2021-05-17, 01:56
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Känns som en kväll där produktionen försökte visa att de inte favoriserar Nardos...men som du säger, det kommer nog imorgon.

Extra illa vore det om de skickar in Adrian och Joel till Nardos, och Madde fortfarande inte får något besök. Det hade varit riktigt vidrigt av produktionen på många sätt så det händer säkert, eftersom det är lite så de jobbar.
2021-05-17, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Extra illa vore det om de skickar in Adrian och Joel till Nardos, och Madde fortfarande inte får något besök. Det hade varit riktigt vidrigt av produktionen på många sätt så det händer säkert, eftersom det är lite så de jobbar.
Ja gör dom det så är det uppenbart återigen. Att Madde som också hänger löst inte fick en hälsning idag är rentav elakt.
2021-05-17, 02:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ja gör dom det så är det uppenbart återigen. Att Madde som också hänger löst inte fick en hälsning idag är rentav elakt.

Håller med Hoppas att Madde klarar sig kvar imorgon.. och hoppas att OM hon åker ut inser att Adrian inte är något att hänga i julgranen. Hon lär ju ha inboxen full av DMs från riktiga män som sett vilken fin tjej hon är
2021-05-17, 02:04
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Håller också med till viss del.
MEN! Hur kul hade det varit att se programmet om alla var som Tanja?
Hon tillför ju egentligen ingenting. Mer än att vara positiv o glad 24/7.
Hon hittar på tokigheter och säger så himla roliga saker 24-7. Har skrattat åt hennes kommentarer ända sedan hon klev in:-) Vänder på frågan: Hur kul hade huset varit UTAN henne?
2021-05-17, 02:07
Medlem
Citat:
Håller med Hoppas att Madde klarar sig kvar imorgon.. och hoppas att OM hon åker ut inser att Adrian inte är något att hänga i julgranen. Hon lär ju ha inboxen full av DMs från riktiga män som sett vilken fin tjej hon är
Å herrejävlar, Madde är förmodligen den bästa som finns för många! AD är som sagt inget att hänga i julgranen, hon kan definitivt få bättre än så. Hoppas hon får sina hälsningar senare, från Joel osv.
2021-05-17, 02:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu sänder Mergim live med Nardos polare. En sak jag inte fattar är varför de säger att ”det är dags att en svart person vinner ”, eller att ”Sverige måste ta in fler med utländsk bakgrund i tv framöver”.

Det är ju för fan minst en utlänning med i vartenda program nu för tiden? Ph, ex on the beach, farmen, Robinson, melodifestivalen, lets dance, ja men vad fan snackar de om?! Kan någon jävel översätta åt mig för jag köper inte att man ska dra det kortet för att få Nardos till vinst. Att jag inte tycker Nardos ska vinna har NOLL med hennes hudfärg att göra.

Det är rasism om inte Nardos vinner säger de ju underförstått
2021-05-17, 02:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Vad var det jag "ursprungligen kommenterade"?

Blablabla blablabla
2021-05-17, 02:17
Medlem
Citat:
Det är rasism om inte Nardos vinner säger de ju underförstått
Jag har inte sett det där själv, men tolkar också citatet så. Helt jävla sjukt!
Jag är fan ingen rasist bara för jag inte gillar Nardos personlighet. Låga jävla människor!
2021-05-17, 02:19
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jag har inte sett det där själv, men tolkar också citatet så. Helt jävla sjukt!
Jag är fan ingen rasist bara för jag inte gillar Nardos personlighet. Låga jävla människor!

Men exakt.. de har inte fattat att BB-deltagarna tävlar med sin personlighet och inte med sin hudfärg. De är de riktiga rasisterna som gör det till en grej.
2021-05-17, 02:20
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Å herrejävlar, Madde är förmodligen den bästa som finns för många! AD är som sagt inget att hänga i julgranen, hon kan definitivt få bättre än så. Hoppas hon får sina hälsningar senare, från Joel osv.

Hoppas också på det..Ännu bättre om Joel får komma in och peppa henne lite. Han var en riktig vän till henne och tröstade när hon mådde dåligt
2021-05-17, 02:26
Medlem
Citat:
Men exakt.. de har inte fattat att BB-deltagarna tävlar med sin personlighet och inte med sin hudfärg. De är de riktiga rasisterna som gör det till en grej.
Jävligt sant.
Fan det är inte hälsosamt att bli såhär förbannad mitt i natten, men är det något som triggar mig så är det att påstå jag är något jag inte är. Nardos och hennes crew är mer rasister än jag någonsin kommer bli.
2021-05-17, 02:59
Bannlyst
Omröstning i mammagruppen på Facebook.
Vem är din favorit?
Emelie 364
Tanja 204
Simon 170
Nardos 94
Judith 59
Madde 44
Pedram 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera