2021-05-29, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Haha, snacka om att leva i förnekelse😂

Haha stackars Abbe han vill bara vara som dom andra kändisarna och ha det dom har.
Citera
2021-05-29, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kommer inte ens upp nåt när jag söker efter blattelitoofficial.
Jag får inte heller upp den när jag söker. Inte sett någon uppdatering sedan igår från hans sida.
Citera
2021-05-29, 23:18
Medlem
cateatdogs avatar
Sista bruden som han bränt, efter att mjölkat ur pengar, har IAF livet i behåll.
Blir många dryga år som går åt att betala tbax detta.
En lägenhet och ett par bilar gick det åt men det står många offer i kö.
Någon med fast inkomst och eget boende som gärna offrar sin ekonomi för att få vara med Abbe i ett par månader.

Så länge han får finnas på sociala medier så kommer han kunna fixa snabba pengar.

Den där stackars tjejen kommer på sin höjd få en liten avbetalning och hon har säkert blivit hotad att hålla käft om skulderna för att få något öht. Det är så jävla märkligt att det finns så många som är villiga att offra det lilla dom äger + en stor skuld för att få synas och vara med honom.
Han har lämnar en död kvinna i ett badkar med hennes barn och innan dess barskrapat kvinnan... Men endå finns det något som kittlar hos tjejerna?!
Citera
2021-05-30, 08:42
Medlem
brunnsangs avatar
Man får ångest och flashbacks till sina yngre år när man ser att folk festar 06.00. Nu är resten av helgen förstörd liksom. Abbe har ju passerat den åldern där man redan borde tröttnat på det livet. Undrar om det kommer hända eller om han blir den nya greven
Citera
2021-05-30, 10:25
Medlem
Vad glad jag blir över att batterito och Jennifer har hittat tillbaka till varandra. Kärleken gör ont👊🏻, fråga hans ex.
Citera
2021-05-30, 12:44
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Vad glad jag blir över att batterito och Jennifer har hittat tillbaka till varandra. Kärleken gör ont👊🏻, fråga hans ex.
Är hans insta öppnad igen?
Tänkte hans konton blev stängda pga hans solprodukt, Barbiedrog. Artikel om hur myndigheterna jagar säljare på Instagram idag.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...art-att-stoppa
Senast redigerad av Pandalina4 2021-05-30 kl. 13:03.
Citera
2021-05-30, 13:06
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Är hans insta öppnad igen?
Tänkte hans konton blev stängda pga hans solprodukt, Barbie drog.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/up...art-att-stoppa

Hans backupkonto är uppe. Gör reklam för bajsspray där också så det kanske inte blir långvarigt det heller (om det nu var anledningen till att hans huvudkonto togs ner)

https://www.instagram.com/abbeblattelito2.1/
Citera
2021-05-30, 20:28
Medlem
Tyvärr är main-kontot också upp nu. Dags att sänka det igen!
Citera
2021-05-30, 21:11
Medlem
Nicitas avatar
Läste lite snabbt bara om Elvanse 70 mg hård kapsel, som han tydligen får utskrivet för sin adhd. Av sin Läkare Einar, allmän psykiatri. ( Enligt egen utsago, på instastory). Bra om det fungerar, men funderar lite på hur bra det egentligen är ihop med hans livsstil...
Senast redigerad av Nicita 2021-05-30 kl. 21:30.
Citera
2021-05-30, 21:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Tyvärr är main-kontot också upp nu. Dags att sänka det igen!
Japp, han ska inte få någon ro.
Citera
2021-05-30, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Japp, han ska inte få någon ro.

Anmäl den här som drugs:
https://www.instagram.com/stories/bl...7318884536911/
Citera
2021-05-30, 21:42
Medlem
Mordum87s avatar
Fortsätt anmäla och slösa eran tid! Hans hatare brinner hela tiden!
Abbe själv är säkert kolugn eftersom han är dum i huvudet och f5ar den här tråden samt gör precis allt i den riktning så att ALLA fattar att det är just f5ar den här tråden han precis gör.. .. Hela tiden.

Tänkte lägga en beställning på nässprayen ikväll. Soft att bara sitta hemma och dosera lite upp i näsan så man blir brunare än vanligt när man går till Ica sen.

Abbe är min hjälte.. Det ÄR verkligen Magmys-nivå nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in