2021-06-07, 07:37
Medlem
outoftheblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Fett underhållningsvärde. Mobilinspelning med kladdaren. Folkdomstolen kommer krossa Lambertz på tisdag, samma domstol som dömde Timell till livstid utanför anstalt.
Å andra sidan är det väl många som själva nån gång varit lite berusade, betuttade och småkladdiga och sagt något de inte vill ha återgivet på TV, så jag tror nog många kan leva sig in i GLs situation och snarare vända det mot EA och TV4 att de spelar upp dessa friserade filer för allmänheten. Alla vettiga vet att det inte implicerar våldtäkt. GL kommer att avslöjas som mänsklig, EA som kaninkokerska.
Citera
2021-06-07, 08:21
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Fett underhållningsvärde. Mobilinspelning med kladdaren. Folkdomstolen kommer krossa Lambertz på tisdag, samma domstol som dömde Timell till livstid utanför anstalt.

Nej, noll underhållningsvärde. Och noll nytta. Den fellevda dekadensens uttryck.

Citat:
Ursprungligen postat av outoftheblue
... Alla vettiga vet att det inte implicerar våldtäkt. GL kommer att avslöjas som mänsklig, EA som kaninkokerska.

Hoppas innerligt att vi slipper omotiverat stön och flås. Framträder hon opixlad i bild har jag större förhoppning att hon ses som kaninkokerska, är övertygad om att hennes psykiatri är synlig för varje vaken individ.
Citera
2021-06-08, 22:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joakim.svensson
Den där tjejen behöver hjälp, det är inte normalt med mer än 2 foton på sig själv (körkort o pass). Hon ber ju om att bli våldtagen, en tjej ska inte vika ut sig till hela världen sådär. Hon behöver psykiatrisk hjälp

Men seenälla! En kvinna förtjänar inte att bli våldtagen bara för att hon lägger ut bilder på sig själv.. Hela instagram gör det. Det må vara narcissistiskt men knappast något som gör att man får skylla sig själv om man blir utsatt för brott..
Citera
2021-06-08, 22:23
Medlem
Älskar även hennes återkommande uttalanden och insinuationer att hon är så himla upptagen pga juridikstudier och modellande.

Trots att vi vet att hon inte har inkomster, inte pluggar samt det finns bara supertöntiga amatörbilder på nätet.
Citera
2021-06-08, 22:49
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Men seenälla! En kvinna förtjänar inte att bli våldtagen bara för att hon lägger ut bilder på sig själv.. Hela instagram gör det. Det må vara narcissistiskt men knappast något som gör att man får skylla sig själv om man blir utsatt för brott..

Verkar som du missat att det är kvinnan i fråga som utsätter andra för brott?

Dömd för grovt förtal inom kort. Antagligen snart för falsk tillvitelse också. Vilket brott har EA blivit utsatt för menar du?

Detta är om GL-kvinnan: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA
Citera
2021-06-08, 23:59
Medlem
QuadraticFormulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Untilted
Älskar även hennes återkommande uttalanden och insinuationer att hon är så himla upptagen pga juridikstudier och modellande.

Trots att vi vet att hon inte har inkomster, inte pluggar samt det finns bara supertöntiga amatörbilder på nätet.
Gillar särskilt påståendet att hon inte kan studera eftersom hon inte kan gå ut. Det har varit 100% hemundervisning på juristprogrammet vid SU sedan mars förra året. Vad är hon rädd för, att någon ska skicka ett elakt medelande?
Citera
2021-06-09, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Untilted

Om man inte har någon anställning, hur får man då sjukförsäkringspengar, undrar okunnig? Hon sade ju att hon var sjukskriven. Jag vet nämligen inte hur det fungerar då.
Citera
2021-06-09, 08:09
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Verkar som du missat att det är kvinnan i fråga som utsätter andra för brott?

Dömd för grovt förtal inom kort. Antagligen snart för falsk tillvitelse också. Vilket brott har EA blivit utsatt för menar du?

Detta är om GL-kvinnan: https://youtu.be/Fe7Gev0OCHA

Ja jag fattar att hon är en manipulerande kaninkokerska av rang men det var inte det det handlade om utan att personen som jag besvarade tyckte att man förtjänar att bli våldtagen för att man har mer än två bilder av sig själv och "viker ut sig" som han skrev. EA har dock säkerligen INTE blivit våldtagen utan honeytrappat snuskbocken Lambertz i hopp om fördelar eller skadestånd.
Citera
2021-06-09, 08:25
Medlem
Jag som har FEEEL I HUVUDET - fann att Justitiekanslern och Högsta Domstolsledamoten
och den som anser att Thomas Quick är en massmördare var direkt pinsam.

Han hade dessutom stadigt med en ung-men inte vacker-juristdam från södra sverige
var pinsam i kubik.

Han skulle så klart gett fan i att tafsa och hållit kuken i styr, varit professionell och
hållit det hela på ett vänskapligt plan - nu står han där med största skammen.

Enligt Lambertz själv har folkdomstolen gått hårt åt honom och ännu värre blir det nu.
Skall titta färdigt snart - han var så jävla pinsam vid videoinspelningen att jag var tvungen
att repetera och sen stänga av.

Han har hänvisat till den nedlagda förundersökningen samt den bok han planerar att ge ut om fallet.

Lambertz skall således ge sin kommentar om ett antal månader eller år - konstigt att han inte
hänvisade till sin presskonferens
Citera
2021-06-09, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Jag som har FEEEL I HUVUDET - fann att Justitiekanslern och Högsta Domstolsledamoten
och den som anser att Thomas Quick är en massmördare var direkt pinsam.

Han hade dessutom stadigt med en ung-men inte vacker-juristdam från södra sverige
var pinsam i kubik.

Han skulle så klart gett fan i att tafsa och hållit kuken i styr, varit professionell och
hållit det hela på ett vänskapligt plan - nu står han där med största skammen.

Enligt Lambertz själv har folkdomstolen gått hårt åt honom och ännu värre blir det nu.
Skall titta färdigt snart - han var så jävla pinsam vid videoinspelningen att jag var tvungen
att repetera och sen stänga av.

Han har hänvisat till den nedlagda förundersökningen samt den bok han planerar att ge ut om fallet.

Lambertz skall således ge sin kommentar om ett antal månader eller år - konstigt att han inte
hänvisade till sin presskonferens
Ge ut en bok. Har han inte skrivit färdigt snart. Hur orkar han? Köp den inte. Låna på biblioteket i så fall om ni är mycket intresserade. Såg att han ville dela ut ett sugmärke. Så barnsligt. Sånt kanske man höll på med när man var tonåring. Ingår väl inte i vuxensex tycker jag.
Citera
2021-06-09, 16:49
Medlem
Den här tråden handlar inte om sugmärken men har erfarenhet av åtminstone en tjugoåttaårig kvinna som håller på med sånt.

Inte helt osannolikt att ”Emma” var den som började snacka sugmärke, och sedan får man bara höra stackars Göran som bara hakar på.

Hursomhelst riktigt oschysst av TV4 att sända det som ”Emma” fylle filmat med Lambertz.
Citera
2021-06-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja jag fattar att hon är en manipulerande kaninkokerska av rang men det var inte det det handlade om utan att personen som jag besvarade tyckte att man förtjänar att bli våldtagen för att man har mer än två bilder av sig själv och "viker ut sig" som han skrev. EA har dock säkerligen INTE blivit våldtagen utan honeytrappat snuskbocken Lambertz i hopp om fördelar eller skadestånd.

Det är din tolkning. Jag tolkar inte uttalandet så. Utopi vs verklighet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in