Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Du tar upp flera frågor. För att svara på den sista först: självfallet finns det etniska svenskar. Jag är själv etnisk svensk och har alltid tyckt att det är komiskt när obildade människor förnekar vår existens.
Men det finns även svenskar som inte nödvändigtvis betraktar sig som etniska svenskar (samer, romer, invandrare som integrerats i det svenska samhället) och de är lika goda svenskar som vi etniska svenskar. För mig är nämligen nationen och solidariteten med andra medborgare det viktiga, inte etniciteten. Svensk är du om du solidariserar dig med Sverige och andra svenskar och i slutändan är beredd att kämpa och dö för vår frihet.
Vem hade du tänkt dig att vi ska kriga mot? Våra värsta fiender har redan invaderat och finns spridda i förorterna. De är dem jag och många med mig vill ha ut. Helst med fredliga medel förstås.
Sedan är du mer än lovligt naiv om du tänker dig att gängkrigaren Abdi, våldtäktsmannen Abdullah eller IS-sympatisören Muhammed skulle sluta upp sida vid sida med hemvärnsgubbarna om ryssen anfaller. De här människorna kommer aldrig att bli lojala mot Sverige. Vore det inte bättre för alla parter om de mest dysfunktionella invandrarna kunde förmås att återvända till sina hemländer?
Massinvandringen av muslimer (och andra svårintegrerade grupper) är utan tvekan det mest omvälvande som hänt Sverige. Alla krigen, landförlusterna, svältkatastroferna och epidemierna går inte att jämföra. De förändrade inte Sverige i grunden. Nu är svenskarna på väg att bli minoritet i sitt eget land. När så sker kommer Sverige inte att vara Sverige längre. Du talar om frihet. Redan nu är svenskarnas frihet rejält kringskuren på grund av den kriminalitet som massinvandringen givit upphov till. Kvinnor kan inte röra sig fritt i samhället längre. Det är fullständigt oacceptabelt.
Återvandring behöver inte innebära att välintegrerade invandrare ska ut. Människor som försörjer sig själva och respekterar det svenska sättet att leva ska självklart få stanna. Men illegala som fått avslag på asylansökan och vägrar att resa hem, s.k. gatubarn från Nordafrika, överåriga afghanska ynglingar, dömda kriminella, personer med terroristkopplingar, individer som i åratal levt på bidrag och inte lärt sig svenska, människor som ljugit och fuskat sig in i landet o.s.v. De ska ut. På köpet kommer även de värsta problemen med islam att försvinna, eftersom de flesta välintegrerade muslimer är sekulära.