2021-05-09, 22:37
  #5365
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Förra året var det två som tog sig in i Robinson från Gränslandet.
I år bör det bli en, om man skall tro tv.nu.
2021-05-09, 22:40
  #5366
Medlem
kubuns avatar
Jag har sagt det förut och nu säger jag det igen. Joanna – vilken gudomlig skönhet. Hennes anlete och blick där hon stod på gungbrädan och slog ut storbögen William var så ljuvligt skön. Ja mer än så – ord räcker inte

Signifikativt värre med de tre fuskarna – överallt likadant. Är det inte bostadsbidrag, momsbedrägerier, assistansfusk m.m osv i all oändlighet ja så är det i Robinson.
Vilket lugn det blev i Gränslandet förresten när väl kaosmänniskorna fått packa sig iväg.

Satan så pinsamt å se överlöperskan Annki slicka Maktens Bonings rövar som hon gjorde. Tror hon paktat så väl när hon klarar sig enkom för hon tillsammans med Annica är de svagaste tävlande och några som alla vill ha med sig till en final.

Kul att det blev Ludde som fick återvända så det kommer att hända nåt. Wilma måste nog vara en av de absolut mest slätstrukna personerna någonsin i Robinsons hela historia. En tjej helt utan det där extra!

>>>Läser inte tråden så förvänta er inget svar om ni citerar!!
2021-05-09, 22:42
  #5367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Visst var det så, förmodligen kommer 1 tillbaka i år, men man vet aldrig.

Blir det en statisk tävling vinner nog Johanna. Andy känns så jäkla butter på insta och i media så magkänslan är att han ryker.

Kanske man slänger in två från Gränslandet för att jämna ut numerären? Spelar väl egentligen ingen roll vilka två som kommer tillbaka, känslan är att de lär hålla ihop, isf.

Wilma, who? Förresten? Följer ej gränslandet, men vet naturligtvis att hon huserar där. (Roligt när man tror att man har sökt till Robinson och får spendera all tid i Gränslandet).
2021-05-09, 22:42
  #5368
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag följer inte T-S Instagram så jag har inte sett det - men har förstått att det avhandlas fortfarande där!

Tycker hela grejjen med fusket var rätt avancerat och knäppt fast nu är det mer intressant vad som händer i Robinson än Gränslandet. Det rör på sig nu och även om Ludde kommer in (troligtvis imorgon) så har ju pakterna förändrats och gjort om dynamiken. Han kommer nog att försöka liera sig med de starkaste och säkert kommer han nog denna gång inte hålla Annki om ryggen om det lutar åt att hon ska röstas ut.

Skulle tippa på att Ludde (med bihanget Anki) direkt försöker alliera ihop sig med William och Länta för att bilda majoritet över Joanna, Oliva och Dennis.
2021-05-09, 22:43
  #5369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
I år bör det bli en, om man skall tro tv.nu.
Kan inte stämma. Varför är i så fall Wilma kvar nu? Ludde kommer in imorgon, sedan näst nästa vecka håller de en final om vem som kommer in härnäst.
2021-05-09, 22:44
  #5370
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaBomullsbyxor
Hur är Olivia själv inte en hycklare? Hon tycker illa om paktare som röstar på henne men är en lika stor paktare själv som pratar ihop sig om vem hennes pakt ska rösta på. Skriker på Johanna för att de röstade på henne. Men hennes gäng valde ut Ludde på exakt samma sätt. Sen sitter hon alltid och himlar med ögonen åt allt och alla. Nä, hon är bara jobbig.

Nej. Det hon gjorde var att konfrontera Anki när Anki försökte fjäska in sig med sitt "girlpower"-snack och påminde om att hela hennes lag röstade på henne vid förra örådet och då var det inte tal om någon "girlpower".
2021-05-09, 22:46
  #5371
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Va?
Alexander måste nog hem till sitt företag. två mullvader i gränslandet
Sophia vill hem. Kan vara bestämt av produktionen i samråd av de 3.
Tuva Sophia har klätt ut sig till Mullvad just nu på Sitt isntagram konto.
svårt att vara säker. produktionen ändrar spelreglerna hela tiden
2021-05-09, 22:47
  #5372
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Kanske man slänger in två från Gränslandet för att jämna ut numerären? Spelar väl egentligen ingen roll vilka två som kommer tillbaka, känslan är att de lär hålla ihop, isf.

Wilma, who? Förresten? Följer ej gränslandet, men vet naturligtvis att hon huserar där. (Roligt när man tror att man har sökt till Robinson och får spendera all tid i Gränslandet).

Wilma är årets Nicolin (2018) - noll karisma och inte speciellt bra i tävlingar. Vågar inte säga vad hon tycker, utan hänger bara på resten.

Odds att gå vidare från Gränslandet
Johanna: 1,96
Robinson-Andy: 2,22
Wilma: 12,80
2021-05-09, 22:48
  #5373
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Jag har sagt det förut och nu säger jag det igen. Joanna – vilken gudomlig skönhet. Hennes anlete och blick där hon stod på gungbrädan och slog ut storbögen William var så ljuvligt skön. Ja mer än så – ord räcker inte

Signifikativt värre med de tre fuskarna – överallt likadant. Är det inte bostadsbidrag, momsbedrägerier, assistansfusk m.m osv i all oändlighet ja så är det i Robinson.
Vilket lugn det blev i Gränslandet förresten när väl kaosmänniskorna fått packa sig iväg.

Satan så pinsamt å se överlöperskan Annki slicka Maktens Bonings rövar som hon gjorde. Tror hon paktat så väl när hon klarar sig enkom för hon tillsammans med Annica är de svagaste tävlande och några som alla vill ha med sig till en final.

Kul att det blev Ludde som fick återvända så det kommer att hända nåt. Wilma måste nog vara en av de absolut mest slätstrukna personerna någonsin i Robinsons hela historia. En tjej helt utan det där extra!

>>>Läser inte tråden så förvänta er inget svar om ni citerar!!

Waow, vid första anblick trodde det var trollet som skrivit detta, satan vad likt...

Välkommen tillbaka!
2021-05-09, 22:51
  #5374
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Hur är man omogen och lillgammal på samma gång?

Ser ingen konflikt i att dels vara lillgammal samtidigt som man i vissa situationer är omogen i sitt beteende.
2021-05-09, 22:55
  #5375
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Ludde gör comeback. Sedan kommer ju Robinson-Andy, Johanna och Wilma att slåss om en eller två platser också. Wilma har varit urusel i precis varje tävling, så man får nog inte ropa inte hej än - The Return of la Familia

Wilma vann ju över Elias i tävlingen om att göra upp eld och det är den enda duell man sett henne i.
2021-05-09, 22:57
  #5376
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Wilma är årets Nicolin (2018) - noll karisma och inte speciellt bra i tävlingar. Vågar inte säga vad hon tycker, utan hänger bara på resten.

Odds att gå vidare från Gränslandet
Johanna: 1,96
Robinson-Andy: 2,22
Wilma: 12,80

Hahahhaha instämmer helt.

Hoppas ändå på att Wilma kommer in i Robinson. Vill inte se Johanna och "Andy" igen. Fega och falska människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in