2021-05-17, 00:55
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså jag har varit så JÄVLA säker hela säsongen på att Tanja kommer vinna skiten, tills förra veckan. Jag vet fan inte om hon vinner längre?! Är dock liv-jävla-rädd för att Nardos ska stå där ensam kvar i huset nästa måndag.

Det får fan inte ske. Vem som helst men inte hon. Pedram räknar jag inte ens med för han ryker imorgon.
Nej Tanja måste vinna!
2021-05-17, 00:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Popcorn76
Jag sa att hudfärg inte spelar någon roll, förstår inte vart du vill komma?

Det var en kommentar på det du ursprungligen kommenterade. Inte din åsikt, hur hänger du inte med?
2021-05-17, 00:57
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Det var en kommentar på det du ursprungligen kommenterade. Inte din åsikt, hur hänger du inte med?
Vad var det jag "ursprungligen kommenterade"?
2021-05-17, 00:58
Medlem
Mardrömmen vore ju om Emöli vinner. SNÄLLA låt det inte ske!
2021-05-17, 00:59
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Alltså jag har varit så JÄVLA säker hela säsongen på att Tanja kommer vinna skiten, tills förra veckan. Jag vet fan inte om hon vinner längre?! Är dock liv-jävla-rädd för att Nardos ska stå där ensam kvar i huset nästa måndag och har vunnit millen.

Det får fan inte ske. Vem som helst men inte hon. Pedram räknar jag inte ens med för han ryker imorgon.
Jag tror Tanja hade vunnit om det bara var 3 i final men nu är det 4 och Simon borde komma dit. Rösterna kommer fördelas mellan dem då samma människor gillar dem. Jag önskar att Tanja hade vunnit men i slutändan så bryr jag mig bara om att den vidriga tjejen Nardos inte får miljonen.
2021-05-17, 01:03
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Alltså jag har varit så JÄVLA säker hela säsongen på att Tanja kommer vinna skiten, tills förra veckan. Jag vet fan inte om hon vinner längre?! Är dock liv-jävla-rädd för att Nardos ska stå där ensam kvar i huset nästa måndag och har vunnit millen.

Tror inte det, måste ju trots allt finns nog med vanliga vuxna, intelligenta människor som fortfarande ser på detta program och avskyr den vedervärdiga lilla gaphalsen?

Vinner Nardos då betyder det ju helt enkelt, att merparten som röstar är korkade och fanatiska småtjejer från förorten.

Är det så jävla illa så....fuck it. Är ju ändå inte på liv och död, och egentligen ett ganska passande sinnessjukt slut på ännu en patetisk säsong.
2021-05-17, 01:05
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag tror Tanja hade vunnit om det bara var 3 i final men nu är det 4 och Simon borde komma dit. Rösterna kommer fördelas mellan dem då samma människor gillar dem. Jag önskar att Tanja hade vunnit men i slutändan så bryr jag mig bara om att den vidriga tjejen Nardos inte får miljonen.
Nej, vem som helst utom Nardos. Helst Tanja, hon förtjänar det mest.
2021-05-17, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tror inte det, måste ju trots allt finns nog med vanliga vuxna, intelligenta människor som fortfarande ser på detta program och avskyr den vedervärdiga lilla gaphalsen?

Vinner Nardos då betyder det ju helt enkelt, att merparten som röstar är korkade och fanatiska småtjejer från förorten.

Är det så jävla illa så....fuck it. Är ju ändå inte på liv och död, och egentligen ett ganska passande sinnessjukt slut på ännu en patetisk säsong.
Jag är inte heller lika säker på att Tanja vinner längre. Tror Emelie kan ha en bra chans också. Hon verkar ha jävligt stort stöd. Tror det står mellan dom två.
Nardos-sekten kommer inte räcka till när det väl gäller. Hon blir 3a.
2021-05-17, 01:11
Medlem
Popcorn76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Jag är inte heller lika säker på att Tanja vinner längre. Tror Emelie kan ha en bra chans också. Hon verkar ha jävligt stort stöd. Tror det står mellan dom två.
Nardos-sekten kommer inte räcka till när det väl gäller. Hon blir 3a.
Hoppas du har rätt. Hoppas på Tanja men kan leva med Emelie, absolut inte Nardos.
2021-05-17, 01:12
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Jag hade ingen aning om vem Tanja var innan hon klev in i BB, så I don't give a fuck att hon varit med i PH som jag inte sett. Man kan hursom inte fejka i evigheter. Hon är den mest godhjärtade jag iaf sett i tv senaste 30 åren.

Håller med dig totalt. Jag har heller aldrig kollat PH och hade heller inte en susning om vem hon var.
Gillade henne direkt men var övertygad om att hon fejkade.

"Sådär jävla gullig och härlig kan man ju bara inte vara, inom två veckor spricker masken." Tänkte jag surt och avundsjukt.

Jag hade fett fel (som vanligt) men det är jag jävligt glad för. Tanja är underbar och jag har ingenting emot ifall hon sopar hem årets BB. Heja Tanja!

MVH/Gnomegirl.
2021-05-17, 01:12
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen

Jag skulle tolka det som att TV4 själv bluffar och att det inte ens räknas några röster om gaphalsen vann. Inte en chans att svenska tittare skulle rösta på henne men med tanke på hur mycket sossar och miljöpartister som springer omkring så finns det en möjlighet. Batikhäxorna är en säker grupp som suktar på Pedram men när han ryker imorgon så väljer dom vrålapan.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-17 kl. 01:15.
2021-05-17, 01:13
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thequeenofthehouse
Så många tjejer som står på KÖ efter dennis!!
Att han har hållit k++en i byxorna,,,låter alldeles för bra för att va sant!!

INTE förvånad att han får mycket erbjudanden så att säga Herre vilken man! <3
Manliga sköna glada snubbar med humor OCH testosteron som även inte är rädda för att visa känslor växer inte på träd. Dessutom är han tall dark and handsome

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in