de vänt och nu inser hur fin kille han är. I flera av dessa framgår också meningen "jag vet inte vad som är sant (om mordet uppenbarligen) men jag skiter i det".

Jag satsar mina fem spänn på att han själv eller någon han avlönat med en karta tramadol sitter och skriver de där chattarna bara så att han ska kunna antyda att folk har överseende och gillar honom.

"Förut fick jag bara hat och hot men nu får jag sådan kärlek. Jag vet inte om jag ens förtjänar det." (Parafraserat) Känns definitivt egenkonstruerat även om han säkert får massa love från vilsna tjejer som gärna ställer sig på diverse lån åt honom, som tidigare.

Han är ju inte i någon fysisk toppform direkt nu vilket han får kritik för men jag undrar vad han ska göra när han är äldre och inte ens anabola kan ge honom en schysst fysik. Ska han satsa på en annan slags karaktär? Kanske bli "Abbe den upplysta gurun" som lagt kriminaliteten bakom sig? Eller blir det slutet för honom?
Citera
2021-04-07, 00:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
Allt du skriver låter väldigt vettigt utefter vad jag sett.

Jag kollade igenom hans senaste Insta-stories och fick precis den bilden.

I en av klippen låg en bunt sedlar i en toalettstol av någon anledning och enligt honom "har det hänt förr" att han tappat pengar i toan (hatar själv när det händer) och "det är ok att spola ner en röding, tusen men inte tio tusen" så han plockar upp.

Kändes spontant som att han placerat pengarna i toan bara för att få fram att han inte är så nogräknad med att spola ner pengar i toaletten.

Sen reagerade jag på alla de stories som är printscreens på där fans skriver ungefär att de brukade hata honom, eller började följa för att de hakade på hatet, men att de vänt och nu inser hur fin kille han är. I flera av dessa framgår också meningen "jag vet inte vad som är sant (om mordet uppenbarligen) men jag skiter i det".

Jag satsar mina fem spänn på att han själv eller någon han avlönat med en karta tramadol sitter och skriver de där chattarna bara så att han ska kunna antyda att folk har överseende och gillar honom.

"Förut fick jag bara hat och hot men nu får jag sådan kärlek. Jag vet inte om jag ens förtjänar det." (Parafraserat) Känns definitivt egenkonstruerat även om han säkert får massa love från vilsna tjejer som gärna ställer sig på diverse lån åt honom, som tidigare.

Han är ju inte i någon fysisk toppform direkt nu vilket han får kritik för men jag undrar vad han ska göra när han är äldre och inte ens anabola kan ge honom en schysst fysik. Ska han satsa på en annan slags karaktär? Kanske bli "Abbe den upplysta gurun" som lagt kriminaliteten bakom sig? Eller blir det slutet för honom?
Han har så pass låg IQ och noll självinsikt när han först säger att han inte bryr sig om alla hatare men sen säger "fuck ni hatare ni sitter i kalla sverige blablabla" följt med egenkonstruerade "supporter-texter" och där han sen säger "asså jag blir helt rööörd av all kärlek jag får". Man behöver inte vara en psykolog för att inse att hatet tar sönder honom hela tiden. Det här är bara ett sätt för honom att bedöva allt blandat med att försöka visa för folk att han inte bryr sig om hatare.

Bryr man sig inte om hatare så ägnar man inte den minsta tanken om det. Speciellt inte öppet på story.
Citera
2021-04-07, 01:15
Medlem
theshades avatar
Citat:
Han har så pass låg IQ och noll självinsikt när han först säger att han inte bryr sig om alla hatare men sen säger "fuck ni hatare ni sitter i kalla sverige blablabla" följt med egenkonstruerade "supporter-texter" och där han sen säger "asså jag blir helt rööörd av all kärlek jag får". Man behöver inte vara en psykolog för att inse att hatet tar sönder honom hela tiden. Det här är bara ett sätt för honom att bedöva allt blandat med att försöka visa för folk att han inte bryr sig om hatare.

Bryr man sig inte om hatare så ägnar man inte den minsta tanken om det. Speciellt inte öppet på story.

Precis så. Sen efter att ha babblat om kärlek och hat och av nån anledning ett par klipp om hur arbetaren som rensar poolen på hotellet är "hans bror" och gör så han själv slipper rensa poolen (what?) så sitter han i poolen och mimar till musik i story efter story medan han smilar och viftar med händerna som att han är i en musikvideo.

Förr skar man faktiskt upp dömda mördares hjärnor i millimetertjocka skivor för att analysera vad som var fel med dem och jag tänker att man borde göra något liknande här. Åtminstone läsa av hans hjärnaktivitet och försöka se vilka områden som är mest aktiva och vilka som är helt nedstängda för han agerar ju definitivt inte i närheten av en normal människa och kanske kan bidra till vår förståelse om psykisk ohälsa. Helt seriöst så kan han bidra till mänskligheten, just i det området. Inte i övrigt, på något vis.
Citera
2021-04-07, 01:35
Medlem
Datasjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theshade
När Jonny Weissmuller blev för tjock för att spela Tarzan satte man på honom en skjorta och uppfann karaktären Jungel-Jim. Abbe får snart börja fundera på vad han skall kalla sig när han går i bylsiga kläder. Sannolikt blir det väl i fångvårdens kläder.
Citera
2021-04-07, 11:38
Medlem
Protienpulvers avatar
https://ibb.co/FWMvQXn
Citera
2021-04-07, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Riktig WT som tror man lyckats i livet för man tagit ett charterplan några timmar söderut.
Citera
2021-04-07, 12:49
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Riktig WT som tror man lyckats i livet för man tagit ett charterplan några timmar söderut.

Ja jag vet inte va man ska säga.
Ser ut att gått ner sig väldigt mycket det senaste.
Citera
2021-04-07, 15:10
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Det där är definitionen av ett tjackluder.
Citera
2021-04-07, 16:26
Medlem
Citat:

Fick innåt penis av den där bilden, herregud. Trasiga pundarbrudar finns det gott om och fyfan så avtändande det är, speciellt när dom har så lite stake och vett innanför pannbenet att de underkastar sig BilBatterito.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in