2021-05-20, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butkus
Jap läget just nu är en fälla till amatörer köpare dammsuger alla paniksäljare som svettas

Du menat folk köpare för amatörer paniksäljer?? Knappast.

Roligt att man ser så många online på youtube osv fortfarande skriker bullmarket.Jag känner väl också att om det är så, då fick det ett abrupt slut. Det är precis som 2018 krashen då men skillnande var då bara att priset höll sig högt längre period.

Nu kommer vi se stöd efter stöd vika och nästa mål ä 25k usd
Senast redigerad av sergiorant 2021-05-20 kl. 23:04.
Citera
2021-05-20, 22:59
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenryBendix
Håller inte?

Jag tjänade ca $180K på ETH från månd till onsd på trade, sedan kom Musks tweet.

Ni hodlers är helt hjärndöda, jag kommer aldrig mer att lyssna på er. Hur mycket har ni tjänat de senaste månaderna? Inte en cent. Inte en satoshi. Likväl fortsätter ni med ert hodl.

HODL har varit ett vinnande koncept men det är andra regler nu. Att du håller flashbacks användare som ansvariga för din senaste förlusttrade är ju extremt sorgligt. Och varför sitter du o gråter, paniksålde du på botten eller?
Citera
2021-05-20, 23:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
HODL har varit ett vinnande koncept men det är andra regler nu. Att du håller flashbacks användare som ansvariga för din senaste förlusttrade är ju extremt sorgligt. Och varför sitter du o gråter, paniksålde du på botten eller?

Gråter? Är det något allvarligt fel på dig? Jag skriver med skrattsmileys och du tolkar det som jag gråter?

Var får du förslust-trade ifrån? Jag köpte in mig under dippen. Varför i helvete skulle jag gråta?

Dags att sopa ihop resterna av ditt förlorade hodl-ego och gå vidare sonny.
Citera
2021-05-20, 23:16
Medlem
Besticks avatar
Är det kört för BTC nu? Vad säger experterna på Flashback?
Citera
2021-05-20, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sergiorant
Du menat folk köpare för amatörer paniksäljer?? Knappast.

Roligt att man ser så många online på youtube osv fortfarande skriker bullmarket.Jag känner väl också att om det är så, då fick det ett abrupt slut. Det är precis som 2018 krashen då men skillnande var då bara att priset höll sig högt längre period.

Nu kommer vi se stöd efter stöd vika och nästa mål ä 25k usd

Vi är i allra högsta grad fortfarande i en bullmarket. Du har noll historisk koll.
Citera
2021-05-20, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Är det kört för BTC nu? Vad säger experterna på Flashback?

Varför skulle det vara det?
Citera
2021-05-20, 23:20
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Varför skulle det vara det?
Jag vet inte. Min fråga var genuin. Började intressera mig för BTC rätt nyligen men förstår inte allt. Det enda jag förstår just nu är att den rasat kraftigt den senaste veckan. Har den rasat så pass förr någon gång? Kommer den ta sig igen? Upplys mig.
Citera
2021-05-20, 23:21
Medlem
Citat:
Håller inte?

Jag tjänade ca $180K på ETH från månd till onsd på trade, sedan kom Musks tweet.

Ni hodlers är helt hjärndöda, jag kommer aldrig mer att lyssna på er. Hur mycket har ni tjänat de senaste månaderna? Inte en cent. Inte en satoshi. Likväl fortsätter ni med ert hodl.

Räknat på hur mycket skatt du kommer behöva betala med tanke på att det låter som du gjort en jäkla massa trades.
Citera
2021-05-20, 23:23
Medlem
Citat:
Jag vet inte. Min fråga var genuin. Började intressera mig för BTC rätt nyligen men förstår inte allt. Det enda jag förstår just nu är att den rasat kraftigt den senaste veckan. Har den rasat så pass förr någon gång? Kommer den ta sig igen? Upplys mig.
Titta på diagrammet så ser du

https://twitter.com/maxkeiser/status/1395148712305995779/photo/1
Citera
2021-05-20, 23:26
Avslutad
Citat:

Studera BTC's historia. Dippar av denna magnitud inträffade två ggr under förra tjurmarknaden.

Låt dig inte luras av någon utan kolla upp själv. Det finns bl a en del bra you-tubers (lyssna inte för mycket på de som håller på med trianglar och rektanglar bara), men också personer på Twitter som t ex pomp.
Citera
2021-05-20, 23:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KingKerry
Räknat på hur mycket skatt du kommer behöva betala med tanke på att det låter som du gjort en jäkla massa trades.

Du förutsätter att jag äger kryptovalutor. Varför gör du det?
Citera
2021-05-20, 23:28
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Gråter? Är det något allvarligt fel på dig? Jag skriver med skrattsmileys och du tolkar det som jag gråter?

Var får du förslust-trade ifrån? Jag köpte in mig under dippen. Varför i helvete skulle jag gråta?

Dags att sopa ihop resterna av ditt förlorade hodl-ego och gå vidare sonny.

Buhuu jag kommer aldrig mer lyssna på er osv.

Mitt värde har gått ner betydligt mer än vad du tjänat på dina trades eftersom jag hodlat sen ethereum kostade noll och ingenting och köpte för mer än vad som var normalt då. Jo du gråter det läser man ganska lätt 😁. Men håll ut Harry det går upp igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in