Citat:
Ursprungligen postat av
Scalping
Ut med surpuppan joanna snart. haft svårt för henne sen hon anlände. men helt ärligt så kan man inte bry sig mindre om vem som vinner skiten. gillar ingen.
var nog 20 år sen jag såg Robinson och senaste jag öht såg en dokusåpa så var Naken-Janne med...

Hur vet du att Joanna är sur om du inte har sett Robinson på 20 år? Jag tycker att du är klok om du avstår för att du tycker om programmet men då ska du inte kolla i smyg för att lura dig själv heller, än mindre följa trådar om det på sociala medier.
Du kanske ändå gillar dokusåpor lite grand utan att riktigt våga erkänna det för dig själv....?