2021-05-20, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JEGS76

Var kan jag läsa på om Stock to Flow så att jag begriper? Är det främst PlanB som hävdar detta eller är hela BTC-Communityn överens om att det är realistiskt?
https://cia.news/en/bitcoin-following-stock-to-flow-model-will-touch-288k-planb/

Ny intervju med Plan B om Stock to Flow modellen:
https://www.youtube.com/watch?v=bG9f9n48ybU
Citera
2021-05-20, 19:01
Medlem
42k usd misslyckades att passera.
jag tror det kommer rasa mer under natten och imorgon. Förbannat att man ska pricka in sämsta jävla tiden att köpa bitcoin på.
Citera
2021-05-20, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
jag tror det kommer rasa mer under natten och imorgon. Förbannat att man ska pricka in sämsta jävla tiden att köpa bitcoin på.

Bitcoin tåget har gått, om du vill göra nya stora pengar och inte har stor bag redan, så får du hitta något annat. En 20x i BTC kräver en $800,000 BTC, good luck...
Citera
2021-05-20, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkZimple
Bitcoin tåget har gått, om du vill göra nya stora pengar och inte har stor bag redan, så får du hitta något annat. En 20x i BTC kräver en $800,000 BTC, good luck...

haha, tror nog ingen förväntar sig 800k usd per bitcoin. inte ens denna cykel. Möjligtvis inom 5-10 år.

Krashar marknaden nu kommer du int ekunna göra några 20x på någonting.
Citera
2021-05-20, 19:32
Medlem
Denna kille säger att stablecoins flödar in på exchanges nu, att det aldrig varit så högt någonsin: https://www.youtube.com/watch?v=nf3o9F97cyg

Han är inte bara nån jävla tjomme som sitter och gissar utan visar med statistik och fakta.

Eller finns det nån annan anledning till att stablecoins flödar in?
Citera
2021-05-20, 19:40
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:

Varför hoppade du inte på tidigare?
Citera
2021-05-20, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Varför hoppade du inte på tidigare?

Jag hoppade in på 20k usd i höst, sen sålde jag på 40k usd.
Efter det gick jag all in på eth vid 1500 usd och sålde på 2500 usd.
Brukar inte tradea så mycket men efter att ha kollat youtube videor så blev jag rätt såld på att "köpa dippen" och kunna göra pengar på det.

Så när btc droppade från typ 57k till 53k blev jag stressad som fan och gick all in. Några minuter efter började raset på allvar ner till 47k och vidare neråt.
Citera
2021-05-20, 20:01
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Brukar inte tradea så mycket men efter att ha kollat youtube videor så blev jag rätt såld på att "köpa dippen" och kunna göra pengar på det.

Så när btc droppade från typ 57k till 53k blev jag stressad som fan och gick all in. Några minuter efter började raset på allvar ner till 47k och vidare neråt.

Ja det är så lätt att det blir så. Jag har tack och lov lyckats undvika det själv, men jag har varit nära två gånger på att sälja och det var vid 2300-1300 samt förra onsdagen kl 11 så tänkte jag att NEJ NU SÄLJER JAG men gjorde det inte.. Och det är stora pengar jag gått miste om i vad jag väljer att kalla "extrapengar".

Men nu väntar jag tills eth går upp till 4800 och väljer därefter att sälja av 85% inför eventuell dipp. Dippar det inte så skiter jag i det
Citera
2021-05-20, 20:09
Medlem
hazenectars avatar
Citat:

Sergiorant, det är hög tid att du blir en hodlare. Det där du håller på med är bara stressande som fan.
Citera
2021-05-20, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Sergiorant, det är hög tid att du blir en hodlare. Det där du håller på med är bara stressande som fan.

Jap läget just nu är en fälla till amatörer köpare dammsuger alla paniksäljare som svettas
Citera
2021-05-20, 22:41
Medlem
Håll utkik när det närmar sig 50, är det hårt motstånd där kan det nog vända och gå ner mycket men bryter vi upp till 55-60 så kan det gå till ny ath.
Citera
2021-05-20, 22:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar

Håller inte?

Jag tjänade ca $180K på ETH från månd till onsd på trade, sedan kom Musks tweet.

Ni hodlers är helt hjärndöda, jag kommer aldrig mer att lyssna på er. Hur mycket har ni tjänat de senaste månaderna? Inte en cent. Inte en satoshi. Likväl fortsätter ni med ert hodl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in