2021-07-31, 15:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Vänta lite nu? Jag har varit dåligt uppdaterat dom senare dagarna, men är han hemlös nu? Vad hände?
Han hamnade i glasflaskebråk med en annan svensk i Marbella, båda fick rätt så allvarliga skador, Abbe blev häktad misstänkt för mordförsök, sedan dess har han duschat på gymmet och borstat tänderna på bensinstationen.
Citera
2021-07-31, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Han hamnade i glasflaskebråk med en annan svensk i Marbella, båda fick rätt så allvarliga skador, Abbe blev häktad misstänkt för mordförsök, sedan dess har han duschat på gymmet och borstat tänderna på bensinstationen.

Åh fan?! Men vem starta bråket då? Vart det någon som ville döda Abbe?
Citera
2021-07-31, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tragikkomik
Åh fan?! Men vem starta bråket då? Vart det någon som ville döda Abbe?

Eftersom den enda beskrivningen av händelsen kommer från batteriet själv så är trovärdigheten i berättelsen = 0.
Han säger att den andra killen hoppade honom, klart att han säger det.

Sen även har han sagt i en story att ”du trodde inte jag hade det här i mig” som är till killen batteriet högg ner. Men den raderades lika snabbt som den kom upp. Har dock den sparad på min andra tele och om det skulle behövas så kan jag skicka in den till polisen i Malaga, eftersom han åter igen goolar ner sig själv samt den andra killen.

Abbe säger även att killen goolade ner honom, som jag tvivlar grovt på. Eftersom personen i fråga hamnande på intensiven och ”simmade” i sitt eget blod så är det ytterst otrovärdigt att simmaren kan eller vill goola ner honom. Antagligen några från festen som goolat ner Sveriges största golare.
Citera
2021-07-31, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Faliraki
Detta är så EXTREMT roligt! Hur känner man sig när man vandrar omkring med tomma papperspåsar för att ge intrycket av att man har pengar?

Här är en bild för er som inte orkar pausa videon:
https://ibb.co/BCDsNgK

Haha han kunde väl engagerat sig lite och slängt i någon gammal svettig tröja.
Han är inte den snabbaste gasellen i garaget precis.
Citera
2021-07-31, 16:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mazzot420
Eftersom den enda beskrivningen av händelsen kommer från batteriet själv så är trovärdigheten i berättelsen = 0.
Han säger att den andra killen hoppade honom, klart att han säger det.

Sen även har han sagt i en story att ”du trodde inte jag hade det här i mig” som är till killen batteriet högg ner. Men den raderades lika snabbt som den kom upp. Har dock den sparad på min andra tele och om det skulle behövas så kan jag skicka in den till polisen i Malaga, eftersom han åter igen goolar ner sig själv samt den andra killen.

Abbe säger även att killen goolade ner honom, som jag tvivlar grovt på. Eftersom personen i fråga hamnande på intensiven och ”simmade” i sitt eget blod så är det ytterst otrovärdigt att simmaren kan eller vill goola ner honom. Antagligen några från festen som goolat ner Sveriges största golare.

Vad fick snubben för skador, på blatten såg jag bara två plåster/förband på armen.
Hur kommer det sig att dom släppte ut helveten?
Citera
2021-07-31, 16:08
Medlem
Väldigt smart att jen*ifer åber* står skriven hos sin kompis andre* as* med familj. Att skada batteriet så bör man gå efter de som är han och hans låne-åsna nära.

*=n
*=b
*=a
*=k

Detta kan inte sluta bra
Citera
2021-07-31, 16:14
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Haha han kunde väl engagerat sig lite och slängt i någon gammal svettig tröja.
Han är inte den snabbaste gasellen i garaget precis.
Man har inte direkt mycket stolthet om man går in i en klädbutik och frågar expediten om tomkassor.
Men mår du bättre av det Abbe så ok!
Citera
2021-07-31, 16:15
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:

Problem hemma alltså då?
Citera
2021-07-31, 16:25
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Problem hemma alltså då?
"Hemma", jag vet inte, men han delade ju AirBnb-lägenhet med några andra som jag förstod det. Antagligen var det en av dem han hamnade i dispyt med.
Citera
2021-07-31, 16:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Man har inte direkt mycket stolthet om man går in i en klädbutik och frågar expediten om tomkassor.
Men mår du bättre av det Abbe så ok!

Påsen är lika innehållslös som han själv, ett tomt skal.

Vidrig jävel är det, att ingen av hans ex familjemedlemmar gjort slut på fanskapet är för mig en gåta, trist att sitta i finkan men jag hade då aldrig kunnat hålla mig om det var min dotter.

Det var inte bara ett mord, han lämnade en liten grabb på några år att knalla omkring där hemma ensam i lägenheten när mamman låg död i badkaret, fy fan jag blir så jävla arg.
Citera
2021-07-31, 16:43
Bannlyst
Citat:
"Hemma", jag vet inte, men han delade ju AirBnb-lägenhet med några andra som jag förstod det. Antagligen var det en av dem han hamnade i dispyt med.

Vart hände det här "bråket" stad, vilket datum?
Citera
2021-07-31, 16:48
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Påsen är lika innehållslös som han själv, ett tomt skal.

Vidrig jävel är det, att ingen av hans ex familjemedlemmar gjort slut på fanskapet är för mig en gåta, trist att sitta i finkan men jag hade då aldrig kunnat hålla mig om det var min dotter.

Jag skulle tro att dom låter tiden lösa det år sig. Som det ser nu så ser läget lindrigt sagt brunt ut för den här snubben; Nytt jobb som uteliggare i södra spanien, utan pengar, utan vänner. Någon som tror han lever om 3 år? Enda chansen/risken för det är om han åker in på kåken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in