Citat:
Ursprungligen postat av
ziggarillen
Jag skulle inte ha något emot Emelie om jag var tvingad att bo där. Gillar när folk är raka och inte fjäskar på ett falskt vis. Där visade Emelie styrka och hon har fått mycket skit av dom som inte förstår att dom andra hycklar endast. Avskyr när dom kallar varann bror och syster, när dom bedyrar hur mycket dom älskar varandra efter 2 veckors bekantskap och gråter floder för att dom röstat ut en kandidat som är där av samma orsak. Äcklas när dom bedyrar sin kärlek till varandra och säger sig helst aldrig vilja lämna huset. Rävar hela bunten medan Emelie varit uppriktig.
Håller med dig om det mesta men när det kommer till Emelie går vpra åsikter isär.
Hade hon varit så rak och rätt fram som hon säger hade hon redan lämnat huset som hon hotat göra flera gånger när det går henne emot.
Det tar mig också emot och säga att när både Nardos och Pedram höjt rösten och svarat upp mot hennes gnäll har hon förlorat på att hon börjar böla och inte kan stå upp när det väl gäller.
Då blir det 2 timmar i sängen dom gäller istället för att verkligen försöka lösa konflikter.
I övrigt håller jag helt med dig angående systrar, brödrar, fruarsnacket.
Det hör hemma i orten, Eritrea och Teheran inte I BB 2021
Hur Nardos dessutom ska förklara sin homofobi för Joel på utsidan blir ju högst intressant...