2021-05-11, 19:02
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Era ståndpunkter har alltid en imponerande fluiditet, det kan ja ge er.

Jag jiddrar inte med JH just nu jag jiddrar ju med er, man kan diskutera för sakens skull det kan vara kul det med.

Nope, min ståndpunkt är den samma hela tiden. Bara du som påstår annat då du inte förstår att man kan se på saker ur olika perspektiv.
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricBana87
Den där horungen loggar aldrig ett skit, alltså nada. Kommer fortsätta anmäla honom tills han blir bortplockad som mr. så där eller hur kanske.
Kompis, mr sådär eller hur kanske är inte bortplockad, tyvärr
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Vill du på riktigt att jag ska förklara för dig vad korrekt grammatik är? Det är ingenting som säger sig själv eller?

Nej men förklara gärna hur du kan dela min uppfattning om att grammatik regeln inte är relevant för hur targets reagerar, samtidigt som du tycker att just den regeln är bra.

Om du blir ställd mot väggen så kan det kännas tacksamt att försöka byta ämne till något annat, men försök hålla dig till det vi pratar om just nu.
Senast redigerad av gurka111 2021-05-11 kl. 19:05.
2021-05-11, 19:03
Medlem
Citat:
Vill du på riktigt att jag ska förklara för dig vad korrekt grammatik är? Det är ingenting som säger sig själv eller?

Självt*
2021-05-11, 19:05
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Nej men förklara gärna hur du kan dela min uppfattning om att grammatik regeln inte har relevant för hur targets reagerar, samtidigt som du tycker att just den regeln är bra.

Om du blir ställd mot väggen så kan det kännas tacksamt att försöka byta ämne till något annat, men försök hålla dig till det vi pratar om just nu.
För en target kan det ju bli lite bökigt o sådär kanske om du vet OOPs nu blev det CAP lock och sådär eller hur kanske? Men ud fötår mig kanske o sådär än då kanske eller hur? Fortsätt bteta pengar och sdär så träffas mi och kullar o sådär eller hur visst kanske?
2021-05-11, 19:08
Medlem
Citat:
För en target kan det ju bli lite bökigt o sådär kanske om du vet OOPs nu blev det CAP lock och sådär eller hur kanske? Men ud fötår mig kanske o sådär än då kanske eller hur? Fortsätt bteta pengar och sdär så träffas mi och kullar o sådär eller hur visst kanske?

Precis som jag skrev så hade du lite utrymme att backa
2021-05-11, 19:16
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Nej men förklara gärna hur du kan dela min uppfattning om att grammatik regeln inte är relevant för hur targets reagerar, samtidigt som du tycker att just den regeln är bra.

Ur operatörens perspektiv pratade vi om ... har jag inte varit tydlig där? Sen underlättar det ju om kunden förstår vad det är du skriver till honom, eller hur? Du får ju klart bättre respons från en target som du kan förmedla kommunikation till på ett förståeligt sätt, eller hur? Än om du använder dig av ett språk som är helt obegripligt. Håller du inte med om det?
2021-05-11, 19:16
Medlem
Utöver pengarna så får man något mer från detta jobb, vilken jävla insikt man får ändå, helt sjukt hur patetiska vissa av dessa män är, liksom sitter i chattarna och bara

"Men snälla kan du inte ta ett foto på din blöta fitta?"

som en 12-åring som bara

"Men mamma kan jag inte få ta en glass nu?"

Helt sjukt liksom
Senast redigerad av Edicor429 2021-05-11 kl. 19:19.
2021-05-11, 19:18
Medlem
Citat:
Ur operatörens perspektiv pratade vi om ... har jag inte varit tydlig där? Sen underlättar det ju om kunden förstår vad det är du skriver till honom, eller hur? Du får ju klart bättre respons från en target som du kan förmedla kommunikation till på ett förståeligt sätt, eller hur? Än om du använder dig av ett språk som är helt obegripligt. Håller du inte med om det?

Jo fast nu är vi på samma nivå igen, att man måste skriva så att kunden förstår vad som förmedlas, hur bra eller dåligt meddelandet än må vara, det förstår alla Pussy. Det ligger i paritet med att JH får bestämma över ops eftersom att dom är anställda, det finns ingen mening med att skriva sådant.

Sen ur operatörens perspektiv så borde ju allt som underlättar för dennes arbete vara av intresse, dumma regler som saktar ner jobbet kan inte tolkas positivt. Vad föregående op skriver spelar ingen roll, har aldrig gjort.
2021-05-11, 19:20
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Jo fast nu är vi på samma nivå igen, att man måste skriva så att kunden förstår vad som förmedlas, hur bra eller dåligt meddelandet än må vara, det förstår alla Pussy. Det ligger i paritet med att JH får bestämma över ops eftersom att dom är anställda, det finns ingen mening med att skriva sådant.

Sen ur operatörens perspektiv så borde ju allt som underlättar för dennes arbete vara av intresse, dumma regler som saktar ner jobbet kan inte tolkas positivt. Vad föregående op skriver spelar ingen roll, har aldrig gjort.
Så du håller alltså med om att det är bra av JH att de har det kravet på sina operatörer att de ska använda sig av ett språk som man kan förstå?
2021-05-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Edicor429
Utöver pengarna så får man något mer från detta jobb, vilken jävla insikt man får ändå, helt sjukt hur patetiska vissa av dessa män är, liksom sitter i chattarna och bara

"Men snälla kan du inte ta ett foto på din blöta fitta?"

som en 12-åring som bara

"Men mamma kan jag inte få ta en glass nu?"

Helt sjukt liksom

Det är life changing.

Man förstår vad som driver världen framåt.

Fitta.
2021-05-11, 19:26
Medlem
Citat:
Så du håller alltså med om att det är bra av JH att de har det kravet på sina operatörer att de ska använda sig av ett språk som man kan förstå?

Nu har du återigen bytt ämne. Alla aktörer har kravet på att meddelanden skrivs som svenska och inte kdshusd knula khdsi uudd, det är inte det vi pratar om. Att alla punkter och komma tecken sitter rätt dock, stor bokstav, osv, det är det inte rimligt att vara nitisk angående. Och det var ju just detta vi pratade om var det inte det? Jag har aldrig sett en op skriva så som du beskriver, varken på cc eller på plattformar utan översikt från coacher och dylikt.
Senast redigerad av gurka111 2021-05-11 kl. 19:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in