Han kommer att sväva om han slår ut Madde! Jag orkar varken höra eller se på Pedram längre och jag vet att stannar han så kommer han frodas tillsammans med sin lilla familj och jag vill bara täppa igen truten på honom. Its over! Bye Bye Pedram. De som inte vill se Judith eller Nardos i en final t.ex måste ju vilja ta ut Pedram! Känns som att de är väldigt låsta i sin lojalitet mot varandra och det kommer visa sig ännu mer tror jag. Åker Madde ut imorrn så kommer Pedram antagligen nå finalen, den enda som då vill ha ut honom är ju Emelie. Tack vare Maddes poäng på Pedram så har vi honom.
Hoppas verkligen att tittarna kommer få mer makt av de vi vill rösta ut härnäst. Alla borde vara nominerade i veckan så vi får sålla ut agnarna från vetet så att säga.
Håller med dig totalt. Jag har heller aldrig kollat PH och hade heller inte en susning om vem hon var.
Gillade henne direkt men var övertygad om att hon fejkade.
"Sådär jävla gullig och härlig kan man ju bara inte vara, inom två veckor spricker masken." Tänkte jag surt och avundsjukt.
Jag hade fett fel (som vanligt) men det är jag jävligt glad för. Tanja är underbar och jag har ingenting emot ifall hon sopar hem årets BB. Heja Tanja!
MVH/Gnomegirl.
Jaaa, och det verkar verkligen som att hon är så härlig. Också efter man såg hennes mamma och syster så kändes det ännu mer äkta. :-)
Håller med dig totalt. Jag har heller aldrig kollat PH och hade heller inte en susning om vem hon var.
Gillade henne direkt men var övertygad om att hon fejkade.
"Sådär jävla gullig och härlig kan man ju bara inte vara, inom två veckor spricker masken." Tänkte jag surt och avundsjukt.
Jag hade fett fel (som vanligt) men det är jag jävligt glad för. Tanja är underbar och jag har ingenting emot ifall hon sopar hem årets BB. Heja Tanja!
MVH/Gnomegirl.
Haha, ja man är lite avundsjuk över att hon kan vara så positiv. Önskar jag hade hälften av hennes klokhet & glädje, och då är jag dubbelt så gammal. Tanja både bör & ska vinna detta.
Haha, ja man är lite avundsjuk över att hon kan vara så positiv. Önskar jag hade hälften av hennes klokhet & glädje, och då är jag dubbelt så gammal. Tanja både bör & ska vinna detta.
Håller också med till viss del.
MEN! Hur kul hade det varit att se programmet om alla var som Tanja?
Hon tillför ju egentligen ingenting. Mer än att vara positiv o glad 24/7.
Håller också med till viss del.
MEN! Hur kul hade det varit att se programmet om alla var som Tanja?
Hon tillför ju egentligen ingenting. Mer än att vara positiv o glad 24/7.
Hon peppar andra, ler & skrattar och är lite knasig. Ingen av de andra ger så hjärtligt stöd till de andra som hon.
Bara kolla tårtincidenten så har du hennes personlighet som i en liten ask. Hur kan man inte gilla det.
Hon peppar andra, ler & skrattar och är lite knasig. Ingen av de andra ger så hjärtligt stöd till de andra som hon.
Bara kolla tårtincidenten så har du hennes personlighet som i en liten ask. Hur kan man inte gilla det.
Håller helt med dig.
Men anser ändå att Simon är lika mycket värdig. Han har också visat sitt "rätta jag".
För att vara värdig vinnare så behöver man inte varit konstant positiv osv,enligt mig.
Det bästa ikväll är att Nardos inte fick något besök. Helvete så skönt att se henne våndas över att andra kanske är mer populära än henne. Reality check!
Det är faktiskt helgalet att inte Nardos fick den räkmackan också...
Därför tror jag nästan att de kastar in besök imorgon också för att överraska BBs egna prinsessa
Håller helt med dig.
Men anser ändå att Simon är lika mycket värdig. Han har också visat sitt "rätta jag".
För att vara värdig vinnare så behöver man inte varit konstant positiv osv,enligt mig.
Ett krystat Mmmhhiihooheee kom från mig nu, jag har haft svårt för Simon sen första veckan. Han är absolut en skön & rolig snubbe, men det är för mkt ups and downs för mig. Jag ser honom gärna som en god tvåa.
Det är faktiskt helgalet att inte Nardos fick den räkmackan också...
Därför tror jag nästan att de kastar in besök imorgon också för att överraska BBs egna prinsessa
Känns som en kväll där produktionen försökte visa att de inte favoriserar Nardos...men som du säger, det kommer nog imorgon.