2021-05-11, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Andreas fyller år 23 augusti om man söker lite och inspelningarna började 20 augusti.

Dom får hitta på alla sätt att mata deltagarna. Det finns helt enkelt ingenting att äta förutom lite bär. Men jag tycker mest dom äter i varje program.
Nej, det stämmer inte, för i dagens avsnitt har det gått 31 dagar sedan de kom till Robinson-stranden.
2021-05-11, 13:52
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Nej, det stämmer inte, för i dagens avsnitt har det gått 31 dagar sedan de kom till Robinson-stranden.

Du har helt rätt Heyimid: Inspelningen var mellan 20 JULI -- 6 SEPTEMBER.
2021-05-11, 13:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gudsfruktan
Det vore intressant med en Robinson-säsong med mindre socialt spel och paktande, och mer tävling och överlevnad.

T.ex det är en immunitetstävling där vinnaren är säker till nästa vecka. En omröstning bland alla deltagare där vinnaren är säker till nästa vecka (eller tittaromröstning, för det borde gå att köra live om inte produktionen behöver trixa och fixa så mycket) Och slutligen en Robinson-tävling där den som kommer sist åker ut.
De bygger själva ett eller flera läger, så är det tävlingar om mat och redskap, intressant att se vilka som delar med sig.
Undrar vem som skulle vunnit årets Robinson under dessa premisser? Kan ändå tänka mig att mina favoriter Dennis, Joanna & William skulle ligga bra till.

Det skulle ta bort hela konceptet med programmet. Och live? Hur tänkte du där? Då skulle ju hela programmet vara tvunget att köras live.
2021-05-11, 14:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AcchiaHe
Så du tror inte att det kan ha funnits ett annat motiv bakom pengarna? Dvs att Alex och Sofia ville helt enkelt ut från Robinson på ett enkelt och snabbt, och permanent sätt? Det som får mig att tänka är att det inte var Elias och Alex som diskades, utan Alex och Sofia. Till synes gillade de ju inte varandra i TV, men tydligen var det en hel del som pågick som vi inte känner till.

Givetvis hade även Elias blivit diskad om han hade varit kvar, men nu var han ju utslagen redan.
2021-05-11, 14:16
Medlem
Buttson69s avatar
Hade TS berättat lite mer ingående om sig själv för Elias. Så inte hade han släpat med henne på jakt efter mat inte. Elias fokus hade nog legat på något helt annat.
2021-05-11, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Du har helt rätt Heyimid: Inspelningen var mellan 20 JULI -- 6 SEPTEMBER.
Inte nödvändigtvis. De överlämnade stranden till produktionen för Robinson från det datumet.
2021-05-11, 14:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Inte nödvändigtvis. De överlämnade stranden till produktionen för Robinson från det datumet.

Enligt länken så skedde inspelningen under de datum jag angav. Om och när exakt de började filma framgår inte men knappast att det tog dem 1 månad att börja filma som ngn trodde.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robinson_2021
2021-05-11, 14:48
Medlem
Citat:
Enligt länken så skedde inspelningen under de datum jag angav. Om och när exakt de började filma framgår inte men knappast att det tog dem 1 månad att börja filma som ngn trodde.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Robinson_2021
Olleviero skrev fel månad, för du kan ju inte tro att han menade att de första 37 avsnitten (till Andreas fyller år) spelades in mellan 20-23 augusti?
2021-05-11, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
Ut med surpuppan joanna snart. haft svårt för henne sen hon anlände. men helt ärligt så kan man inte bry sig mindre om vem som vinner skiten. gillar ingen.

var nog 20 år sen jag såg Robinson och senaste jag öht såg en dokusåpa så var Naken-Janne med...

Finner det komiskt att hon får skit när hon flamsar runt och är glad med Olivia och sen får hon skit för hon har lite skön hybris när hon vinner. När hon segerdansar har hon adhd. Men så går det ett par dagar så har hon lite lite kort stubin och verkar vara rätt less ja då är hon för sur.

Jaja. Jag tycker hon och Olivia levererar kul tv iaf!
2021-05-11, 14:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Olleviero skrev fel månad, för du kan ju inte tro att han menade att de första 37 avsnitten (till Andreas fyller år) spelades in mellan 20-23 augusti?

Jag begriper det - att h*n skrev fel - men alla har inte varit i tråden från början så man kan lika gärna lägga in fakta om när inspelningen verkligen var. Suddet är kastat tbx
2021-05-11, 15:00
Medlem
Citat:
Jag begriper det - att h*n skrev fel - men alla har inte varit i tråden från början så man kan lika gärna lägga in fakta om när inspelningen verkligen var. Suddet är kastat tbx
I och för sig är det produktionen, som ju styr allt enligt egna önskemål, så vill de pressa in 50 avsnitt på en vecka, så gör de väl det. Ingenting de gör förvånar mig.
2021-05-11, 15:05
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
I och för sig är det produktionen, som ju styr allt enligt egna önskemål, så vill de pressa in 50 avsnitt på en vecka, så gör de väl det. Ingenting de gör förvånar mig.

Nej vi vet ju inte exakt hur de har spelat in: pressat eller tagit en "vilodag" eller två emellan.

Den här länken ger lite av Rickards filosofi över tillvaron

https://www.facebook.com/170774410534/videos/2958705601077195

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in