2021-05-09, 21:47
  #5329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Jag med, och Hennes fula jävla Robinson-Julia hoodie 4 storlekar för stor, jävla hipphoppare!
Jag har börjat gilla Ollie mer o mer.
I början ogillade jag henne starkt.
Men nu tycker jag att hon växer mer o mer.
2021-05-09, 21:50
  #5330
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Jag med, och Hennes fula jävla Robinson-Julia hoodie 4 storlekar för stor, jävla hipphoppare!
Ja hon borde ha lånat Johannas tröja istället. den var mycket finare
https://imgur.com/zttIrXo
2021-05-09, 21:55
  #5331
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Tror hon syftade på att Ludde inte förtjänar att vinna. De får inte avslöja något i förväg för allmänheten.

Nej, hon syftade på att Andreas, Johanna etc sagt att hon är minst värdig att vinna.
2021-05-09, 21:55
  #5332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Nej, hon syftade på att Andreas, Johanna etc sagt att hon är minst värdig att vinna.
Bra.
2021-05-09, 21:56
  #5333
Medlem
Wads avatar
Äntligen är feministhäxan borta!
Ta med dig ”pappsen” och stick åt helvete nu.

”Det har varit en ära att ha dig med”, haha sug röv.

Edit: Vafan. Bomba sönder hela gränslandet.
2021-05-09, 21:57
  #5334
Medlem
Gamla Nord-pakten fullständigt tillintetgjord

Annki fullständigt utblottad.
2021-05-09, 22:05
  #5335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Va!!! har Alexander & Sofia fuskat vad tänker ni andra om det?
Alexander är mullvad hela Robinsson är ej tävlande,
Han tog tändstålet först utan att bli diskad.
beställde mat blev ej diskad
åt köpt mat ej diskad
blev avstängd avslöjad av Ludde först då blev han diskad.
inget som tycker att detta konstigt.
2021-05-09, 22:06
  #5336
Medlem
Någon som läst hela och kan skriva/sammanfatta?

https://www.vk.se/2021-05-07/robinson-andreas-vi-i-lag-nord-framstalls-som-svin
2021-05-09, 22:06
  #5337
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasseko
Sohpia får göra allt . mullvaderna har lurat henne och Wilma.

Så med andra ord menar du att T-S och Wilma är lättlurade och missledda av de f.d. mullvadarna Alex och Elias? Det tror jag inte alls på!

I dagens Öråd fanns det lite roliga scenarier:

När Annica blev så förnärmad att få en röst på sig och med pipig och svag röst säger:
Annica med k - SKÄRP er!

Och Annki som faktiskt erkänner i Örådet att Lag Nord finns inte och att det är dags att tänka på sig själv nu

Men fjantigast var nog Andreas lilla tal till de andra: Jag är INTE bitter - det är ett spel osv.
Sedan tar både Johanna och Andreas och ger William sina blodshänder ... Jo, jo ingen bitterhet där inte eller hur? Andreas sa också: För Ludde och Johanna var då snabb att säga: Precis

Den enda av de som fick röster på sig men inte sa ett ord om det - var Rickard.
2021-05-09, 22:08
  #5338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ola-hammastrom
Ja hon borde ha lånat Johannas tröja istället. den var mycket finare
https://imgur.com/zttIrXo
Hängisar, kan ha två timmerstockar under när hon kör penntricket 😀
2021-05-09, 22:08
  #5339
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Gamla Nord-pakten fullständigt tillintetgjord

Annki fullständigt utblottad.
Annki är Syds nyttiga idiot nu. Joanna's lilla slav. "Yes massa" Kul ändå. Få se om Luddes intåg ändrar nåt. Kommer Ludde kunna slå sig ihop med William igen och skicka ut sydare? Känns som stora förtroendeproblem där, samarbete funkade inget bra för Ludde förra gången. Om inte William vinner immunitet så löser det sig av sig själv. Då åker William. Men om han blir immun så blir det intressant. Åker Ludde då?
2021-05-09, 22:09
  #5340
Medlem
Med makt börjar Joanna och Olivia bete sig bitchigt. Som högstadieelever som bestämmer vem som är värd att vara utstött och som pratar skit bakom ryggen på alla. Nu vet vi att de ogillar Annica bakom ryggen på henne.

Men fan så tråkigt & extremt förutsägbart Robinson blev nu!!!! Annica tror att hon ännu är kompis med Joanna/Olivia, så hon kommer rösta som de säger. Så en efter en kommer Rickard, William, Ludde & Annki åka. Sen åker Dennis och Annica. Det är bara produktionen som kan hindra det otroligt förutsägbara läget. Zzz.

Lika bra att skippa resten av säsongen. Om nu inte produktionen hindrar Joanna/Olivia att styra resten.

Jag får väl ta och hoppas att Dennis på nåt sätt vinner rätt tävlingar när det ska avgöras.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in