2021-05-11, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Utöver pengarna så får man något mer från detta jobb, vilken jävla insikt man får ändå, helt sjukt hur patetiska vissa av dessa män är, liksom sitter i chattarna och bara

"Men snälla kan du inte ta ett foto på din blöta fitta?"

som en 12-åring som bara

"Men mamma kan jag inte få ta en glass nu?"

Helt sjukt liksom

Sluta klaga eller byt jobb!

/Bbobbi från gurkans konto
2021-05-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Sluta klaga eller byt jobb!

/Bbobbi från gurkans konto

Inget klagande här inte 😂

Tycker bara det är så fascinerande hur gubbar osv. kan bli sådana jävla mesar så dom bönar och ber om att få en bild på en fitta och liknande, liksom kom igen 😂😂😂😂😂
2021-05-11, 19:29
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stuuuudent
Kommer Skatteverket bry sig om 4 euro? 😅

De har inte brytt sig om mina 40 000 euro än så länge så nja
2021-05-11, 19:29
Bannlyst
Hur går det Edicor, segt som satan va?
2021-05-11, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg

Dött.
2021-05-11, 19:33
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Nu har du återigen bytt ämne. Alla aktörer har kravet på att meddelanden skrivs som svenska och inte kdshusd knula khdsi uudd, det är inte det vi pratar om. Sen att alla punkter och komma tecken sitter rätt, stor bokstav, osv, det är inte rimligt att vara nitisk angående detta. Och det var ju just detta vi pratade om var det inte det? Jag har aldrig sett en op skriva så som du beskriver, varken på cc eller på plattformar utan översikt från coacher och dylikt.
Nej, det har vi inte. Vi pratar fortfarande om grammatik. Att bygga en mening så att den andre förstår vad du försöker säga är en del av den grammatiken som de flesta chattföretagen eftersträvar. Mitt tidigare inlägg där jag överdrev var ett tydligt, om än lite överdrivet exempel, på just en sådan operatör som härjar på o4u just nu. Denne blev avstängd för att nu vara tillbaka under nytt id.

Sen tycker jag att det är fel att du säger att det inte spelar någon roll vad den förra operatören skrev. Vad gör du om du inte förstår vad target skriver med sina 820 tecken? Skriver du bara någonting eller försöker du sätta dig in i sammanhanget? Alla jobbar ju självklart olika, och du kanske väljer the former, och det kanske därför du skriver för CW där de inte har lika stor koll på vad deras operatörer skriver.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Dött.

Same same, worthless.
Medlem
Backdoor mail gick precis ut nu:

"Hej det är hög kö på operatörer just nu!
In och chatta upp de töntarna. 40 extra till den som tiltar upp pussy".
2021-05-11, 19:34
Medlem
Citat:
Segt som fan på cw också, riktig skit start på veckan, förra helgen var dock grym så hoppas samma nu till fredag sen kommer vel pensionen nästa vecka
2021-05-11, 19:37
Medlem
Citat:

80 meddelanden, segt som en gubbkuk, själv då?
2021-05-11, 19:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Segt som fan på cw också, riktig skit start på veckan, förra helgen var dock grym så hoppas samma nu till fredag sen kommer vel pensionen nästa vecka

Det är så sjukt tröttsamt när man varit taggad att dra in cash som fan så ska det FUCKAS för att dom välkomnat 40000 nya operatörer som är nuubs
2021-05-11, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
80 meddelanden, segt som en gubbkuk, själv då?

Nåt liknande för mig sen 18 tiden, skrattretande

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in