2021-05-16, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somsolklar
Varför så långsint Moder? Du vet att du vill! Rösta på Emelie nu, haha.

Usch ja! Låt inte en positiv dag förändra de ni gillat genom hela säsongen!
2021-05-16, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Hon har tydligen fått en panikattack för 13 minuter sen enligt hennes insta så kan dra ut på tiden
Låter ju sådär lämpligt att släppa in henne om hon precis haft en panikattack. Har vi fått det bekräftat innan att hon kommer in idag?
2021-05-16, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Det var verkligen helt underbart. Var inte beredd att jag skulle bli så rörd.

Hoppas han omgående fick klipp skickat till sig när Emelie säger att hon också är kär.

Förälskelse är vackert, men går över haha, de får njuta så länge det varar

Inte jag heller det var riktigt känslosamt. Ramlade nästan ur soffan.

Tack för att du tog ner mig på jorden xD du har så rätt. Må de vara lyckliga i sin söta förälskelse
2021-05-16, 21:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast det är inte i närheten av att hon pratade ner honom både inför honom och inför andra konstant, att hon gaslightade och guilttrippade honom, att hon projicerade sin osäkerhet på honom, spelade på hans känslor för henne osv. Det är inget PROBLEM för mig att jag inte förlåter henne, jag har ingenting emot att ha samma känslor gentemot henne i en vecka till. Men nej, folk som psykiskt misshandlar har en särskild plats hos mig – och inte på ett bra sätt.

I min värld så är ordet Douchebag ungefär
lika illa klingande som Bitch. Det var det de kallade varandra. Dennis sa ju med att Emelie inte hade någon framtid så jo de är nog lika illa kålsupare båda två. Vilken tur att det varken är upp till dig eller mig om de är värda varandra eller inte!
2021-05-16, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pikapi
Jag ser bara Emelie som en vinnare av bb. Hon har varit sig själv, hon står för hon är bitter. Hon fejkar inte och sitter och är positiv o glad hela dagarna! Hon är den som gett oss mest underhållning, kärlek. Utan henne detta året hade bb varit dött. Hon har varit med i bråk men för mesta delen skött som snyggt och verkligen varit lugn (ex igår på honesty live när Nardos hoppade på henne antagligen pga avundsjuka men Emelie behöll lugnet).

Ser ofta många som klankar ner på Emelies personlighet, antagligen för de ej förstår henne. Jag förstår henne o hennes personlighet till 100, såååp Emelie - kamma hem miljonen nu!

Nä Tanja!
2021-05-16, 21:12
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Nä peddo borde stanna så madde kan hitta sin kärlek med Adrian. Kommer vara noll action under veckan om peddo åker hem, det vet alla. Han kommer inte vinna men lite underhållning tar jag före än någon som gör noll

Där tänker vi olika då jag anser att Pedram inte har bidragit varken till gruppen eller underhållning och alla de temaveckor som han spridit dålig energi och negativitet pga bitterhet och självömkan. Nej då tittar jag hellre på Madde som ändå har lite självbevarelse och ödmjukhet. Simon är den som står för underhållningen och Pedram ser jag som en bystander och det är dags för honom att åka ut!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Hon sitter och berättar boken Genom dina ögon. En total spoiler
Tack för svaret! Somnar av det här, så totalt tråkigt.
Medlem
Luften har rensats mellan Emelie och Tanja haha.

Som nån skrev nu är det beppes godnattsaga. Simon var det väl som insisterade på att de skulle lägga sig ner och mysa tillsammans. Söt-Simpa.
2021-05-16, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Låter ju sådär lämpligt att släppa in henne om hon precis haft en panikattack. Har vi fått det bekräftat innan att hon kommer in idag?

Ja hon sa tidigare att hon skulle in
2021-05-16, 21:13
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Nä du, det mötet är bland det tramsigaste jag sett.
Tror nog du klämde fram en liten tår...
2021-05-16, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Tror nog du klämde fram en liten tår...

Det är för fan TV allt är fake, den relationen varar nog 1 vecka.
2021-05-16, 21:15
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det är ingen riktigt panikattack. Hon skrev det på en bild tagen genom ett bilfönster. Hon menar nog mer att hon är nervös för att hon är på väg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in