2021-05-09, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eatmyshorts
Ser ingen konflikt i att dels vara lillgammal samtidigt som man i vissa situationer är omogen i sitt beteende.

Det är väl sant iofs. Hon är både barnslig och som en bitter gammal kärring på samma gång. 20 år och redan förstörd. Ett lost case.

Söt är hon däremot inte. Ser mongoloid ut och har en ful näsa. Kroppen och tuttarna är det enda hon har att erbjuda, och innerst inne kanske hon är medveten om det.
2021-05-09, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Kan inte stämma. Varför är i så fall Wilma kvar nu? Ludde kommer in imorgon, sedan näst nästa vecka håller de en final om vem som kommer in härnäst.
Ja, jag menar förstås en till efter Ludde. Jag menade inte att man släpper in Ludde och sedan kör en hel vecka till utan att släppa in fler.
2021-05-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
Alexander måste nog hem till sitt företag. två mullvader i gränslandet
Sophia vill hem. Kan vara bestämt av produktionen i samråd av de 3.
Tuva Sophia har klätt ut sig till Mullvad just nu på Sitt isntagram konto.
svårt att vara säker. produktionen ändrar spelreglerna hela tiden
Va?
2021-05-09, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Wilma är årets Nicolin (2018) - noll karisma och inte speciellt bra i tävlingar. Vågar inte säga vad hon tycker, utan hänger bara på resten.

Odds att gå vidare från Gränslandet
Johanna: 1,96
Robinson-Andy: 2,22
Wilma: 12,80

Gränslandet verkar ju, överlag, vara en rätt slätstruken historia.

Såg förövrigt nyligen den sista Robinson-säsongen som gick i SVTs regi (2003), då blev Soldoktorn utröstad i nåt av de inledande avsnitten och satt sedan i Gränslandet i 28 dagar eller liknande. Då var i Gränslandet inbakat i de ordinarie entimmesavsnitten så man kunde hålla lite bättre koll på vad som hände där.

Nu när TV4 sitter vid rodret och ska mjölka ur varenda spene så blir det uppenbart att Gränslandet inte klarar av att stå på egna ben och vara ett eget program, baserat på omdömena här.
2021-05-09, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Var det därför hon fick den hemliga immuniteten för hennes 2a plats i en vanlig tävling? Hennes pris var ju bättre än 1a priset i den tävlingen. Handplockad och får hemlig immunitet. Fy fan.
Håller med. Fy fan.
2021-05-09, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ja, jag menar förstås en till efter Ludde. Jag menade inte att man släpper in Ludde och sedan kör en hel vecka till utan att släppa in fler.
Teoretiskt kanske Ludde kan pendla mellan Robinson och Gränslandet två hela varv. Robinson-Gränslandet-Robinson-Gränslandet-Robinson.
2021-05-09, 23:09
Medlem
Citat:
Waow, vid första anblick trodde det var trollet som skrivit detta, satan vad likt...

Välkommen tillbaka!
Nej, trollet brukar alltid hylla sin kropp och prata om att han vill knulla ungs män utan att vara bög. Ingen liknar honom.
2021-05-09, 23:09
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Wilma vann ju över Elias i tävlingen om att göra upp eld och det är den enda duell man sett henne i.

Hon har ju deltagit i 6-7 tävlingar och presterat under medel vid de flesta tillfällen.
2021-05-09, 23:12
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Ja hon borde ha lånat Johannas tröja istället. den var mycket finare
https://imgur.com/zttIrXo

Hur är det möjligt att ha så där långa tuttar vid så låg ålder? Hon har väl inte barn?
2021-05-09, 23:12
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Skulle tippa på att Ludde (med bihanget Anki) direkt försöker alliera ihop sig med William och Länta för att bilda majoritet över Joanna, Oliva och Dennis.

Ett logiskt scenario - fast det kan bli svårt om William och Länta har redan tagit ställning och paktar med Dennis och Joanna samt Olivia.

Men du har glömt bort Annica jag tror hänger med William redan och Ludde får nog inte henne med sig t ex .

Det kan också bli: Ludde och Annki själva mot alla andra.

Som jag ser det nu i pakter finns det tre olika.

Joanna
Dennis
Olivia
Annica

William
Rickard

Annki
Ludde
2021-05-09, 23:13
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Hon har ju deltagit i 6-7 tävlingar och presterat under medel vid de flesta tillfällen.

Duell sa jag. Fast kom på att hon varit med i en duell till. Den mot Ludwig. Så hon har varit med i två dueller och det är väl det man får utgå ifrån.
2021-05-09, 23:14
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Hur är det möjligt att ha så där långa tuttar vid så låg ålder? Hon har väl inte barn?

Troligtvis använder hon inte BH i sann feministisk anda.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in