2021-05-12, 20:32
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexxHooker
De videorna får gärna vara kvar, det rör mig inte i ryggen. Men jag vill ej ha kvar videos som jag inte kan stå för, vem vill det?
Kan du ge mig ett konkret exempel på när jag raderat en video som länkats här för att det varit lögn? Snarare har jag gjort det för att jävlas på alla sätt jag kan 🤷‍♂️
Hänger jag i tråden säger jag det, hänger jag inte i tråden så säger jag även det.
Det är svårt att ge respons när
Man inte är varse vad som skrivs eller händer i tråden? Nu är jag här o h är med i matchen ju, varför skulle jag annars skriva nu och inte tidigare?

Jag hade slutat skriva i denna tråd och önskat dig lycka till, men nu kommer du in själv och rent av förnekar fakta. 1 video som du tog bort ganska fort efter att vi prata om den här, var videon där du sitter i sängen och säger "det Therese tjänar på 6 månader tjänar jag på en månad, säg inget annat" denna video utspelade sig 2018, du deklarerade 88k på hela året då och företaget du körde tuben genom hade en omsättning på 121k. Therese tjänade det året ~250k, så det var ju konstigt att du tjänade mer då?. Apropo att du sagt att du kommer från en släkt som är känd för sitt företagande, är en rant som du lagt upp på Instagram, som jag har sparad på datorn, du är jävligt packad och sitter och röker i mörkret och drar den rövaren. Det fanns många videos där du dragit upp summor som är helt tagna ur luften. Och det är din egna ord som inte har gått att styrka när man kollat med skatteverket och dina deklarationer.
Citera
2021-05-12, 20:38
Medlem
Citat:
Klocka för 15 papp har jag väl aldrig sagt?
Jag kom väl ut i dagarna efteråt och sade som det var, att jag var full och visste inte ens vad jag svamlade om, vilket är uppenbart för precis alla som ser videon.
Hundratusentals kronor i månaden?
Det har jag aldrig sagt, länka i sådana fall.
ALLA mina raderade videos är reuploadade och jag har inte ens besvärat mig med att ens försöka få bort dom.
Jag vet däremot att jag NÅGON MÅNAD för flera år sedan sade att det gick bra, och då fick det mycket bra, och under någon månad tror jag till och med att jag drog in över 100k, MEN, som jag skrev innan så vänder ni och vrider och får det till att jag sagt att det är min lön?
Vad man lyckas generera ett bolag och vad man tar ut i lön är
Väl inte samma sak?
Om en säljare lyckas dra in 1.000.000 till en firma en viss månad, innebär det att han har det som lön då?
Det är ju något NI hittar på, så jag kan tyvärr inte svara för det här.
Just nu tar jag ut typ 2-3.000 i lön, vilket inte blir ens ett par hundra tusen om året haha, snarare typ 20-30k.

Detta är ständigt återkommande, är ni på riktigt?
Saker a du pratar om här sade jag 2018, det är alltså 3 år sedan, hur är det ens relevant i Maj 2021?
Hunden däremot var ren jävla båg, jag drog in typ 200 spänn men skämdes för det dåliga resultatet och sade aldrig hur mycket jag fått ihop.
Men även hunden är gammert, närmare 4 år sedan.
Här verkar ni ju tro att det fortfarande är 2017/2018?

Det är jag som är anledningen till att min tråd går varm, då jag genererat trafik hit och till och med LÄNKAT hit, i hur många videor som helst under en tid det dessutom gick bra med visningarna.
Jag gjorde till och med videor dedikerade till att enbart bemöta saker i tråden lixom, så sluta var så klappa dig själv på axeln och släpp just den saken nu.
Skryter, om vad?
Grisig har jag absolut varit, säger inte emot dig där.
Gör det svårt för mig själv har jag allt gjort, säger inte emot dig där heller.
Men lögnerna får stå för er, tills du redogör och redovisar för vad som är lögn och varför.

Klart som fan ni tror jag ljuger när JAG i min ände säger en sak, som ni sedan tar hit och spinner ihop något annat av, då läser du här, ser min video och ser ju att något inte går ihop, och då tar ni för givet att det är jag som är lögnaren, för anonyma personer på ett anonymt forum vet ju såklart alltid bäst. 🤷‍♂️

Nu ska vi bryta ned det här steg för steg.

Klockan, ja du var full. Och? Du är en vuxen människa som valde att säga att din klocka kostade 15 papp och i ditt fulla tillstånd tänkte du väl kanske att det var en bra idé men du tänkte inte pga alkoholen på att priset på festinaklockor är en googling bort. Det här var en period där du vitt och brett berättade om dina höga inkomster, kostnader på bilar, hur framgångsrik du var, och så vidare. Det var inget fyllesvammel, mannen. Det var modus operandi för dig i ditt liv vid den här tiden att överdriva om vilken fräsare du var.

Varför ifrågasätter du att du hävdade att du tjänade hundratusentals kronor i månaden? Det var precis vad du gjorde. Du stod och radade upp "jag tjänade den här summan på reklamintäkter, den här summan på samarbeten, den här summan på det och det". Jaja, någon månad var det 80, någon månad var det 100, kontentan är densamma. Du hävdade att du tjänade mer än Therese gör på ett halvår på en månad vid ett flertal tillfällen. Återigen, öppet på din kanal. Sen gnäller du för att folk ifrågasätter dig. Som sagt, det är du som väljer att ta upp det på din kanal, du får ta att folk har en åsikt.

Det spelar ingen roll att det var några år sedan mannen. Du har inte visat särskilt mycket att du förändrats som person.
Citera
2021-05-12, 20:41
Medlem
Citat:
Såfort någon skickar en print till mig att en video länkats har jag gjort den privat, ja.
Varför?
För att jävlas, precis som jag skrev, men det spelar verkligen ingen som helst roll vad jag säger, i den här tråden KAN jag inte vinna, för vad jag än säger så har ni bestämt att såhär skall det vara, alltså har jag förlorat innan det ens börjat 🤷‍♂️
Jag har löst tråden hela dagen idag, o h också bemött saker.
Nu får du väl ändå för fan ge dig?
Du kan väl inte sitta och TRO en massa saker på ren jävla måfå och när du får ett svar så godtas inte det, utsn herr anonym främling skall ändå tala om för mig varför han på distans vet allt om mig o h jag bara ljuger och dravlar? Kom igen.
För det skall ägas vidare istället tills det är övermänskligt mycket text och meddelanden för mig att svara på om det skall bli någon kväll med familjen. Även om jag läste tråden i smyg o h sade att jag inte gjorde det, hur fan spelar det någon som helst roll för någon i något sammanhang någonsin?

Du får gärna försöka övertyga mig om att du inte ljuger om att du inte läser din flashbacktråd. Jag är inte övertygad.
Citera
2021-05-12, 20:42
Medlem
Viper08s avatar
Citat:
Klocka för 15 papp har jag väl aldrig sagt?

Detta är ständigt återkommande, är ni på riktigt?
Saker a du pratar om här sade jag 2018, det är alltså 3 år sedan, hur är det ens relevant i Maj 2021?
Hunden däremot var ren jävla båg, jag drog in typ 200 spänn men skämdes för det dåliga resultatet och sade aldrig hur mycket jag fått ihop.
Men även hunden är gammert, närmare 4 år sedan.
Här verkar ni ju tro att det fortfarande är 2017/2018?

Asså är du på riktigt? Jo du sa "det här är en klocka jag köpt för 15 papp, en festina (stavning?) inte rolex" exakt så sa du, videon ligger uppe som reupload.

Du har flera gånger sagt "jag drog ihop pengar till hunden på ett fucking dygn" sen har du sagt att det knappt var 4-5 tusen, du har även sagt att pengarna ligger undanstoppade på ett konto som heter "hund swish" som ska användas när det är dags,... Känns rätt b att skapa ett konto för 200 kr. Det blir svårt att hålla reda på alla lögner va? Nu har du ju gjort det jävligt bekvämt för dig och gjort dem flesta av dessa videos privata så länka kan jag tyvärr inte göra, förutom till videon i bilen där du röker och snackar om klockan.

Jim kanske har rätt om dig ändå, det tog bara lite längre tid för han att inse det som vi redan insett här på fb.
Citera
2021-05-12, 20:48
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Så var det även innan och under tiden du började med yt, detta har du själv sagt i en video, tycker du det är schysst mot din fru att hon ska behöva dra hela lasset själv medans du går hemma och låtsasjobbar?

Ursäkta men vem fan är du och vart kommer du in i bilden inom våra 4 väggar?

Citat:
Det här har du visst sagt i en av dina videos, men som vanligt kan du ju aldrig äga dina lögner det är därför det är vi på flashback som ljuger och är dum i huvudet när du inte får medhåll för dina självbedrägerier.

Vet inte vad av allt du syftar på, men antagligen de 100.000 eller?
Isf så stämmer det absolut, men inte hela vägen.
Som jag alltid sagt men ingen lyssnat: jag sade ”dragit in” inte ”tagit ut i lön”, lär er skillnaden så vi 3 år senare kanske kan vandra vidare ifrån detta och haka upp oss på något nytt.

Min teori: jag har börjat ta tag i mitt mående, accepterat det, och börjat kämpa för att må bättre och har slutat tabba mig och ej gjort kaos på tuben på flera år.
Ni inser detta och har ingenting försökt att gå på, därför går vi fortfarande runt i samma spår 3 år senare, trots att ingenting utav det ens är relevant för någon 2021, annat än er då, uppenbarligen.

Citat:
Det är just därför jag hellre pratar om dig än med dig, du har levt i förnekelse ända sedan högstadiet och kommer göra hela livet, precis som du genomskådar din pappas lögner genomskådar vi dig.

Genomskådar mig?
Ni har ju för fan gjort en helt egen Rask som lever parallellt med er i 2017-2018 där ni verkar bo, som ni fortsätter att smutskasta, för jag lever inte i 2017/2918 som ni gör.
Vad är det du har genomskådat menar du?
Jag kan ju för fan inte bli naknare och ärligare, men svaren ni får är inte dom ni vill ha, så då skapar ni er egna parallella sanning.
Som sagt, i can’t win... 🤷‍♂️

Citat:
Jag hoppas ändå det går bra för dig Rask men tycker du måste komma ner på jorden och skaffa ett vanligt jobb, du måste ha en fast inkomst redan för ett år sedan, är vad Magnus från lyxfällan skulle sagt till dig, du måste släcka bränder, betala skulder och börja pensionsspara, du ska inte lägga dina sista småpengar på nån galen affärsidé igen.

Oavsett vad du tycker så lever du ju inte med mig, eller hur?
Har du då någon som helst rätt att yttra ett ord om hur jag väljer att leva mitt eget liv?
Komma ned på jorden?
Jag är nere på jorden, har inga orimliga mål eller krav alls, det är återigen ni som byggt upp en egen grej här, där jag är grandios och någon jag inte ens är?
Det vore ju konstigt att alla mina vänner och all min familj och alla dom faktiskt känner mig hade mig kvar i sitt liv om jag vore den ni tror att jag är eller den ni VILL att jag skall vara.

Citat:
Du kan styra upp parfymhistorian vid sidan om ditt vanliga jobb när du har kapital sparat, man lägger inte alla ägg i samma korg.

Parfymhistoria?
Tanken är att Parfymerna bara kommer vara en bråkdel av sortimentet.
Det finns saker som ni inte vet, saker som jag inte berättat för NÅGON, ha det med i era ekvationer om varför jag agerar som jag gör när ni tror att jag mytar och ljuger.
Saker som jag ABSOLUT I N T E kommer dela här ens om någon erbjuder mig en väska med kontanter.
Men det är väl även det en lögn? Haha wow, energin bara försvinner världens väg av att hänga här.
Nu kommer jag spendera tid med mina barn tills läggning, sedan kikar jag in här efter drajvrncmed brorsan.
Men redan nu kan jag ju säga att kommer det överväldigande många och långa meddelanden med vägg av text kommer jag inte ens försöka svara på det, det är ju ett projekt att avsätta timmar för då jag skriver slött som fan.
Citera
2021-05-12, 20:55
Medlem
Citat:
Ursäkta men vem fan är du och vart kommer du in i bilden inom våra 4 väggar?

Vet inte vad av allt du syftar på, men antagligen de 100.000 eller?
Isf så stämmer det absolut, men inte hela vägen.
Som jag alltid sagt men ingen lyssnat: jag sade ”dragit in” inte ”tagit ut i lön”, lär er skillnaden så vi 3 år senare kanske kan vandra vidare ifrån detta och haka upp oss på något nytt.

Min teori: jag har börjat ta tag i mitt mående, accepterat det, och börjat kämpa för att må bättre och har slutat tabba mig och ej gjort kaos på tuben på flera år.
Ni inser detta och har ingenting försökt att gå på, därför går vi fortfarande runt i samma spår 3 år senare, trots att ingenting utav det ens är relevant för någon 2021, annat än er då, uppenbarligen.

Genomskådar mig?
Ni har ju för fan gjort en helt egen Rask som lever parallellt med er i 2017-2018 där ni verkar bo, som ni fortsätter att smutskasta, för jag lever inte i 2017/2918 som ni gör.
Vad är det du har genomskådat menar du?
Jag kan ju för fan inte bli naknare och ärligare, men svaren ni får är inte dom ni vill ha, så då skapar ni er egna parallella sanning.
Som sagt, i can’t win... 🤷‍♂️

Oavsett vad du tycker så lever du ju inte med mig, eller hur?
Har du då någon som helst rätt att yttra ett ord om hur jag väljer att leva mitt eget liv?
Komma ned på jorden?
Jag är nere på jorden, har inga orimliga mål eller krav alls, det är återigen ni som byggt upp en egen grej här, där jag är grandios och någon jag inte ens är?
Det vore ju konstigt att alla mina vänner och all min familj och alla dom faktiskt känner mig hade mig kvar i sitt liv om jag vore den ni tror att jag är eller den ni VILL att jag skall vara.

Parfymhistoria?
Tanken är att Parfymerna bara kommer vara en bråkdel av sortimentet.
Det finns saker som ni inte vet, saker som jag inte berättat för NÅGON, ha det med i era ekvationer om varför jag agerar som jag gör när ni tror att jag mytar och ljuger.
Saker som jag ABSOLUT I N T E kommer dela här ens om någon erbjuder mig en väska med kontanter.
Men det är väl även det en lögn? Haha wow, energin bara försvinner världens väg av att hänga här.
Nu kommer jag spendera tid med mina barn tills läggning, sedan kikar jag in här efter drajvrncmed brorsan.
Men redan nu kan jag ju säga att kommer det överväldigande många och långa meddelanden med vägg av text kommer jag inte ens försöka svara på det, det är ju ett projekt att avsätta timmar för då jag skriver slött som fan.

Rask, man har faktiskt all rätt att ha åsikter om hur du lever ditt liv. Det måste du också acceptera. Att du väljer att göra ditt privatliv offentligt underlättar också för folk att bilda sig en åsikt om hur du lever ditt liv. Du kan ju faktiskt välja att inte berätta om allt du har på gång om du nu blir så upprörd över att folk har en negativ åsikt om dina vanor. Det står dig faktiskt helt fritt.
Citera
2021-05-12, 20:56
Medlem
AlexxHookers avatar
Asså är du på riktigt? Jo du sa "det här är en klocka jag köpt för 15 papp, en festina (stavning?) inte rolex" exakt så sa du, videon ligger uppe som reupload.

Svar: jag sade ju alldeles nyss att jag var packad o h inte hade koll på läget eller hur? Vilket du ser klart och tydligt om du tittarfrågor videon.

Du har flera gånger sagt "jag drog ihop pengar till hunden på ett fucking dygn" sen har du sagt att det knappt var 4-5 tusen, du har även sagt att pengarna ligger undanstoppade på ett konto som heter "hund swish" som ska användas när det är dags,... Känns rätt b att skapa ett konto för 200 kr. Det blir svårt att hålla reda på alla lögner va? Nu har du ju gjort det jävligt bekvämt för dig och gjort dem flesta av dessa videos privata så länka kan jag tyvärr inte göra, förutom till videon i bilen där du röker och snackar om klockan.

Svar: jag svarade ju precis nyss på varför jag sade att jag drog pengarna, leta upp mitt meddelande.
Anledningen till det var för att verz var nära att exposa min lögn, så jag döpte om ett konto och bad brorsan swisha mig 15k till en screenshot som jag senare swishade tillbaka då jag ej hade så mycket själv.
Men oavsett vad, hunden är ju för fan sommaren 2016/2017, hur är det aktuellt maj 2021?

Jim kanske har rätt om dig ändå, det tog bara lite längre tid för han att inse det som vi redan insett svar: då kan det vara 🤷‍♂️ Jag har ingen aning då han inte svarar mig.
Men vi sågs en 5-6 gånger, han var här och drack öl med mig o Bente och några kompisar, sedan har han varit här några gånger utöver det och kontakten har varit allt annat än frekvent.
Hur kommer det sig att mina privata barndomsvänner, men även Doris o Cristian som jag pratar med 7 dagar i veckan morgon till kväll fortfarande är mina vänner?
Kan vi leva i 2021 från och med nu?
Och i ärlighetens namn så SPYR jag rakt ut om jag får höra saker jag gjort förr som inte har någon som helst relevans idag.
Senast redigerad av AlexxHooker 2021-05-12 kl. 21:04.
Citera
2021-05-12, 21:04
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viper08
Jag hade slutat skriva i denna tråd och önskat dig lycka till, men nu kommer du in själv och rent av förnekar fakta. 1 video som du tog bort ganska fort efter att vi prata om den här, var videon där du sitter i sängen och säger "det Therese tjänar på 6 månader tjänar jag på en månad, säg inget annat" denna video utspelade sig 2018, du deklarerade 88k på hela året då och företaget du körde tuben genom hade en omsättning på 121k. Therese tjänade det året ~250k, så det var ju konstigt att du tjänade mer då?. Apropo att du sagt att du kommer från en släkt som är känd för sitt företagande, är en rant som du lagt upp på Instagram, som jag har sparad på datorn, du är jävligt packad och sitter och röker i mörkret och drar den rövaren. Det fanns många videos där du dragit upp summor som är helt tagna ur luften. Och det är din egna ord som inte har gått att styrka när man kollat med skatteverket och dina deklarationer.

Har jag sagt så i mina egna ord så kan jag inte säga emot dig, men det är inget minne jag har.
Jag HAR sagt en gång att jag drog in strax över 100k, typ 120 elelr vad det var just den månaden, och det stämde?
Återigen så är vad man drar in och vad man tar ut i lön inte samma sak, alls, har jag uttryckt mig fel så ber jag hemskt mycket om ursäkt.
Jag har även i mina videor på tuben sagt att jag fick jordens jävla hybris runt 2017 2018, köpte massa fejksmycken, märkeskläder och trodde legit att jag var Logan Paul.

Oavsett historia så är det ju just historia, och inte aktuellt, kan vi snälla sluta diskutera det förgångna nu, och hålla oss till nutid?

NUTID, tack =)
Citera
2021-05-12, 21:07
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Rask, man har faktiskt all rätt att ha åsikter om hur du lever ditt liv. Det måste du också acceptera. Att du väljer att göra ditt privatliv offentligt underlättar också för folk att bilda sig en åsikt om hur du lever ditt liv. Du kan ju faktiskt välja att inte berätta om allt du har på gång om du nu blir så upprörd över att folk har en negativ åsikt om dina vanor. Det står dig faktiskt helt fritt.

Men om någon väljer att dela med sig om något de utsatts för, eller något de drabbats av, eller vad som helst, så väljer väl personen själv hur mycket man vill öppna upp sig och om man ens vill diskutera det själv?
Eller sitter man och hetsar och trycker på?
Det som upprör mig mest är inte att ni diskuterar det jag pratar om och har på gång, det som upprör mig är att det spekuleras om vad folk TROR händer mer som jag inte berättar, sedan har ett rykte blivit sanning och fan är lös.
Citera
2021-05-12, 21:09
Medlem
Citat:
Har jag sagt så i mina egna ord så kan jag inte säga emot dig, men det är inget minne jag har.
Jag HAR sagt en gång att jag drog in strax över 100k, typ 120 elelr vad det var just den månaden, och det stämde?
Återigen så är vad man drar in och vad man tar ut i lön inte samma sak, alls, har jag uttryckt mig fel så ber jag hemskt mycket om ursäkt.
Jag har även i mina videor på tuben sagt att jag fick jordens jävla hybris runt 2017 2018, köpte massa fejksmycken, märkeskläder och trodde legit att jag var Logan Paul.

Oavsett historia så är det ju just historia, och inte aktuellt, kan vi snälla sluta diskutera det förgångna nu, och hålla oss till nutid?

NUTID, tack =)

Du visar så bra med inläggen här idag att det här beteendet inte är någon dåtid utan du är fortfarande samma gamla skrävlare som du var när du satt och rökte i bilen och skröt om din klocka för typ 15 papp. "Festina heter den, inte Rolex"
Citera
2021-05-12, 21:11
Medlem
Citat:
Men om någon väljer att dela med sig om något de utsatts för, eller något de drabbats av, eller vad som helst, så väljer väl personen själv hur mycket man vill öppna upp sig och om man ens vill diskutera det själv?
Eller sitter man och hetsar och trycker på?
Det som upprör mig mest är inte att ni diskuterar det jag pratar om och har på gång, det som upprör mig är att det spekuleras om vad folk TROR händer mer som jag inte berättar, sedan har ett rykte blivit sanning och fan är lös.

Som sagt, du har faktiskt valt offentligheten själv. Jag skrev för någon dag sedan att det vore bra om du lärde dig att skita i vad andra tycker om dig om du vill nå någon form av framgång. Det här håller inte.
Citera
2021-05-12, 21:11
Medlem
AlexxHookers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Nu ska vi bryta ned det här steg för steg.

Klockan, ja du var full. Och? Du är en vuxen människa som valde att säga att din klocka kostade 15 papp och i ditt fulla tillstånd tänkte du väl kanske att det var en bra idé men du tänkte inte pga alkoholen på att priset på festinaklockor är en googling bort. Det här var en period där du vitt och brett berättade om dina höga inkomster, kostnader på bilar, hur framgångsrik du var, och så vidare. Det var inget fyllesvammel, mannen. Det var modus operandi för dig i ditt liv vid den här tiden att överdriva om vilken fräsare du var.

Varför ifrågasätter du att du hävdade att du tjänade hundratusentals kronor i månaden? Det var precis vad du gjorde. Du stod och radade upp "jag tjänade den här summan på reklamintäkter, den här summan på samarbeten, den här summan på det och det". Jaja, någon månad var det 80, någon månad var det 100, kontentan är densamma. Du hävdade att du tjänade mer än Therese gör på ett halvår på en månad vid ett flertal tillfällen. Återigen, öppet på din kanal. Sen gnäller du för att folk ifrågasätter dig. Som sagt, det är du som väljer att ta upp det på din kanal, du får ta att folk har en åsikt.

Det spelar ingen roll att det var några år sedan mannen. Du har inte visat särskilt mycket att du förändrats som person.

Oavsett om jag fick klockan i en jävla tuggummiautomat och jag ljög och sade att det var en submariner för 130.000, förstår jag inte varför mr/ms /Mr/mrs anonym blir tvärkränkt över det.

"Det här var en period där du vitt och brett berättade om dina höga inkomster, kostnader på bilar, hur framgångsrik du var, och så vidare. Det var inget fyllesvammel, mannen. Det var modus operandi för dig i ditt liv vid den här tiden att överdriva om vilken fräsare du var."

Om ni skall skriva med mig här vill jag också att ni läser det jag svarat andra, annars kommer mina tummar glöda innan jag är klar här.
Jag skrev ju för något inlägg sedan:
"Jag har även i mina videor på tuben sagt att jag fick jordens jävla hybris runt 2017 2018, köpte massa fejksmycken, märkeskläder och trodde legit att jag var Logan Paul."

Ändå konfronterar du mig med detta?
Vad fan skall jag göra nu då menar du, haha?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in