Citat:
De videorna får gärna vara kvar, det rör mig inte i ryggen. Men jag vill ej ha kvar videos som jag inte kan stå för, vem vill det?
Kan du ge mig ett konkret exempel på när jag raderat en video som länkats här för att det varit lögn? Snarare har jag gjort det för att jävlas på alla sätt jag kan 🤷♂️
Hänger jag i tråden säger jag det, hänger jag inte i tråden så säger jag även det.
Det är svårt att ge respons när
Man inte är varse vad som skrivs eller händer i tråden? Nu är jag här o h är med i matchen ju, varför skulle jag annars skriva nu och inte tidigare?
Kan du ge mig ett konkret exempel på när jag raderat en video som länkats här för att det varit lögn? Snarare har jag gjort det för att jävlas på alla sätt jag kan 🤷♂️
Hänger jag i tråden säger jag det, hänger jag inte i tråden så säger jag även det.
Det är svårt att ge respons när
Man inte är varse vad som skrivs eller händer i tråden? Nu är jag här o h är med i matchen ju, varför skulle jag annars skriva nu och inte tidigare?
Jag hade slutat skriva i denna tråd och önskat dig lycka till, men nu kommer du in själv och rent av förnekar fakta. 1 video som du tog bort ganska fort efter att vi prata om den här, var videon där du sitter i sängen och säger "det Therese tjänar på 6 månader tjänar jag på en månad, säg inget annat" denna video utspelade sig 2018, du deklarerade 88k på hela året då och företaget du körde tuben genom hade en omsättning på 121k. Therese tjänade det året ~250k, så det var ju konstigt att du tjänade mer då?. Apropo att du sagt att du kommer från en släkt som är känd för sitt företagande, är en rant som du lagt upp på Instagram, som jag har sparad på datorn, du är jävligt packad och sitter och röker i mörkret och drar den rövaren. Det fanns många videos där du dragit upp summor som är helt tagna ur luften. Och det är din egna ord som inte har gått att styrka när man kollat med skatteverket och dina deklarationer.