Citat:
Ursprungligen postat av
StudebakerHog666
Fy Fabian vilken sörja!
Sjukt, sa Bull.
Det blir som sagt en väldigt märklig bild som växer fram när olika uppgifter ställs emot varann.
Frågade om USA och sprang på en uppgift om att SD/HD var i USA år 2015 (det jag undrade om i nåt inlägg).
Tillbaka till framtiden?
LW beskriver hur HD kommer få se två intima bilder vid hemkomst (intressant i sig iom att hon säger i förhör att hon vetat om otroheten länge innan mars 2017).
13 nov 2015
LW:
- Bilder som definitivt inte tål offentlighet, inte ens nära. Bilder jag aldrig trodde jag ens skulle ta
- Han gjorde nån ominstallation så två hamnade i deras gemensamma dropbox, Bilder på mig såklart
- Det hände redan i USA, drygt nån vecka innan de kom hem
- Han sa inget förrän de var hemma igen, nog lika bra det
- Men han sa det första kvällen vi träffades, vilket också var kvällen de kom hem
LW har lust att säga sanningen, hon vill inte bära skulden själv.
2017 erkänner hon då HD samlat bevisning. Paret allierar sig och hon blir syndabock. Hon förpassas officiellt ut i kylan, inofficiellt till skuggriket via Rt och sen förpassas hon till det eviga 2018.
Oavsett om LW aldrig sagt nåt är SD helt paranoid i förhållande till HD.
Oavsett om LW i frustration hotar SD med att offentliggöra sanningen, så förstår hon inte hur pressad han är, hur allvarlig situationen är i hans värld relaterat till HD.
SD fyller henne nämligen med falska löften, enbart att ha en tidsfrist till augusti är en framtidsvision.
Forts 2015:
- Det skulle bli ett helvete även för mig. Men det är otäckt hur mycket det ibland frestar att få bara säga som det är, låta det få synas att det VERKLIGEN är HAN som är otrogen, slippa bära skulden själv för det han själv initierat
- Påminn mig att aldrig göra det, det skulle bli min död.