Citat:
Ursprungligen postat av
peterZiipen
Wilma är årets Nicolin (2018) - noll karisma och inte speciellt bra i tävlingar. Vågar inte säga vad hon tycker, utan hänger bara på resten.
Odds att gå vidare från Gränslandet
Johanna: 1,96
Robinson-Andy: 2,22
Wilma: 12,80
Gränslandet verkar ju, överlag, vara en rätt slätstruken historia.
Såg förövrigt nyligen den sista Robinson-säsongen som gick i SVTs regi (2003), då blev Soldoktorn utröstad i nåt av de inledande avsnitten och satt sedan i Gränslandet i 28 dagar eller liknande. Då var i Gränslandet inbakat i de ordinarie entimmesavsnitten så man kunde hålla lite bättre koll på vad som hände där.
Nu när TV4 sitter vid rodret och ska mjölka ur varenda spene så blir det uppenbart att Gränslandet inte klarar av att stå på egna ben och vara ett eget program, baserat på omdömena här.